Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko lapsilla isommat riskit lukujesi valossa?Hihih, edelleen sairastumisessa on isommat riskit kuin rokotuksessa ja mä olen se, joka syyllistyy vähättelyyn.
Kannattaa ihan suoraan sanoa ettei tää lopu koskaan piikittämällä.Meillä töissä on aineki porukkaa jotka ei ole fiiliksissä kolmannesta. Riskiryhmäläiset ja lähemmäs 60v on niitä jotka on varannu kolmannen
Kannattaa ihan suoraan sanoa ettei tää lopu koskaan piikittämällä.
Itse sanoin kun tuli puheeksi ja näytin samalla sormella ilmaan sellaista lopuntonta kieppiä. Eipä ollut covid fanbasen vastauksia vaan aika myötämielisiltä näyttivät.
Ei sitä vääntää tarvi. Jos tulee asia puheeksi niin sanoo vaan asiat.En jaksa vääntää. Osan mielestä ne kannattaa ottaa, koska ikinä ei tiedä jos se vakava korona tulee just sulle. Mitään dataa ne ei ole kuitenkaan katellu kuinka todennäköstä se mun kohdalla on. Kuolen ihan mihin vaa muuhun paitsi koronaan. Todennäkösimmin vanhuuteen ennen ku saan todistettavasti tartunnan
Nimeä vain.![]()
Kansalaisaloitepalvelu - Rokotukseen osallistuminen on vapaaehtoista
Lakiehdotus Tartuntatautitain pykälien 16 §, 47 §, 65 §, 66 §, 67 § kumoamiseksi: Tällä lailla kumotaan Tartuntatautilain 1227/2016 pakollinen rokotus ja muut pakkoon ja ilman rikosta vangitsemiseen liittyvät lakipykälät: pakollinen terveystarkastus, karanteeni ja eristäminen ulkopuolelta...www.kansalaisaloite.fi
Taas aiheeseen liittyvä kansalaisaloite niin saavat ministerit lisää perseenpyyhintäpaperia (jos tulee allekirjoitukset täyteen).
Surkuhupaisa tuo "Koronarokote pakolliseksi kaikille" -aloite, 404 allekirjoitusta tähän mennessä heh heh.Nimeä vain.
Lisää tulia palamaan vaikka kuinka vähättelevät näitä ja muuta kritiikkiä.
Aika yllättävää että noin vähän. Luulisi perus vihervassarin kirjoittavan tuon jo samantien, mutta onko sielläkään oikeasti innostuneita tästä....Surkuhupaisa tuo "Koronarokote pakolliseksi kaikille" -aloite, 404 allekirjoitusta tähän mennessä heh heh.
Narratiivini ohuuden osoittaminen edellytti siis maalitolppien siirtelyn itsellesi sopiviin paikkoihin - mä oon nyt tosi vakuuttunut. Mitäs jos vain yksissä tuumin todettaisiin, että molemmissa tapauksissa (sairastumisessa/rokotuksessa) todennäköisyydet käydä heikosti ovat hyvin pienet, niin ei tarvitse tästä aiheesta enempää hiuksia halkoa?Onko lapsilla isommat riskit lukujesi valossa?
Isommat riskit taas sairastumisessa on ikäihmisillä. Kuten kaikessa muussakin sairastumisessa.
Sun narratiivi on ohut
Ei se on tilanne missä olemme. Se että valkkaat ihmiset jotka ovat vaarassa kaikista muistakin taudeista hevoseksi tähän covid kärryysi niin tottakai minä otan siitä kiinni.Narratiivini ohuuden osoittaminen edellytti siis maalitolppien siirtelyn itsellesi sopiviin paikkoihin, mä oon tosi vakuuttunut. Mitäs jos vain yksissä tuumin todettaisiin, että molemmissa tapauksissa (sairastumisessa/rokotuksessa) todennäköisyydet käydä heikosti ovat hyvin pienet, niin ei tarvitse tästä aiheesta enempää hiuksia halkoa?
Vihervasemmisto lehdistö on kiinnostunut tästä ja sit toksista maskuliinisuutta vastustavat kehopositiiviset feministit ja feministisoijapojat on kiimassa koronasta. Muita ei kiinnosta. Suurin osa vaan pitää maskia ja hakee rokotteet kun niin "kuuluu" tehdäAika yllättävää että noin vähän. Luulisi perus vihervassarin kirjoittavan tuon jo samantien, mutta onko sielläkään oikeasti innostuneita tästä....
Samaa mietin itse, kuvittelin että tuo olisi heittämällä saanut täyden äänipotin.Aika yllättävää että noin vähän. Luulisi perus vihervassarin kirjoittavan tuon jo samantien, mutta onko sielläkään oikeasti innostuneita tästä....
Monesti tuohon Iltalehteen viitataan, niin voisiko antivaxxerit luetella hyviä tiedonlähteitä mitä seurata?Ei sitä vääntää tarvi. Jos tulee asia puheeksi niin sanoo vaan asiat.
Paras tuoda näkökantaa, kun moni ei näe muuta kuin iltalehden artikkelit vaikka haistavat mätää.
THL luvut missä voi todeta plandemian olevan flunssa korkeintaan.Monesti tuohon Iltalehteen viitataan, niin voisiko antivaxxerit luetella hyviä tiedonlähteitä mitä seurata?
Itse tulee paljon Lancettia ja Jamaa jo selattua, onko muita hyviä lähteitä?
Miten niin minä valkkaan? Sinähän se niitä maalitolppia siirtelitEi se on tilanne missä olemme. Se että valkkaat ihmiset jotka ovat vaarassa kaikista muistakin taudeista hevoseksi tähän covid kärryysi niin tottakai minä otan siitä kiinni.
Kusetus mitä sinä lobbailet onnessasi.
Olisit voinut olla sen verran tarkempi pyynnössäsi, että luettelisivat lähteitä, joita itse lukevat ajatuksella läpi eikä vain pelkän otsikon perusteella linkkaa eteenpäinMonesti tuohon Iltalehteen viitataan, niin voisiko antivaxxerit luetella hyviä tiedonlähteitä mitä seurata?
Itse tulee paljon Lancettia ja Jamaa jo selattua, onko muita hyviä lähteitä?
Eihän tässä ole riskejä yleisellä tasolla. Ei ole ennenkään ollut flunssaikoina.Miten niin minä valkkaan? Sinähän se niitä maalitolppia siirtelit
Puhuin riskeistä yleisellä tasolla, kun muutenkin elelen aika geneeristen suomalaisten ympäröimänä. Jos halutaan paneutua riskeihin pienempien ryhmien kohdalla, sä voit kaikin mokomin jatkaa sitä keskustelua yksinäsi - mulla ei ole siihen mitään annettavaa.