Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Oho ai ruokavalio voi auttaa

Mun kohdalla ei mitää perää kasviksia en syö oikeestaan ollenkaa, ja muutenkin peloteltiin koska on sydän sairaus huonosti kävisi, nuhaa oli yksi päivä kuumetta yksi yö ei muuta

Oho ai ruokavalio voi auttaa

Sen sijaan vähän hiilihydraatteja ja runsaasti proteiinia sisältää ruokavaliota noudattavat sairastuivat lähes neljä kertaa kasvissyöjiä todennäköisemmin kohtalaisen vakavaan tai vaikeaan koronaan.

Se, mitä nyt oon pistänyt merkille niin lähes kokonaan vegedieettiä vetävä tuttu perhe on koko ajan jossain flunssassa/köhässä/missä lie rutossa, itse hc-lihansyöjänä(hiilareita maltillisesti, proteiinia ihan saatanasti) en oo ikinä kipeenä. Mut mitäpä minä näistä tiedän..

Sen sijaan vähän hiilihydraatteja ja runsaasti proteiinia sisältää ruokavaliota noudattavat sairastuivat lähes neljä kertaa kasvissyöjiä todennäköisemmin kohtalaisen vakavaan tai vaikeaan koronaan.

Se, mitä nyt oon pistänyt merkille niin lähes kokonaan vegedieettiä vetävä tuttu perhe on koko ajan jossain flunssassa/köhässä/missä lie rutossa, itse hc-lihansyöjänä(hiilareita maltillisesti, proteiinia ihan saatanasti) en oo ikinä kipeenä. Mut mitäpä minä näistä tiedän..

Liitteet

• kuva1.webp
    kuva1.webp
    55 KB · Katsottu: 145

Samoja huomannu. Sekasyönti kohtuudella kaikkea ja vitamiinit jne. päälle niin toimii.

Kasvisruokavaliollakin voi syödä itsensä aika norsukuntoon.
Youtubessa monia ex-vegaanikanavia, missä sanoivat että menivät tosi huonoon kuntoon ja ottivat lihan takaisin ruokavalioon niin pääkin alkoi toimimaan paremmin.
En mä oikein tajua mikä trendi tuokin on ja tuntuu nuorisossa tommonen pyörivän pääosin tai sitten naisilla. Kai asiat ollu liian pitkään hyvin niin ihmiset alkaa itse keksimään kaikkea paskaa.

Youtubessa monia ex-vegaanikanavia, missä sanoivat että menivät tosi huonoon kuntoon ja ottivat lihan takaisin ruokavalioon niin pääkin alkoi toimimaan paremmin.
En mä oikein tajua mikä trendi tuokin on ja tuntuu nuorisossa tommonen pyörivän pääosin tai sitten naisilla. Kai asiat ollu liian pitkään hyvin niin ihmiset alkaa itse keksimään kaikkea paskaa.
Tuttu sanoo et parempi fiilis ku ei tarvi syödä eläimiä. Sure, toi on ihan validi syy, mutta jonkun trendin takia (joku lihaton lokakuu yms) vegeksi ryhtyminen on tyhmää, kyllä siinä joku kunnon syy pitää olla. Ja jos toimii ni sit toimii. Kaikille ei toimi.

Ja niin tosiaan onhan siinä niitä huonojakin puolia. Liikaa syöt soijaa niin ei enää seiso, ja vastustuskyky saattaa laskea(tai laskee). Kasvisruokavaliossa tulee myös helposti ihan saatanasti hiilaria, joka taas ylimääräisenä kertyy keskivartaloon(varsinkin jos on sillä soijalla vedetty testot alas).

Jep runsas prode pitää miehen tilellä, itte elän runsaalla lihalla ja pienellä hiilarilla

Kasvisruokavaliosta ei välttämättä saa sen enempää hiilareita kun mistään muustakaan. Hyvin toteutettu kasvisruokavalio toimii ihan hyvin. Samoin hyvin toteutettu mikä tahansa ruokavalio toimii. Pitää ottaa huomioon että saa kaiken tarpeellisen.

Tuttu sanoo et parempi fiilis ku ei tarvi syödä eläimiä.
Lycka till elämään hänelle ilman yli 15 elintärkeää ravintoainetta. Tietääköhän hän kuinka paljon eläimiä kuolee kun sen syömiä kasveja tehotuotetaan.
Kaikille ei toimi.
Ei toimi kellekään. Moni vaan kuvittelee, että toimii, kun hermosto alkaa pettää ja aletaan elää jossain illuusiossa paremmasta.

Kasvikset on jäniksille ja lehmille
Lähes kaikki kasvit on tarkoitettu ihan muuhun kuin ihmisen ravinnoksi.

Aika vähän ollut mediassa juttua tuosta aussien tilanteesta. Mielenosoituksista kyllä uutisoidaan jonkun verran, mutta noista leireistä ei.

Pointti oli että nyt ruokavaliolla voi vaikuttaa siihen saako koronaa. Vaikka jossain vaiheessa täälläkin mussutettiin vastaan. JA ton jutun tarjoamat esimerkki ruokavaliot eivät ole edes niitä parhaita vaihtoehtoja

Pointti oli että nyt ruokavaliolla voi vaikuttaa siihen saako koronaa. Vaikka jossain vaiheessa täälläkin mussutettiin vastaan. JA ton jutun tarjoamat esimerkki ruokavaliot eivät ole edes niitä parhaita vaihtoehtoja
Heh, joo, ymmärsin pointin mutta epäilen siltikin vahvasti et nuo ruokavaliot mitään koronaakaan estää.

Back
Ylös Bottom