Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mikähän suomen valtion kanta tähän texas children hospitalin koronarokotteeseen. Halpa, vanha teknologia jne. On varmasti ottajia hihaan tuon jos tulee tarjolle.

Meillä töissä on aineki porukkaa jotka ei ole fiiliksissä kolmannesta. Riskiryhmäläiset ja lähemmäs 60v on niitä jotka on varannu kolmannen

Hihih, edelleen sairastumisessa on isommat riskit kuin rokotuksessa ja mä olen se, joka syyllistyy vähättelyyn.
Onko lapsilla isommat riskit lukujesi valossa?

Isommat riskit taas sairastumisessa on ikäihmisillä. Kuten kaikessa muussakin sairastumisessa.
Sun narratiivi on ohut

Meillä töissä on aineki porukkaa jotka ei ole fiiliksissä kolmannesta. Riskiryhmäläiset ja lähemmäs 60v on niitä jotka on varannu kolmannen
Kannattaa ihan suoraan sanoa ettei tää lopu koskaan piikittämällä.
Itse sanoin kun tuli puheeksi ja näytin samalla sormella ilmaan sellaista lopuntonta kieppiä. Eipä ollut covid fanbasen vastauksia vaan aika myötämielisiltä näyttivät.
Suoraansanottuna tekevät vain mitä isot torvet käskee. Ei siinä muuta ole.

Kannattaa ihan suoraan sanoa ettei tää lopu koskaan piikittämällä.
Itse sanoin kun tuli puheeksi ja näytin samalla sormella ilmaan sellaista lopuntonta kieppiä. Eipä ollut covid fanbasen vastauksia vaan aika myötämielisiltä näyttivät.

En jaksa vääntää. Osan mielestä ne kannattaa ottaa, koska ikinä ei tiedä jos se vakava korona tulee just sulle. Mitään dataa ne ei ole kuitenkaan katellu kuinka todennäköstä se mun kohdalla on. Kuolen ihan mihin vaa muuhun paitsi koronaan. Luultavasti vanhuuteen ennen ku saan todennetun tartunnan

En jaksa vääntää. Osan mielestä ne kannattaa ottaa, koska ikinä ei tiedä jos se vakava korona tulee just sulle. Mitään dataa ne ei ole kuitenkaan katellu kuinka todennäköstä se mun kohdalla on. Kuolen ihan mihin vaa muuhun paitsi koronaan. Todennäkösimmin vanhuuteen ennen ku saan todistettavasti tartunnan
Ei sitä vääntää tarvi. Jos tulee asia puheeksi niin sanoo vaan asiat.
Paras tuoda näkökantaa, kun moni ei näe muuta kuin iltalehden artikkelit vaikka haistavat mätää.

Taas aiheeseen liittyvä kansalaisaloite niin saavat ministerit lisää perseenpyyhintäpaperia (jos tulee allekirjoitukset täyteen).

Taas aiheeseen liittyvä kansalaisaloite niin saavat ministerit lisää perseenpyyhintäpaperia (jos tulee allekirjoitukset täyteen).
Nimeä vain.
Lisää tulia palamaan vaikka kuinka vähättelevät näitä ja muuta kritiikkiä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Onko lapsilla isommat riskit lukujesi valossa?

Isommat riskit taas sairastumisessa on ikäihmisillä. Kuten kaikessa muussakin sairastumisessa.
Sun narratiivi on ohut
Narratiivini ohuuden osoittaminen edellytti siis maalitolppien siirtelyn itsellesi sopiviin paikkoihin - mä oon nyt tosi vakuuttunut. Mitäs jos vain yksissä tuumin todettaisiin, että molemmissa tapauksissa (sairastumisessa/rokotuksessa) todennäköisyydet käydä heikosti ovat hyvin pienet, niin ei tarvitse tästä aiheesta enempää hiuksia halkoa?

Narratiivini ohuuden osoittaminen edellytti siis maalitolppien siirtelyn itsellesi sopiviin paikkoihin, mä oon tosi vakuuttunut. Mitäs jos vain yksissä tuumin todettaisiin, että molemmissa tapauksissa (sairastumisessa/rokotuksessa) todennäköisyydet käydä heikosti ovat hyvin pienet, niin ei tarvitse tästä aiheesta enempää hiuksia halkoa?
Ei se on tilanne missä olemme. Se että valkkaat ihmiset jotka ovat vaarassa kaikista muistakin taudeista hevoseksi tähän covid kärryysi niin tottakai minä otan siitä kiinni.
Kusetus mitä sinä lobbailet onnessasi.

Aika yllättävää että noin vähän. Luulisi perus vihervassarin kirjoittavan tuon jo samantien, mutta onko sielläkään oikeasti innostuneita tästä....
Vihervasemmisto lehdistö on kiinnostunut tästä ja sit toksista maskuliinisuutta vastustavat kehopositiiviset feministit ja feministisoijapojat on kiimassa koronasta. Muita ei kiinnosta. Suurin osa vaan pitää maskia ja hakee rokotteet kun niin "kuuluu" tehdä

Ei sitä vääntää tarvi. Jos tulee asia puheeksi niin sanoo vaan asiat.
Paras tuoda näkökantaa, kun moni ei näe muuta kuin iltalehden artikkelit vaikka haistavat mätää.
Monesti tuohon Iltalehteen viitataan, niin voisiko antivaxxerit luetella hyviä tiedonlähteitä mitä seurata?

Itse tulee paljon Lancettia ja Jamaa jo selattua, onko muita hyviä lähteitä?

Monesti tuohon Iltalehteen viitataan, niin voisiko antivaxxerit luetella hyviä tiedonlähteitä mitä seurata?

THL luvut missä voi todeta plandemian olevan flunssa korkeintaan.
Samalla katot vähän mitä israel touhuaa protomaana ihan uutisissa miten piikitys etenee flunssaan ja sen "estoon"

Jos ei aukea niin jatka NPC eloa.

edit. niin ja hoitopaikkojen "pula" on ollut jo vuosia ja nyt sitä koitetaan vaan korostaa poliittisista syistä ja vipuvartena toimiin.

Ei se on tilanne missä olemme. Se että valkkaat ihmiset jotka ovat vaarassa kaikista muistakin taudeista hevoseksi tähän covid kärryysi niin tottakai minä otan siitä kiinni.
Kusetus mitä sinä lobbailet onnessasi.
Miten niin minä valkkaan? Sinähän se niitä maalitolppia siirtelit :LOL:
Puhuin riskeistä yleisellä tasolla, kun muutenkin elelen aika geneeristen suomalaisten ympäröimänä. Jos halutaan paneutua riskeihin pienempien ryhmien kohdalla, sä voit kaikin mokomin jatkaa sitä keskustelua yksinäsi - mulla ei ole siihen mitään annettavaa.

Olisit voinut olla sen verran tarkempi pyynnössäsi, että luettelisivat lähteitä, joita itse lukevat ajatuksella läpi eikä vain pelkän otsikon perusteella linkkaa eteenpäin :)

Miten niin minä valkkaan? Sinähän se niitä maalitolppia siirtelit :LOL:
Puhuin riskeistä yleisellä tasolla, kun muutenkin elelen aika geneeristen suomalaisten ympäröimänä. Jos halutaan paneutua riskeihin pienempien ryhmien kohdalla, sä voit kaikin mokomin jatkaa sitä keskustelua yksinäsi - mulla ei ole siihen mitään annettavaa.
Eihän tässä ole riskejä yleisellä tasolla. Ei ole ennenkään ollut flunssaikoina.

Back
Ylös Bottom