Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Niin noin vuoden aikana kuollu koronaan reilu yheksän sataa. Jos laskee koronan alkaneen suomessa maaliskuussa 2020.
Ainakin ihan helvetisti rajummat rajotukset influenssa vuosiin. Vai oletko erimieltä? :D

Kyyyyyllä mä valitsen keskustelun aiheet ihan oman mielenkiintoni mukaan, Nuo aiheet ei ihan kauheasti nappaa. En tiiä riittävästi joten en voi jakaa älykkyyttäni niissä. Olen helvetin tyhmä nuissa mainitsemissasi aiheissa. :(

Koronasta mä väitän tietäväni aika paljonkin. Olen myöskin aika hyvä lukemaan tieteellisiä julkasuja- en loistava tai huippu hyvä, mutta aika hyvä.
Kyllähän tätä nyt on jatkunut myös suomessa jo noin 1.5 vuotta (laske alkaneeksi ensimmäisetä julkistetusta tartunnasta) Ja näistä rajoituksista, niin niistä on seurantadataa enemmän, kuin tarpeksi, jotka osoittavat ettei niistä ole hyötyä, haittoihin verrattaessa. Tämän on myös todennut WHO, joka jo viime vuoden puolella suositteli lopettamaan kaikki rajoitustoimenpiteet, koska niistä on enemmän haittaa, kuin hyötyä.

Kyllähän tätä nyt on jatkunut myös suomessa jo noin 1.5 vuotta (laske alkaneeksi ensimmäisetä julkistetusta tartunnasta) Ja näistä rajoituksista, niin niistä on seurantadataa enemmän, kuin tarpeksi, jotka osoittavat ettei niistä ole hyötyä, haittoihin verrattaessa. Tämän on myös todennut WHO, joka jo viime vuoden puolella suositteli lopettamaan kaikki rajoitustoimenpiteet, koska niistä on enemmän haittaa, kuin hyötyä.
Saanks mä nähän linkin tuosta ''who suositteli lopettamaan kaikki rajoitustoimenpiteet''? Who:on sivuilta mielellään.

View: https://twitter.com/mvankerkhove/status/1410677801783640067?s=20

Ainakin matkustamisen suhteen jotain rajotuksia tämän perusteella ois hyvä olla. Vaikka ei nyt suoraan sanotakkaan.

''remain effective social measures etc'' ''who recommends comprehensive measures''- merkittäviä rajotuksia'' ainakin minun lontoon taidolla.

1625255252004.png

Viimeksi muokattu:
Jokos on koronalahkolaiset varannu ajan boostereille 🤣😂🤣🤣
En katso et kuuluisin mihinkään koronalahkoon mutta saiskohan tuosta potkua salireeneihin? Nimi booster antaa hyvän vaikutelman. Olen joskus noita boostereita vetäny ennen salia ja kyllä ne on toiminu Pitäsköhän varailla aikaa?

En katso et kuuluisin mihinkään koronalahkoon mutta saiskohan tuosta potkua salireeneihin? Nimi booster antaa hyvän vaikutelman. Olen joskus noita boostereita vetäny ennen salia ja kyllä ne on toiminu Pitäsköhän varailla aikaa?
Boosteriks Yks kuppi lisää kahvia ennen reeniä? Im in.

Ei oo mitään salaliittoteriaa vaan tulee oikeesti 🤣🤣🤣

Covid-19 news: Booster vaccines in England planned for September

The committee advised that immunosuppressed adults, people living in care homes for older adults, adults aged 70 and over, clinically extremely vulnerable adults and frontline health and social care workers should be prioritised for third doses of covid-19 vaccines in the first stage.

Ei oo mitään salaliittoteriaa vaan tulee oikeesti 🤣🤣🤣

Covid-19 news: Booster vaccines in England planned for September

The committee advised that immunosuppressed adults, people living in care homes for older adults, adults aged 70 and over, clinically extremely vulnerable adults and frontline health and social care workers should be prioritised for third doses of covid-19 vaccines in the first stage.
Viimestään kolmannella piikillä ihmsiltä pitäis henki lähtee ja paskoa piikkejä?

Booster vaccine 🤣🤣 Minkähöhä ne sit keksii super booster 🤣🤣
Luulen et jos tuohon boosteriin lisättäis vakka ripaus testoa niin täältäkin olis joka toinen jätkä hakemassa piikkiä. Tämä oli tietysti vitsi ettei kenenkään tarvi vetää poroja kolviin.

Mitkä vitun te? Näytä mulle yksikin viesti missä mä puhun pakottamisesta? Et taida edes lukea kaikkia viestejä. Päinvastoin olen moneen kertaan todennu et rajoitukset on suuresti ylimitoitettu ja kohdistettu vääriin henkilöryhmiin.
@Mike. En ole mitenkään yllättyny siitä ettet vastaa selviin kysymyksiin tärkeintä on se et saa heittää mutuilua. Lokeroit ihmisiä vailla mitään järkevää logikkaa. Voisitko nyt ystävällisesti kertoa mulle millä tavalla olen koronamyönteinen? Jui en ole, päinvastoin olen krtisonut moneem kertaan miten ylimitoitettuja tämä hölmöily on. Mulla ihan sama kuka uskoo koronaam ja kuka haluaa ottaa piikin ei muuta mun käsitystä mitenkään koronan suhteen.

Älä viitsi valehdella tai vääristellä WHO:n sanomisia oman kantasi tueksi. Saa sut näyttämään vain tyhmältä.

Viimestään kolmannella piikillä ihmsiltä pitäis henki lähtee ja paskoa piikkejä?
Hysst. Älä paljasta Illuminatin juonta kaikille. Lampaat eivät osanneet odottaa, että rokotteita pitää mahdollisesti tehostaa tai kokonaan uusia aika ajoin. Näin ovelaa juonta ei voi tajuta ilman korkeamman tason puhdasta tietoa.

Kauppalehti vetelee vähän eri linjoja kuin muu media. Ei se @oskari puntti täysin ulapalla ole ollu.

Back
Ylös Bottom