Allekirjoitan kaiken sanomasi täysin. Ei näistä esimerkeistä oikein mitään johtopäätöksiä voi tehdä, mutta halusin tuoda nämä itse tietämäni korona- ja rokotetapaukset esiin. Itseäni kiinnostaa lukea muiden oireista ja oikeista tutkimustuloksista (Ei MV-lehdestä, Tokentubesta tms.)Tosta voi myös päätellä, että rokote ei ole mitenkään vaarallinen. Eikö?
Kuume nousi osalle, se on normaalia.
Ja joku joka sairastaa koronan kahdesti niin sitä tuskin voitanee pitää rokotteen aiheuttamana.
Tohon "normaalisti luuhaamiseen": Onhan se totta, että joku voi olla elänyt täysin ns. normaalia elämää koko korona ajan. Pitää vaan muistaa, että jos lähes kaikki muut pitää turvaväejä ja käyttää desejä ja maskeja jne. niin hehän se syy ovat miksi sinä et ole saanut tartuntaa. Tai siis osasyy.
Ehkä itselläni, ja perheelläni, käynyt vain hyvä tuuri ja/tai tartunnan välttäminen muiden nohevan toiminnan ansiota.
En halua lukita mielipiteitäni ja arvostan tänne laitettua luotettavaa tietoa ja tilastoa. Alan itse kallistua rokotteen ottamisen suuntaan, mutta koen sen kyllä edelleen melkein isommaksi riskiksi (veritulppa yms.) kuin itse taudin, mutta en voi missään nimessä vaittää, että tämä henk. koht. kokemus perustuisi mihinkään dataan.
Nyt kun vielä Pfizer/Biontech on FDA:n hyväksymä, niin se kyllä lisää jonkin verran omaa intoa ottaa rokote.