Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Melkein 900 000 hullua liikkuu kokoajan muiden keskuudessa joiden mielestä he eivät halua piikkiä, minä olen yksi heistä.
En epäile sitä salaliitoksi enkä epäile etteikö siitä olisi tietyille ryhmille etua kuten vanhukset ja jonkin vakavamman perussairauden omaavat, en kuitenkaan hae itselle infuenssarokotetta niin miksi hakisin tämän?
Itseasiassa kerran olen pari vuotta sitten hakenut influpiikin ja tuntui jokseenkin turhalta, silti en sano etteikö taas vanhusten ja vakavamman perussairaan sitä hakea.
Se on kiistatonta että haittavaikutuksia on, ihan lähipiirissäkin ja joidenkin kannattaa ottaa riski mutta minun ei.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Ei jumalauta näitä. Mä tarkoitin ettet ymmärrä niistä sun sergein jutuista mitään. Jos sä oot niin vitun lapsi, että luulet steroideja lykittävän suoneen, niin mä en voi muutakuin sanoa, että turpa kii tosta asiasta kun et sitä tajua. Ne on joko oraalisia tai lihaspistoksia, suonia nimenomaan vältellään aspiroimalla.
Onko tuo ainut aihe mistä ei saa puhua jos ei ole mitään hajua? Saako koronasta puhua ilman mitään ymmärrystä?

Jotenkin vastuutonta klikkihuorausta taas lehdillä, oikein höyrytetään ihmisiä että menisi testauttamaan kun ennemmin pitäisi olla otsikko missä kerrotaan ettei ole välttämättä näillä oireilla mikään pakko mennä. Eikä muutenkaan.
1640357325956.png

Onko tuo ainut aihe mistä ei saa puhua jos ei ole mitään hajua? Saako koronasta puhua ilman mitään ymmärrystä?
Mä tein jo aika selväksi, älä puhu steroideista mitään kun et ymmärrä eikä ne liity koronaan.

Kyllähän vaikka koronarokotteesta on ihan vedenpitävä hyöty vaikka sairaalaan joutumisen, teholle päätymisen ja kuoleman välttämisen suhteen. Aika kauhistuttava olis skenaario tällä hetkellä Suomessa sairaalakuormituksen suhteen ilman rokotuksia.

En ymmärrä mitä porukka noissa rokotteissa pelkää, hyödyt voittaa haitat selkeästi. Samalla kuitenkin tykitetään kaikkea Sergeiltä ostettua paskaa suoneen ilman hyötyjä.

Nyt pyyhit suupielet vaahdosta ensin. Alle 50-vuotiaat täysin terveet ei tarvitse yhtää piikkiä ja piste. Nyt vielä tää ilmeisesti huomattavasti lievempi muunnos kertoo samaa. Meille se on ihan ok jos otat vaikka 10 piikkiä

Nyt pyyhit suupielet vaahdosta ensin. Alle 50-vuotiaat täysin terveet ei tarvitse yhtää piikkiä ja piste. Nyt vielä tää ilmeisesti huomattavasti lievempi muunnos kertoo samaa. Meille se on ihan ok jos otat vaikka 10 piikkiä
Onhan tuo ihan selkeä että alle 50 vuotiaille on hyötyä rokotteista, haitat on myös melko rajalliset.

Onhan tuo ihan selkeä että alle 50 vuotiaille on hyötyä rokotteista, haitat on myös melko rajalliset.
Ehkä voi ollakin hyötyä alle 50v joissain äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa mutta silti kaikki eivät sitä tarvitse. Koronarokote on vapaaehtoinen ja itsemääräämisoikeus on voimassa, joten jokainen määrittelee lääkityksen tarpeensa itse.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Koronasta nimenomaan pitää laukoa ehdottomia totuuksia puhtaalta mutupohjalta ja myös luottaa sokeasti kaikkiin twitterissä öyhöttäviin idiootteihin, jotka ovat hankkineet pätevyytensä Sergein ampulleista tai jopa omaavat merkonomin paperit, jotka luonnollisesti takaavat ylimmän mahdollisen ymmärryksen kulkutaudeista.

Ei kai se uusiminen vain pelkästään oman tahdon vallassa ole? Jos siis Suomessakin kolmas rokotus jossain vaiheessa tarvitaan koronapassin vihreydelle, niin tokkopa pelkkä oma ilmoitus sairastetusta covidista riittää.
Sen kai pystyy ladata sit vaan uusiks. toki muutoksia varmaan siihen tulee seuraavan 6kk aikana.

ainakaa viel ei oo sidotttu 3nteen rokotukseen.

Ehkä voi ollakin hyötyä alle 50v joissain äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa mutta silti kaikki eivät sitä tarvitse. Koronarokote on vapaaehtoinen ja itsemääräämisoikeus on voimassa, joten jokainen määrittelee lääkityksen tarpeensa itse.
Hmm. Itse luotan enemmän lääkäreihin kuin omaan arvioon lääkityksen tarpeesta. Valinnan saa toki tehdä jokainen omasta puolestaan, rokotuspakkoahan ei ole.

Mulle esim 34-vuotiaana terveenä suurempi mahis rokotehaitalle ku tehohoidolle jos pitää alkaa vääntämään
Vähän epätasaiset verrokit. Suurin osa rokotehaitoista on aika merkityksettömiä juttuja tyyliin lyhytaikainen mieto kuumeilu, mutta tehohoito on jo muutaman naksun totisempi tlanne.

Sen kai pystyy ladata sit vaan uusiks. toki muutoksia varmaan siihen tulee seuraavan 6kk aikana.

ainakaa viel ei oo sidotttu 3nteen rokotukseen.
Juu, mutta minullahan ei koronaa virallisesti ole todettu eli ei infektiota ei näy omakannassa. Vaimolla omakannassa todistus sairastetusta koronataudista, minulla ei ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom