Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Siinä voi olla ihan mitä haluat, mutta Suomessa on tänään koronaviruksen vuoksi sairaalahoidossa 469 ihmistä, mikä on 71 enemmän kuin eilen.
Sitä mä mietin et kuinkahan moni näistä on niitä vahinkolöydöksiä jos niitä kerran on viime aikoina alkanut lisääntyy, onkohan tästä dataa?

933B2060-D9E9-4290-AE01-19FC0E713427.jpeg

Siis tänää 6,7k tartuntoja ja todellinen määrä 5-10x korkeempi. Turussa 12 koronapotilasta josta 2 koronan takia ja loput testattu muuten vaan ja löytyny korona eli 84% potilaista muun syyn takia.. Paljonkohan ne todelliset määrät tosta 469 on jotka on joutunu oikeesti koronasta niin huonoon jamaan et tarvinu lähtee sairaalaan
Olisko virallista lähdettä tohon? Aika hurjaa jos noin paljon valehdellaan.

Tehtii just noutotilaus kotipizzasta, ei antanut niitä meille tiskillä kun ei ollut passia 😂

Omana mielipiteenäni, niin tuommoisessa tapauksessa pitäisi vain ilmoittaa, ettei enää ikinä tule käyttämään ko. firman palveluja, ja myös noudattaa tätä.
Itse tekisin näin vaikka olisi passikin (jota ei ole, eikä ikinä tule olemaankaan).

Ne firmat jotka vapaaehtoisesti ovat ottaneet passin käyttöön, pitäisi pistää aivan täysin boikottiin.

Joulun jälkeen emäntä tuli töistä kotio ja sanoi että töissä oli ollut altistuminen ja henkilö oli käynyt testissä, tulos positiivinen. Emäntä alkoi niiskuttamaan seuraavana päivänä (kaksi piikkiä), soitto testiin ja ei päässyt koska piikit, kukaan ei kysynyt muun perheen tilannetta? Yksi työkaveri kipeänä ja oli käynyt testissä mutta nega. Kaks päivää sen jälkeen mulle iski "erittäin vakava korona", ihmettelin kun hassu olo ja mittasin lämmön, 37.7 oli. Seuraavana päivänä alkoi nokka vuotamaan. Kaksi päivää tuli aika reippaasti räkää ja homma loppui siihen. En käynyt testeissä koska vituttaa koko homma, olis voinut saada passin vihreäksi mutta vituttaa koko passikin niin paljon että ajattelin että paskat. Vaimo oli viikon vitullisessa räkätaudissa ja muksut ei saanu mitään.
Onkohan mulla nyt se vakava korona tuolla piilossa, pitäiskö soittaa ambulanssi? Tänään kävin salilla ku terve ollut jo yli viikon, hieman semmoinen olo et kuolen, voi tietenkin johtua myös kovasta kyykystä?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Korona on lähes vaaraton perusterveelle nuorelle ihmiselle oli rokotetta tai ei. Rokote perusteltiin tarttumisen ehkäisyllä ja eihän se ehkäise yhtikäs mitään. Sitä voidaan miettiä, että pitäisikö vanhuksille tms. antaa rokote, mutta kannattavampaa taitaisi olla alkaa jahtaamaan ylipainoisia samalla tavalla kuin rokottamattomia.
Tää onkin ollut hölmöä, että kieltämättä on ollut tulkittavissa liikaa näitä rokoteväitteitä.
Että rokote ehkäisee, ei estä - ois ollu selkeempi jos noin ilmoitettu.

Olisko virallista lähdettä tohon? Aika hurjaa jos noin paljon valehdellaan.

Tälläste takia ois kiva tietää paljon se todellinen määrä on jotka on niin paskana et koronan takia menty sairaalaanku ei pysty kotona sairastamaan

Viimeksi muokattu:
Miten episodi päättyi lopulta?
Myyjä pahotteli tilannetta aika nolostuneen oloisena. Sanoin ettei tää järjettömyys hänen vikansa ole ja että eipä ole mun pussista pois, kun en niitä tilatessa maksanu. Pizzat varmaan pääty roskiin ja minä viereiseen markettiin hakemaan ruokatarpeita.

Mut on tää kans yks sirkus että et voi passittomana hakea noutoruokaa ravintolasta, missä voi vaikka joka ikinen työntekijä olla rokottamaton ja passiton.

Myyjä pahotteli tilannetta aika nolostuneen oloisena. Sanoin ettei tää järjettömyys hänen vikansa ole ja että eipä ole mun pussista pois, kun en niitä tilatessa maksanu. Pizzat varmaan pääty roskiin ja minä viereiseen markettiin hakemaan ruokatarpeita.

Mut on tää kans yks sirkus että et voi passittomana hakea noutoruokaa ravintolasta, missä voi vaikka joka ikinen työntekijä olla rokottamaton ja passiton.
Siis mikäs linjaus tuo nyt on ettei voinut niitä edes noutaa?

Jos tommone paikka tiedossa ni tilauksia vaan kunnolla sisään ja sit naurut päälle ku ne pellet heittää ruuat roskiin ku ei raha kelpaa. (y)

Niin no sinuahan ei varmaan haittais että ikäihmisistä olisi kuollut paljon useampi.
Sua varmaan itkettää ne kymmenet tuhannet kuolemat eri juttuihin vuodessa. Oot jeesus varmaan kun kärsit muiden takia.

Mutta kuka päättäjä ottaa sen riskin, että alkaakin ukkoa tippumaan?
Mitä vitun väliä riskeillä on kun ei vastuuseen joudu kuitenkaan. Nyt ne ovat kusseet homman täysin ja ketään ei vastuuseen laiteta. Nyt maksetaan sitä riskiä mikä otettiin ja täysi epäonnistuminen. Valloillaan on rokotettujen pandemia jotka levittää virusta. Passi oli viimeinen niitti. Kaikki on tehty niin päin vittua kun tehdä voi ja te ette voi kun vain spekuloita, ettekä uskalla myöntää että vituiksi meni ja pahasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom