Tää koko koronateatteri on ollut todella silmiä avaava kokemus. On helvetin pelottavaa, että miten iso voima medialla on ihmisiin. Käytännössä kun hallitset valtamediaa, hallitset ihmisiä. Niin helppoa se on. Oma puolisoni ei suostu edes lukemaan esim. The Lancetin julkaisuja koronasta koska Iltalehdessä ei ole kyseistä julkaisua mainittu. Kuvitelkaa! Justiinsa eilen katsoin dokkaria toisesta maailmansodasta ja miten lehdistön avulla vaikutettiin kansalaisten mielipiteisiin sotatoimista. Jenkeille alkoi omien poikien kuoleminen rintamalle riittää. Pieni mediakampanja päälle ja niin oli taas kansan tuki takana. Ja tätä samaa on tehty läpi historian. Luulisi, että kaikella tietämyksellä mitä nykyihmisellä historiasta on, että osaisi edes vähän kyseenalaistaa mitä meille pakkosyötetään ja miksi. Mutta ei! Ei onnistu sitten millään. Tälläkin foorumilla yritetään saada ihmisiä heräämään ja katsomaan totuutta silmiin mutta sama kuin tiiliseinälle puhuisi.
Omassa suvussani reilu parikymppinen hyväkuntoinen ihminen syö nyt kahta eri sydänlääkettä. Sydänoireet alkoivat pari päivää toisen piikin jälkeen mutta henkilö itse eikä lääkärit näe mitään yhteyttä piikkiin. Kyseessä on minulle erittäin tärkeä ihminen ja yritin varoittaa ennen piikkiä, että älä missään nimessä mene. Mutta ei, hän halusi tehdä oman osansa pandemian hoidossa. Helvetin surullista.
En ymmärrä, että miksi ihmiset hyökkäävät niiden ihmisten päälle, jotka yrittävät saada näkemään, että mitä tässä tapahtuu. Tämä foorumi on yksi niistä harvoista paikoista jossa voit puhua ilman sensuuria. Niin, piikkikuplassa et varmaan ole huomannut, että ihmiset, jotka yrittävät kertoa totuuden tästä piikistä, sensuroidaan. Viimeisimpänä esimerkkinä eilen Robert Malone Twitteristä. Hän on siis mRNA-rokotteiden keksijä ja joka yrittää puhua tätä hulluutta vastaan.
Onko todella ok, että nyky-yhteiskunnassa yhtä väestönosaa syrjitään? Että he menettävät elantonsa, liikkumisvapautensa ja kehollisen koskemattomuutensa? Ja kyseessä on piikki jolla on ehdollinen myyntilupa. Kenelläkään ei ole minkäänlaista tietoa, että mitä potentiaalisia pitkän ajan haittavaikutuksia sillä on. Ei kenelläkään. Ja kun edes vähän näkisi vaivaa niin löytää pelottavan paljon haittavaikutuksia jo nyt. Miettikää sikapiikin hoitoa. Miten silloin kiistettiin haitat niin kauan kuin pystyttiin. Ja miten haittoja saaneet lapset jätettiin vanhempineen oman onnensa nojaan. Nämäkin tiedot löytyvät kun näet edes hieman vaivaa. On käsittämätöntä, että ihmiset oikeasti luulevat lääkefirmojen ajattelevan heidän parastaan. Heitä kiinnostaa yksi asia ja se on raha. Tästäkin löytyy tuhansia esimerkkejä, myös lähimenneisyydessä. Jos itse olisin ottanut tuon injektion itseeni niin minua kyllä kiinnostaisi nämä asiat ja haluaisin nähdä myös ne näkökulmat joita minun ei haluta näkevän.