Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Jos esim Suomessa tohon rokotteeseen liittyviä vakavia haittailmoituksia on jo tuplat koronakuolemiin verrattuna, niin ei voi muuta sanoa kun et jää multa piikki ottamatta. Eikä kaikki ilmoitukset tule edes julki, koska hoitavalla lekurilla ei oo velvollisuutta ilmoittaa niistä.
Luonnollisesti ilmoituksia tulee paljon, kun rokotuksiakin tehdään paljon. Ainakaan toistaiseksi haittailmoituksista ei mitään mullistavaa syy- ja seuraussuhdetta ole löytynyt.
Ainiin mut ne ilmoituksen on vissiin folioon vuorattujen tekemiä, eikä niitä voi ottaa todesta...
Oon mäkin vakavan haittailmoituksen tehnyt ihan vain siksi, kun en uskonut miten helposti se käy.
Ite luotan terveellisiin elämäntapoihin ja aion pysyä hengissä myös ilman kokeellista piikkiä.
Mä taas en luota, koska terveelliset elämäntavat eivät anna sataprosenttista suojaa yhtään miltään.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
No moniko niistä haittavaikutuksista on jäänyt pysyväksi haitaksi tai edes pitkäaikaiseksi? Ja monelleko 95000 koronan sairastaneista jää vähintään yhtä vakava/pitkäkestoinen haitta kuin rokotteen raportoidut haitat?
Ja en todellakaan noita haittoja väheksy, mutta niiden määrä tulee suhteuttaa oikein.
"Haittavaikutus arvioidaan vakavaksi, jos se on: johtanut kuolemaan, hengenvaaraan, sairaalahoitoon tai sen pidentymiseen, aiheuttanut pysyvän vamman, toimintakyvyn laskun tai synnynnäisen epämuodostuman."

Kyllä kun se on jatkuvaa. Joko googletit Cannon Hinnantin? Tuskin olet hänestä kuullut tai et ainakaan kommentoinut mitenkään. Eikö ole jännä miten meni tämä ihan ohi, mutta rikollisen Georgen kyllä edelleen löydät lööpeistä ajoittain. Sen mikä sopii narratiiveihin.
Nyt vedettiin jo ihan huolella whataboutismin puolelle. Mitä jos jatkettaisiin toisessa ketjussa tästä aiheesta?

Nyt vedettiin jo ihan huolella whataboutismin puolelle. Mitä jos jatkettaisiin toisessa ketjussa tästä aiheesta?
Se oli loistava esimerkki siihen mistä puhuttiin liittyen mediaan sekä myös koronan käsittelyyn ja sen kriittisen puolen esittämättä jättämiseen mediassa. Tuo mitä sanoin ei ole mutua vaan faktaa esim Cannonin tapauksessa.

Kipeää sellaista.

Lei et al.
[2021] found that freely circulating, spike protein-decorated pseudovirus at a very high dosage (half a
billion pseudovirus particles per animal) delivered directly to the trachea damages lung arterial endothelial cells in an
animal model.

Eli ihan totta, s1 lähtee kiertämään verenkiertoon, eläimillä ja jättiannoksilla. Ja kun se kohdistetaan suoraan esimerkiksi keuhkoihin. Ja se on huomattu erittäin herkillä mittareilla.

Mutta poistuu tuossa ajassa

where the maximum amount of
spike protein will be produced, the payload is undetectable within 24-72 hours
in vivo and the protein is undetectable
within 10 days at most, and closer to 4 days post-injection

Oisko muuten ollu että natural infectionilla vs rokotteen piikkien määrä on noin 40k kertainen. luonnon infektiolla 40k kertainen.

Eli huoli pois että muututte piikkitehtaaks. https://zenodo.org/record/4784787#.YNxZzLtxc2x

Miks iltalehti,yle tai Hesari ei uutisoi näistä rokotteseen kuolleista tai vakavista oireita saaneista. Eiku pitää uutsisoida kuinka taas oli 100 ihmistä saanu flunssan tai yks perusterve ihminen oli joutunu teholle jossain päin maailmaa. Voi vittu oikeesti !

Sehän se just on ku suomessaki 99% ihmisistä lukee vaan iltamediaa,yleä,hesaria ja uskotaan sokeesti kaikki mitä ne sanoo. Ihmisii on kyllä nykypäivänä niin helppo kontrolloida. Kenelläkkään ei ole enään omaa päättelykykyä. Rupee olee aivopestyä porukkaa ja lammaslauma senku kasvaa... Siihenhä ne pyrkii. Helpommaks ja helpommaks menee vaan kontrolloida massoja.

Mul ois kyl viel yks ihan huppu bisnesidea näille. Laittaa tarjouksen et ilmanen ämpäri kaikille ketkä menee rokotettavaks. Vittu siel olis kilometrien jonot :D Siihen viel ku antais juhlamokkapaketin kaupanpäälle ni joutuis jo varmaa mellakapoliisit pyytää paikalle :D

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Se oli loistava esimerkki siihen mistä puhuttiin liittyen mediaan sekä myös koronan käsittelyyn ja sen kriittisen puolen esittämättä jättämiseen mediassa. Tuo mitä sanoin ei ole mutua vaan faktaa esim Cannonin tapauksessa.

Kipeää sellaista.
Mä luulin, että me keskusteltiin siitä kuinka tasapuolisesti media kohtelee suomalaisia poliitikkoja. Mutta jos sä väkisinkin haluat todistella kuinka joku valitsemasi media ei jossain päin maailmaa toimi juuri niinkuin sä haluaisit sen toimivan, niin mä nostan samantien kädet pystyyn ja tunnustan, etten pärjää siinä kisassa.
Väännetään mieluummin ketjun aiheesta ja vaikkapa siitä, kuinka maskit eivät suojaa hyttysen vitun, mutta ehkä mulkun, vertaa.

Mä luulin, että me keskusteltiin siitä kuinka tasapuolisesti media kohtelee suomalaisia poliitikkoja. Mutta jos sä väkisinkin haluat todistella kuinka joku valitsemasi media ei jossain päin maailmaa toimi juuri niinkuin sä haluaisit sen toimivan, niin mä nostan samantien kädet pystyyn ja tunnustan, etten pärjää siinä kisassa.
Väännetään mieluummin ketjun aiheesta ja vaikkapa siitä, kuinka maskit eivät suojaa hyttysen vitun, mutta ehkä mulkun, vertaa.
Samanlainen media se täälläkin on kuin muualla kuten jenkeissä. Toimii myös samalla kaavalla liittyen tähän covid pakotukseen.
Sinä et määrittele mitä kohtia tästä ketjun aiheesta puhutaan ja media sekä sen toiminta liittyy aiheeseen äärimmäisen paljon. Se on avain tähän massahulluuteen täälläkin.

Samanlainen media se täälläkin on kuin muualla kuten jenkeissä. Toimii myös samalla kaavalla liittyen tähän covid pakotukseen.
Sinä et määrittele mitä kohtia tästä ketjun aiheesta puhutaan ja media sekä sen toiminta liittyy aiheeseen äärimmäisen paljon. Se on avain tähän massahulluuteen täälläkin.
Joo-o.
Nyt mennään kyl korkeella kun Joe Bidenista uutisointi saadaan liitettyä koronasta keskusteluun Suomessa.

Kyllä täytyy itekin myöntää, että sanattomaks vetää. :D

Joo-o.
Nyt mennään kyl korkeella kun Joe Bidenista uutisointi saadaan liitettyä koronasta keskusteluun Suomessa.

Kyllä täytyy itekin myöntää, että sanattomaks vetää. :D
Mistä kohtaa meni yli? Huomaatko kuinka et argumentoi yhtään kohtaa tästä mitä selitin median toiminnasta liittyen koronaan ja muuhun?
Heität vain jotain persekipeää hymiötä sekä implikointia että jotain hullua on nyt kerrottu. Aika surkea taktiikka.

Edelleen jenkkilän seuratuin uutismedia on Fox News, jonka palkkalistoilla olevat suosituimmat persoonallisuudet tuppaavat olemaan hyvinkin "covid-pakotusvastaisia". Meidän kotimaisessa mediassa ei ole mitään tähän rinnastettavaa toimijaa.

Edit: käytin sanaa "persoonallisuus", sillä Fox itsekin välttelee kutsumista heitä toimittajaksi. Vähän niin kuin WWE:kin välttelee sanan "painija" käyttöä :LOL:

"Haittavaikutus arvioidaan vakavaksi, jos se on: johtanut kuolemaan, hengenvaaraan, sairaalahoitoon tai sen pidentymiseen, aiheuttanut pysyvän vamman, toimintakyvyn laskun tai synnynnäisen epämuodostuman."
Kyllä, mutta montako noista on vahvistettu virallisesti vakavaksi? Lisäksi, jos verrataan rokotteen haittavaikutuksia tartunnan saaneiden kuolemiin, olisi syytä huolehtia oikeasta vertailuluvusta. Rokotteita on annettu Suomessa yli neljä miljoonaa, tartuntoja rekisteröity vajaat 100.000 eli 1/40 rokotetuista.

Mistä kohtaa meni yli? Huomaatko kuinka et argumentoi yhtään kohtaa tästä mitä selitin median toiminnasta liittyen koronaan ja muuhun?
Heität vain jotain persekipeää hymiötä sekä implikointia että jotain hullua on nyt kerrottu. Aika surkea taktiikka.
Ei mun tartte implikoida mitään. Mä voin ihan suoraan sanoa, että pidän sua hulluna lapsena joka kirjoittelee mitä sattuu ja kun ei sulla riitä kapasiteetti vastaamaan niin alat äksyilemään.

Ei mun tartte implikoida mitään. Mä voin ihan suoraan sanoa, että pidän sua hulluna lapsena joka kirjoittelee mitä sattuu ja kun ei sulla riitä kapasiteetti vastaamaan niin alat äksyilemään.
Mä olen vastannut ja kertonut.
Ei tuollainen räyhääminen toimi ja hullu-korttien heitot. Se kertoo vain ettei sinulla ole muuta sanottavaa enää asiaan.

Täällähän tuntuu osa porukasta suorastaan suuttuvan kun kerrotaa miten media toimii. Ihan kuin olisi oma lehmä ojassa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom