Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Kyllä! Myöskin Iltalehden, iltasanomien ja hesarin yhteistilaus ja lukeminen suositeltavaa. Sitten teet vielä nauhoituksen, jossa jatkuvasti vakuutat itsellesi, että Krista Kiuru on (J)umalatar ja ainoa totuuden lähde. Tätä sitten soitat joka yö loopilla nukkuessa, jotta sanoma painuu mahdollisimman syvälle alitajuntaan.

Paras tulos tulee, kun jokaisen suggestio viestin väliin ujutat vielä Kristan eri puheita.
Unohdit YLE:n ja sieltä A-studiot ym.

Pentele! Ne kaikkein oleellisimmat vieläpä. Kiitos korjauksesta, toveri!
No siis jos ihan hardcore ultimate keinoa haluat niin joku valtamedian uutiskavana missä tulee pelkästään "uutisia"
Tuota sitten tuijotat.

Mutta toisaalta kun on punaista pilleriä maistanut niin en tiedä toimiiko tuo enää... siksi pidän avointa keskustelua niin tärkeänä, koska kun kerran herää näihin asioihin niin paluuta ei ole.

Mutta toisaalta kun on punaista pilleriä maistanut niin en tiedä toimiiko tuo enää... siksi pidän avointa keskustelua niin tärkeänä, koska kun kerran herää näihin asioihin niin paluuta ei ole.

Joo. Ei toimi. Täytyy vain elää sen kanssa ja yrittää jaksaa loppuun asti. Elämä saattaisi olla helpompaa, jos tuohon median rumbaan pystyisi lähteä mukaan, mutta aivot ei vaan kykene siihen.

Toisaalta taas tämä on ollut itselleni huomattavasti mielenkiintoisempi valinta, ja on auttanut muun muassa näkemään, ketkä niitä oikeita ystäviä on.

Tuli tuossa mieleen, että jos Suomessa menee kaikki päin saatanaa, passit työpaikoille tai jopa lähemmäs Itävallan mallia eli pakkopiikityksiä niin omalla kohdallani matalan kynnyksen ratkaisu voisi olla Haaparannalle muutto olettaen, että Ruotsi pysyy järjissään. Työt onnistuu sieltäkin, kaupunki on täynnä suomalaisia ja Suomeen pääsee viidessä minuutissa.

Rokotepakko olisi hyvä uutinen. No sitä ei tule. Helpompi olisi rokotekortti. Rajoitukset voisi kohdistaa näihin jotka ei rokotetta ota.

Neljättä odotellessä..

Viimeksi muokattu:
Käykäähän kaikki muuten aluevaaleissa äänestään. Itse tein ylen vaalikoneen niin VKK ja PS oli osuvimmat mun vastausten perusteella ja nyky hallituspuolueet kaukana. En ymmärrä ees miten kierosti pitäs ajatella et niihin kysymyksiin vastamaalla ois tulokset menny toisinpäin. 😆 Parasta olis kun niissä vaaleissa jo tulokset puhuis puolestaan hallitukselle ettei hommat ole ok.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eikä kyseessä edes ole vitsi.

47d98e5f2b047d38380999b9a1b4ce59.jpg

Käykäähän kaikki muuten aluevaaleissa äänestään. Itse tein ylen vaalikoneen niin VKK ja PS oli osuvimmat mun vastausten perusteella ja nyky hallituspuolueet kaukana. En ymmärrä ees miten kierosti pitäs ajatella et niihin kysymyksiin vastamaalla ois tulokset menny toisinpäin. 😆 Parasta olis kun niissä vaaleissa jo tulokset puhuis puolestaan hallitukselle ettei hommat ole ok.
PS lähtee ääni kuten aina

Suositut

Back
Ylös Bottom