Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se mitä itse olen seurannut tätä aihetta, niin ilmeisesti tuo on yksi syy. Lihavilla se tahtoo vaan happi kulkea heikommin.Olikohan se Järvis-Asko, joka spekuloi, että läski jotenkin painaa keuhkoja, joka sitten aiheuttaa pahempia oireita. Siinä mielessä tuo voisi käydä järkeen.
Runkkuohjelman otat työn alle. Lisäilet intensiteettiä, toistoja ja kuormaa. Kohta menee jo pakkotoistot, rest pauset jne. Lopulta kuti lähtee kuin tykinsuusta. Sit alat harrastaan tarkkuus "ammuntaa" ku alkaa löytyyn lastille lähtönopeutta. Lopulta pistät oman lajiliiton pystyyn ja järjestät mestaruuskisat.On kyllä jotenkin tyhjä olo, kun ei töiden jälkeen pääse salille. Mitä ihmiset yleensä tekee?
Pitäiskö runkata vai ryypätä. En vittu tiiä.
Minulla vielä heppi toimii vaikka otin (että sain töitä tehdä) kolme rokotetta. Ja yllättäen, niinkuin olettaa saattaa kolmannen piikin jälkeen kun vastustuskyky oli sopivan alhaalla niin kuukauden sisään korona tulille. Oli päänsärkyä ja vähän mahaan koski, eli aivan kuoleman porteilla käytiin!!!! Uskokaa nyt ettei ole leikin asia pojat hei. Ja oli muuten viimeinen piikki vaikka mikä tulisi, en ennen kolmatta piikkiä ollut sairastellut moneen vuoteen, ja heti kolmannen jälkeen nokka vuosi koko ajan + oli n. viikon ajan rytmihäiriöitä. Ja vaimolla ei tullut menkkoja 3 kk ajan. Onneksi on lapset jo hommattu. Ilman hyvää kuntoa ja linjakasta vartaloa olisi kolmospiikki voinut viedä vaikka vuoteenomaksiEikös nyt ole puhuttu, että jos sairastaa ja ottaa piikit heti perään ni tulis joku superimpotentti !
Ai sä et siis ajattele itse ollenkaan vaan siis koska "melkeen" koko popula asian X on siis oikein?Sanoisin että on rokotevastainen jos jättää sen välistä, melkee koko maailman popula rokotettu ja luulet että olet oikeassa jättäessä sen väliin eikä mitään väärää asiassa?
Se mitä itse olen seurannut tätä aihetta, niin ilmeisesti tuo on yksi syy. Lihavilla se tahtoo vaan happi kulkea heikommin.
Tällaisia ja vastaavia juttuja on myös tullut vastaan:
View: https://www.youtube.com/watch?v=pu0vh9-zZ3s
Tämä uutinen kun julkaistaan iltapaskassa niin kaikki joukolla kommentoimaan, että ylipainoiset saavat maksaa tehohoitonsa omasta pussistaan!
Joo mä perun puheeni ja toivoni.Kaverini oli käynyt tänään Ouluhallissa treenaamassa. Ouluhalliin pääsee sisään vain passilla. Hänelle oltiin tultu sanomaan kesken verryttelyn, ettei hallissa saa juosta, ainoastaan kävellä. Kuulemma korona leviää helpommin juostessa. Kuntopyörällä saa saman katon alla polkea ja rautaa kolistella, mutta näissä toimissa ei ilmeisesti hengästy ollenkaan, koska niitä saa harrastaa.
Olisi omalla tapaa kiehtova nähdä mitä kaikkea nerokasta ja ovelaa sitä keksittäisiin, jos valtio alkaisi lyömään kaikenmaailman kovia rajoituksia yleisesti. Nettiin, kauppakäynteihin, asiointiin yleisesti jne.Joku mainitsi kieltolain ja hymyilin itsekseni mitä tästä pitäisi ajatella kun ennen juotiin viinaa valtiolta salaa ja nykyään käydään treenaan ja pitään omasta kunnosta huolta valtiolta salaa.On nuo päättäjät niin kujalla..
Joku mainitsi kieltolain ja hymyilin itsekseni mitä tästä pitäisi ajatella kun ennen juotiin viinaa valtiolta salaa ja nykyään käydään treenaan ja pitään omasta kunnosta huolta valtiolta salaa.On nuo päättäjät niin kujalla..
Malonekin puheissa sivuttiin metabolista terveyttä ja sen vaikutusta koronaan. Tai jos se on paskottu, niin tauti myös paha.Olikohan se Järvis-Asko, joka spekuloi, että läski jotenkin painaa keuhkoja, joka sitten aiheuttaa pahempia oireita. Siinä mielessä tuo voisi käydä järkeen.
Eikö täälläkin ole keinot sanottu miten pääsee.On kyllä jotenkin tyhjä olo, kun ei töiden jälkeen pääse salille. Mitä ihmiset yleensä tekee?
Pitäiskö runkata vai ryypätä. En vittu tiiä.
Käyn Elixialla, niin en tiedä aukeaako sinne ovet leuanvetoliiton kilpailulisenssillä. Laitoin tänään aiheesta heille kyselyn. Katsotaan, mitä ne vastaa.Eikö täälläkin ole keinot sanottu miten pääsee.