Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Koska me ei olla muutosta haluttu, te olette. Teidän takia täällä on rajoitteet, ei meidän.
Keiden teidän. Ei mun takia ole yhtään mitään rajoituksia. Ja itse ainakin toiminnallani yritin viimeiseen asti, ettei tarvitsisi mitään rajoituksia.
Vähensin liikkumisia, tapaamisia ja kävin kaupassa harvemmin jne.

Rajoitukset lyötiin päälle, kun tartuntojen määrä nousi. Minä en ole ollut yhdessäkään tilastossa, koska en ole käynyt testeissä, enkä ole ollut kipeä.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Eiköhän täältäkin löydä paljon heidän äänestäjiä. Olettaen että demokratia toimii.
Löytyy varmasti mutta tuskin niistä äänestäjistä monikaan tiesi mihin jamaan tämä hallitus vei ja vie Suomen koronan takia.

Kyllä kait se itsekkin huomaa jos maski päässä yrittää olla. Väkisellä hengittää omaa ilmaa edes takas. Sitten alkaa huimaan. Venttiili maskilla ongelmaa ei ole kun puhaltaa suun kautta ilman pihalle ja voi hengittää normaalisti. Varmaan sekin vaikuttaa kuinka kovasti hengittää maski päässä. Perus maski naamalla tulee hengitettyä todella kevyesti ettei puhalla laseilla ilmaa, niin varmaan sekin voi vaikuttaa johonkin. No eipä tule maskia käytettyä niin sille aivan sama.
Tuossa voi olla kyse ihan normaalista pienen sorttisesta paniikkihäiriöstä tai stressitilasta.

"Yleisin hengitystä kiihdyttävä ja liikahengitystilaa aiheuttava tekijä lienee stressi. Stressitilan jatkuttua riittävän pitkään, elimistö sopeutuu tähän ja hengityskeskus ’ohjelmoituu’ liian alhaiseen CO2 -pitoisuuteen. Tällöin hengityskeskus reagoi pieneenkin CO2-tason nousuun saaden hengityksen kiihtymään entisestään."

Ehkä niistä vauvoista tulee just niitä vähän tyhmempiä yksilöitä? Ei kait vauvojen naaman päälle mitään ruukata laittaa. En ainakaan itse koskaan laittanut. Jossain vaunuissa siihen suojan eteen voi jonku kankaan laittaa, mutta se tila on niin iso missä sitten hengittää.

No ei naamaan kiinni sentään, on siellä isompi tila hengittää. Kuhan pohdin logiikkaa näissä. Mutta kirurgit jotka käyttää maskia lähes koko työpäivän kärsii selkeesti hapenpuutteesta ja on tyhmempiä. Ainakin noiden tutkimusten mukaan.

Meiltä poistu konttorilta nyt maskisuositus. Pitkään oli. Se olikin ainoa paikka missä missä sitä käytti.

Kenen teidän? Eiköhän nämä ole tämän surkean hallituksen ja päättäjien tekemiä rajoituksia eikä kenenkään noubadi pakkiksen keskustelijan.
Kollektiivinen koronan pakottaminen, te olette osa sitä.

Tuossa voi olla kyse ihan normaalista pienen sorttisesta paniikkihäiriöstä tai stressitilasta.

"Yleisin hengitystä kiihdyttävä ja liikahengitystilaa aiheuttava tekijä lienee stressi. Stressitilan jatkuttua riittävän pitkään, elimistö sopeutuu tähän ja hengityskeskus ’ohjelmoituu’ liian alhaiseen CO2 -pitoisuuteen. Tällöin hengityskeskus reagoi pieneenkin CO2-tason nousuun saaden hengityksen kiihtymään entisestään."

Ei kyllä tuolta vaikuta. Käytän venttiilimaskia töissä eikä ole ongelmia. Veikkaan itse että johtuu joko oman ilman edestakaisin hengittämistä tai sitten tuosta että hengittää niin vähän koska varoo ettei lasit huurru.

Kollektiivinen koronan pakottaminen, te olette osa sitä.
Mitkä vitun te? Näytä mulle yksikin viesti missä mä puhun pakottamisesta? Et taida edes lukea kaikkia viestejä. Päinvastoin olen moneen kertaan todennu et rajoitukset on suuresti ylimitoitettu ja kohdistettu vääriin henkilöryhmiin.

Ei helvetti ja sielt se boosteri tulee ! Mitä mä sanoin täälläki :D Hulvatonta menoa :;D Eiköhän tästäki tule joka vuotinen traditio :D

Covid-19 news: Booster vaccines in England planned for September

The committee advised that immunosuppressed adults, people living in care homes for older adults, adults aged 70 and over, clinically extremely vulnerable adults and frontline health and social care workers should be prioritised for third doses of covid-19 vaccines in the first stage.

Read more: https://www.newscientist.com/articl...-england-planned-for-september/#ixzz6zSxfFRTJ

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
No ei naamaan kiinni sentään, on siellä isompi tila hengittää. Kuhan pohdin logiikkaa näissä. Mutta kirurgit jotka käyttää maskia lähes koko työpäivän kärsii selkeesti hapenpuutteesta ja on tyhmempiä. Ainakin noiden tutkimusten mukaan.

Meiltä poistu konttorilta nyt maskisuositus. Pitkään oli. Se olikin ainoa paikka missä missä sitä käytti.

Oliko niin että leikkaussalissa happitasot ovat vähän erit ja onko jossain sanottu ettei kirurgeilla olisi mitään haittoja tullut maskeista? Kyllähän moni valittaa että maskia käyttäessä saattaa tulla pää kipeäksi tai jotain muuta. Osalla ilmeisesti ei, koska haluavat pitää sitä lähes joka paikassa. Olisiko niillä vaan niin iso nenä tai muuten vaan sellaiset kasvojen muodot ettei maski istu mitenkään. Silloinhan ilma vaihtuu hyvin :unsure:

Oliko niin että leikkaussalissa happitasot ovat vähän erit ja onko jossain sanottu ettei kirurgeilla olisi mitään haittoja tullut maskeista? Kyllähän moni valittaa että maskia käyttäessä saattaa tulla pää kipeäksi tai jotain muuta. Osalla ilmeisesti ei, koska haluavat pitää sitä lähes joka paikassa. Olisiko niillä vaan niin iso nenä tai muuten vaan sellaiset kasvojen muodot ettei maski istu mitenkään. Silloinhan ilma vaihtuu hyvin :unsure:
Niin toi tutkimusha koski vaan lapsia. Voi olla että päänsärky yms. voi johtua myös jos tulee juotua vettä vähemmän ku maski päässä?

Ei mitään terveydenhuoltoa pidä lopettaa, muiden kiusaaminen rajoituksilla pitää lopettaa. Taudin takia josta suurin osa selviää, aiheutetaan valtavasti harmia rajoitusten takia. Samaan aikaan tupakka ja viina tappaa moninverroin enemmän eikä niitä rajoiteta mitenkään. Tuurinko takia tässä pitää rajoittaa ihmisten elämää?
Joo tuuri (sattuma) on tyypillisesti olennaisesti läsnä rajoituksissa. Moni selvisi liikenteestäkin sorateillä vapain nopeuksin 60-luvun autoilla, mutta silti noita tekijöitä on säännelty rajoituksin.

Joo tuuri (sattuma) on tyypillisesti olennaisesti läsnä rajoituksissa. Moni selvisi liikenteestäkin sorateillä vapain nopeuksin 60-luvun autoilla, mutta silti noita tekijöitä on säännelty rajoituksin.

En usko että nuo nopeus rajotukset tuhos kenenkään firmaa niinkun nämä on tehnyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom