Ei me kaikki olla niin pellepelottomia. ;)
Mites KUN tulee seuraava virus? ''No ei se oo niin paha kun koronavirus kumminkaan.'' Jatketaan elämää.
Meillä on mun mielestä liian vähän viruksia, kun terveydenhuolto ei muutenkaan ole ylityöllistetty...?
Jälleen kerran, muut sairaudet kumoaa koronan uhrit. no, tästä on puhetta ollu kymmeniä kertoja. ;)
ja henkilökohtasesti itestäni kun enemmän tai vähemmän vihjasit, oon käyny tänäänkin kaupassa. Ei oo maskia vähän yritin varoa muita tavallista enemmän, mutta en mitenkään neuroottisesti. Niin yli on menny MULLA pelkääminen. Asioista mainitseminen ja muille vähättelijöille on mun mielestä ihan hyvä nähdä mitkä on riskit jos asiat menee tarpeeks vituiks. Mä en sitä päivää suomessa halua nähdä. Vaikka meillä on tuhansia influenssa kuolemia, tupakasta johtuvia kuolemia, onnettomuuksista, tappoja ja vanhuuteen kuolleita niin edelleenkin, meillä on yks uus kuolemaa aiheuttava virus valloillaan. Me ei mun mielestä uutta kuolemaa aiheuttavia asioita tarvita vaikka ''meillä on tappavia viruksia jo muitakin.'' ;) Ja sen takia ois ihan kiva, että ihmiset tekis vähän reippaammin asioita sen eteen että ei niitä tulisi.
Sä voit kutsua tai ajatella meikäläistä pelkuriks, sä voit kutsua pelkoa lietsovaks nössöks, idiootiks jne. silti meillä on silti ne muut vaaralliset virukset ja korona kaupan päälle. Ja se ei muutu. Mutta onneks itse en vähättele. Enkä vertaa enemmän tai vähemmän vaarallisiin asioihin/sairauksiin.