Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tosta voi myös päätellä, että rokote ei ole mitenkään vaarallinen. Eikö?
Kuume nousi osalle, se on normaalia.
Ja joku joka sairastaa koronan kahdesti niin sitä tuskin voitanee pitää rokotteen aiheuttamana.

Tohon "normaalisti luuhaamiseen": Onhan se totta, että joku voi olla elänyt täysin ns. normaalia elämää koko korona ajan. Pitää vaan muistaa, että jos lähes kaikki muut pitää turvaväejä ja käyttää desejä ja maskeja jne. niin hehän se syy ovat miksi sinä et ole saanut tartuntaa. Tai siis osasyy.
Allekirjoitan kaiken sanomasi täysin. Ei näistä esimerkeistä oikein mitään johtopäätöksiä voi tehdä, mutta halusin tuoda nämä itse tietämäni korona- ja rokotetapaukset esiin. Itseäni kiinnostaa lukea muiden oireista ja oikeista tutkimustuloksista (Ei MV-lehdestä, Tokentubesta tms.)

Ehkä itselläni, ja perheelläni, käynyt vain hyvä tuuri ja/tai tartunnan välttäminen muiden nohevan toiminnan ansiota.

En halua lukita mielipiteitäni ja arvostan tänne laitettua luotettavaa tietoa ja tilastoa. Alan itse kallistua rokotteen ottamisen suuntaan, mutta koen sen kyllä edelleen melkein isommaksi riskiksi (veritulppa yms.) kuin itse taudin, mutta en voi missään nimessä vaittää, että tämä henk. koht. kokemus perustuisi mihinkään dataan.

Nyt kun vielä Pfizer/Biontech on FDA:n hyväksymä, niin se kyllä lisää jonkin verran omaa intoa ottaa rokote.

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Allekirjoitan kaiken sanomasi täysin. Ei näistä esimerkeistä oikein mitään johtopäätöksiä voi tehdä, mutta halusin tuoda nämä itse tietämäni korona- ja rokotetapaukset esiin. Itseäni kiinnostaa lukea muiden oireista ja oikeista tutkimustuloksista (Ei MV-lehdestä, Tokentubesta tms.)

Ehkä itselläni, ja perheelläni, käynyt vain hyvä tuuri ja/tai tartunnan välttäminen muiden nohevan toiminnan ansiota.

En halua lukita mielipiteitäni ja arvostan tänne laitettua luotettavaa tietoa ja tilastoa. Alan itse kallistua rokotteen ottamisen suuntaan, mutta koen sen kyllä edelleen melkein isommaksi riskiksi (veritulppa yms.) kuin itse taudin, mutta en voi missään nimessä vaittää, että tämä henk. koht. kokemus perustuisi mihinkään dataan.

Nyt kun vielä Pfizer/Biontech on FDA:n hyväksymä, niin se kyllä lisää jonkin verran omaa intoa ottaa rokote.
Ottakaa ne kaikki piikit niin niiden tarjoaminen/pakottaminen loppuu niille ketkä eivät niitä halua.

Itse ottanut 2 rokotetta mutta muuten aika huolettomasti viilettäny menemään.
Hotellien aamupaloillakin käyny. Eikä ole tosiaan tullut ei rokotteesta mitään ja tuskin koronaakaan on ollut - tai jos on ollut niin on ollut oireeton.

Plz, älä nyt aloita taas sitä samaa laulua et kankkuun otetaan Igorin kellaritestoa mut koronapiikkiä ei uskalleta ottaa. En jaksa.

(Ne väännöt on jo väännetty tarpeeksi moneen kertaan, eikö?)
Jos aletaan neulatyyny kommentteja viljelemään, niin kyl se on pakko vähän...

Koska onhan siinä kyllä pointtinsa. Siis ihan pisto tekniikkaa kun miettii. Kaikki täällä tietänee, että kun lyö väärin ja vähän väärään paikkaan niin saattaa olla piru irti. Eli onko myös osa koronarokotehaitoista tullut siitä, että rokotettava on vähän liikkunut yms.

FDA:n virallisessa youtube videossa (22.10.2020) lähes 9 tunnin settiin on piilotettu viesti joka vilahtaa kuvassa 0,2 sekuntia. Siinä on lista mahdollisista hirveistä haittavaikutuksista. Nyt ne voi sanoa ehkä lakipykälien mukaan, että "mehän ollaan kerrottu näistä rokotteiden haittavaikutuksista". Löytyi Juho Lyytikäisen ********* kanavalta. FDA:n video youtubessa "Vaccines and Related Biological Products Advisory Committee - 10/22/2020" (kohdassa 2:33:40).

Liitteet

• FDA  possible adverse event outcomes --.png
    FDA possible adverse event outcomes --.png
    776 KB · Katsottu: 118
FDA:n virallisessa youtube videossa (22.10.2020) lähes 9 tunnin settiin on piilotettu viesti joka vilahtaa kuvassa 0,2 sekuntia. Siinä on lista mahdollisista hirveistä haittavaikutuksista. Nyt ne voi sanoa ehkä lakipykälien mukaan, että "mehän ollaan kerrottu näistä rokotteiden haittavaikutuksista". Löytyi Juho Lyytikäisen ********* kanavalta. FDA:n video youtubessa "Vaccines and Related Biological Products Advisory Committee - 10/22/2020" (kohdassa 2:33:40).
Mitä helvettiä

Menikö multa taas jotain ohi, mutta eikö nämä ole olleet jo pitkään ihan yleistä tietoa? Tarkoitan, että eikös nämä kaikki löydy ihan etikettiä lukemallakin?

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Plz, älä nyt aloita taas sitä samaa laulua et kankkuun otetaan Igorin kellaritestoa mut koronapiikkiä ei uskalleta ottaa. En jaksa.

(Ne väännöt on jo väännetty tarpeeksi moneen kertaan, eikö?)
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kuinka monta prosenttia tämän ketjun "leijonista" ja koronarokotekriittisistä roinaa? Aika iso prosentti varmaan.

Onko teillä koronafaneilla joku meltdown vai mistä teitä kärpäsiä pörähti taas tänne pärisemään? Ei tainnut piikit auttaa?
Sen verran kerron sinulle poju et en ole koronafani. Minua oikeasti vituttaa tämä touhu.
Mutta ratkaisu tähän meltdowniin ei löydy mv-lehdestä. Eikä varsinkaan yhen kaverin kaverin tutun tuubikanavalta.
Mutta senhän sä jo tiesit.

Tunnen kaksi (työkaveri ja ex-vaimo), joille noussut kuume (1-2pv) sekä ensimmäisen, että toisen rokitteen jälkeen.

Tiedän yhden (vaimon työkaveri) joka oli juuri 2vko sairaslomalla Koronan takia. Jännää tästä tekee sen, että kys. Henkilö on sairastanut korinan jo kerran (2020) sekä ottanut molemmat rokotteet. Eli sairastettu korona + molemmat rokotteet ja silti uusi korona ja kipeänä pari viikkoa.

Tossa ei ole tunnetun virologian kannalta mitään järkeä.Voisko olla edes pieni mahdollisuus että tuo testi otti positiivisen jostain muusta kun "koronasta"?

Sen verran kerron sinulle poju et en ole koronafani. Minua oikeasti vituttaa tämä touhu.
Mutta ratkaisu tähän meltdowniin ei löydy mv-lehdestä. Eikä varsinkaan yhen kaverin kaverin tutun tuubikanavalta.
Mutta senhän sä jo tiesit.
Sä taidat itse pyöriä mv-lehdessä ja projisoit sitä muihin.

Sua taitaa vituttaa vain sen takia, kun olet niin aivopesty lammas ja kun näet täällä oikeaa keskustelua sekä huomioita alkaa sinun persettä kuumottaa kunnolla. Pura nyt kun tänne kerta eksyit pulu.

Se on sinun termi. Minun ei. Etkä taaskaan vastannut kysymykseen.
Aika kertovaa sun tilanteesta kun harhoissa näet vain roinaajia ja ties muita leijonia täällä.

Se covid rokotteen väliinjättäjä on totuus. Koita kestää se äläkä projisoi omia kuvitelmiasi tuosta. Rokotteita vastaan en itsekään ole yleisesti.

. Tiesitkö, että lentomatkuastamisessa on tilastollisesti suurempi tulppariski kuin Astra Zenecan rokotteessa? Etkö käytä tätä matkustusmuotoa koskaan? Itse koronassa on myös moninkertainen tuo tulppariski vs ko rokote.

Ei varmasti ole.Mun pienestä tuttuvapiiristä löytyy heti yks tyyppi joka joutu sairaalaan keuhkoveritulpan takia 2 piikin jälkeen ja taas toisaalta en tiedä ketään kuka olisi saanut tollasta lentokoneessa.
Kyllä sä varmaan itekin huomaat että julkista ja muutakin keskustelua sensuroidaan?Miten tollaseen mediaan voi luottaa joka on täysin puolueellinen?
Se mitä mä nään ympärilläni ei täsmää siihen mitä telkkarista tulee.Kenelläkään joka on kieltäytynyt piikeistä ei ole ollut mitään "koronaa" kun taas noissa rokotetuissa tutuissa löytyy hälyttävän paljon ongelmia.

Mä haluisin saada sellasen tutkimuksen et miten toi korona nuhan vaikutus eroo niistä ihmisitä jotka on ottanu sikaflunssa rokotteen tai näitä influenssa rokotteita. Et keneen se iskee pahiten ihmiseen joka ei oo ikinä ottanu mitään näit turhii rokotteita vai sellaseen joka kuuliaisaisesti ottanu kaikki nää turhat piikit.

Ei oo varmaan tulossa tälläsii tutkimuksii :D

Niin että verrattais suoraan ei ja joo ryhmien terveyttä?

En ole kyllä tuollaista sanonut, mutta laitoin kyllä Toopelin ignoreen. Eikä se sunkaan kohdalla kovin kaukana ole. Olen paljon tyytyväisempi jos mun ei tarvitse lukea tekstejä nimimerkeiltä joiden älykkyys ei riitä järkevään ja kehittävään keskusteluun. Suurimmat idiootit eivät kykene muuhun kuin laittamaan nauruhymiön joka viestiin joista ovat eri mieltä.
Näytä joku järkevä pointti minkä sä oot tänne kirjottanut?

Back
Ylös Bottom