Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Kukahan nyt on ihan kujalla. Alkoholismi ei ole tarttuva sairaus eikä muutu.
Sen käsittely, ehkäisy, hoito on ihan eri settiä. Satun tietämään hyvin.

Tolla sinun ajattelu mallilla pitäisi varmasti yhteiskunnasta poistaa kaikki rajoitteet ym
Eli jos on tarttuva sairaus niin siihen pitää olla pakkolääkitys mutta jos ei ole tarttuva sairaus niin siihen ei tarvita pakkolääkitystä vaikka se ei-tarttuva sairaus olisi yhteiskunnallisesti isompi ongelma? 🤣🤣🤣

Minun ihanneyhteiskunnassa yksilö kantaa itsestään täyden vastuun. Sitä vastuuta ei sysätä valtiolle tai toisille ihmisille. Sinä itse olet vastuussa itsestäsi, ei kukaan muu. Sinä tuhoat tai pidät huolta omasta vartalostasi juuri niin kuin itse parhaaksi koet.

Tällaisessa yhteiskuntamallissa ei ole myöskään sosialistista terveydenhuoltoa vaan jokainen maksaa hoitonsa itse. En kuitenkaan kannata yksityistä terveydenhuoltomallia koska siinä on paljon moraalisia ja eettisiä ongelmia. Mutta jos ihmisten muihin perusoikeuksiin puututaan sillä argumentilla ettei julkinen terveydenhuolto kuormitu liikaa, niin siinä tapauksessa vaadin että jokainen hoitaa sairaanhoitokulunsa itse.

Sekin sopii minulle henkilökohtaisesti etten saa julkisella puolella hoitoa yhtään mihinkään eikä minun tarvitse maksaa veroja julkiseen terveydenhuoltoon. Tämän luulisi sopivan jokaiselle pakkopiikittäjälle, eikö?

Alkoholismi on myös varsin tappava sairaus ja usein aiheuttaa pitkäaikaisia ongelmia. Jopa lopun elämää seuraavia. Myös kerrannaisvaikutus koska lähipiiri kärsii näistä hyvin usein.
On MYÖS varsin tappava ja usein aiheuttaa??? Sori vaan mut omicron flunssa ei USEIN aiheuta yhtään mitään, tai harvoin aiheuttaa yhtään mitään muuta kuin lenssun. Floppinuha

Eli jos on tarttuva sairaus niin siihen pitää olla pakkolääkitys mutta jos ei ole tarttuva sairaus niin siihen ei tarvita pakkolääkitystä vaikka se ei-tarttuva sairaus olisi yhteiskunnallisesti isompi ongelma? 🤣🤣🤣

Minun ihanneyhteiskunnassa yksilö kantaa itsestään täyden vastuun. Sitä vastuuta ei sysätä valtiolle tai toisille ihmisille. Sinä itse olet vastuussa itsestäsi, ei kukaan muu. Sinä tuhoat tai pidät huolta omasta vartalostasi juuri niin kuin itse parhaaksi koet.

Tällaisessa yhteiskuntamallissa ei ole myöskään sosialistista terveydenhuoltoa vaan jokainen maksaa hoitonsa itse. En kuitenkaan kannata yksityistä terveydenhuoltomallia koska siinä on paljon moraalisia ja eettisiä ongelmia. Mutta jos ihmisten muihin perusoikeuksiin puututaan sillä argumentilla ettei julkinen terveydenhuolto kuormitu liikaa, niin siinä tapauksessa vaadin että jokainen hoitaa sairaanhoitokulunsa itse.

Sekin sopii minulle henkilökohtaisesti etten saa julkisella puolella hoitoa yhtään mihinkään eikä minun tarvitse maksaa veroja julkiseen terveydenhuoltoon. Tämän luulisi sopivan jokaiselle pakkopiikittäjälle, eikö?
Oletko muutes ottanut mitään rokotuksia? Jäykkäkouristus tms?

Alkoholismi rasittaa terveydenhuoltoa siinä missä muukin päihderiippuvuus ja aivan liian kovasti
No niin!! Eli antabus-kuuri kaikille! Eikö niin? Jos et suostu ottamaan niin olet huono ihminen ja valtio vie sulta mahdollisuuden harrastuksiin ja ravintoloihin kun ei löydy antabus-passista merkintää. Ei pitäisi olla mikään ongelma?

No niin!! Eli antabus-kuuri kaikille! Eikö niin? Jos et suostu ottamaan niin olet huono ihminen ja valtio vie sulta mahdollisuuden harrastuksiin ja ravintoloihin kun ei löydy antabus-passista merkintää. Ei pitäisi olla mikään ongelma?
Oliko tämä tarttuva sairaus??
Oletko perehtynyt alkoholismiin?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vittu mun pää hajoaa!!! 🤣🤣🤣 En pysty enää. Voi elämä mikä idiootti 🤣🤣

Julliboy taitaa olla täys alkoholisti joka nyt ei sitten kuitenkaan kannata pakollista antabus-kuuria koska hän ei sellaista itselleen halua. Koronapiikit pitää kyllä pakottaa koska juuri niistä ei ole hänelle ollut mitään ongelmia ☺️☺️

Ihana mikä älykkö. ❤️

Mää kovasti epäilen nyt kyllä näiden uusien rajoitusten hyöty-haitta suhdetta. Mitä tällä nyt saavutetaan, että kuntosalit pidetään kiinni vielä kaksi viikkoa? Mitä hyödytään siitä, että lapset saa mennä kouluun, mutta samaan aikaan kielletään lähes kaikki lasten harrastukset koulun jälkeen? Ja mitä järkeä tässäkin on, että ravintolarajoituksia kiristetään vielä LISÄÄ?

Kun näitä maalaisjärjellä ja kriittisesti miettii, niin hankala nähdä että näistä hyödytään enemmän kuin tulee haittaa.

Eipä ole tarvinnu 2v laittaa kertaakaan maskia päähän
20220108_123745.jpg

Kylläpä nyt keskustelu ei mitenkään järkevää.
Alkoholismi ei liity millään tapaan tarttuvan sairauden keskusteluun. Näitä hulluja vertauksia voi vääntää vaikka mistä.
Tieliikenne aiheuttaa kolareissa sitä ja tätä…

Mää kovasti epäilen nyt kyllä näiden uusien rajoitusten hyöty-haitta suhdetta. Mitä tällä nyt saavutetaan, että kuntosalit pidetään kiinni vielä kaksi viikkoa? Mitä hyödytään siitä, että lapset saa mennä kouluun, mutta samaan aikaan kielletään lähes kaikki lasten harrastukset koulun jälkeen? Ja mitä järkeä tässäkin on, että ravintolarajoituksia kiristetään vielä LISÄÄ?

Kun näitä maalaisjärjellä ja kriittisesti miettii, niin hankala nähdä että näistä hyödytään enemmän kuin tulee haittaa.
Koskeeko toi salikielto nyt koko maata?

Kylläpä nyt keskustelu ei mitenkään järkevää.
Alkoholismi ei liity millään tapaan tarttuvan sairauden keskusteluun. Näitä hulluja vertauksia voi vääntää vaikka mistä.
Tieliikenne aiheuttaa kolareissa sitä ja tätä…
Eli yhteenvetona voidaan sanoa, että kannatat pakkorokotuksia vain tarttuviin sairauksiin, kuten koronaan, vaikka rokotus ei estä tarttumista?

Koskeeko toi salikielto nyt koko maata?
Kyllä se tulisi koskemaan koko maata, jos menee läpi alkuviikosta. Mutta jos tällainen mahtikäsky annettaisiin ohi AVI:en, niin se kait vaatisi poikkeustilan, jota ei liene olla tekemässä. Eli onko päätös kuitenkin edelleen AVI:lla? Eos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom