Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Paljos yksi koronatesti maksaa? Paljon pelkästään näistä liikkuu rahat?

Varmaan 200-300e ottaa terveystalo. Kunnalliset testit persenettoa valtiolle, kun verorahoista katetaan.

Olisko terveystalo ja mehiläinen saunottanu ja voidellu Kiurun & kumppanit, jotta saa makiat voitot pcr testeistä?

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Miks sitten Australia total lockdown, ei kait liity mitenkään EU-liittovaltioon? Tai kiinan rajoitukset? En nää järkeä että kyseiset valtiot olisivat mukana huijauksessa jotta EU:sta saadaan liittovaltio. Vai onko Ursula lyönyt niin paljon rahaa tiskiin Kiinalle että on mukana.
Tuo oli vain yksi esimerkki Euroopasta. Minulla on lyhyt oppimäärä salaliitoista, joten en tiedä millaisia virityksiä muualla on päällä. Selvää kuitenkin on, että tätä influenssaa käytetään surutta hyväksi poliittisien, taloudellisten ym agendojen sisäänajoon joka puolella maailmaa.

Varmaan 200-300e ottaa terveystalo. Kunnalliset testit persenettoa valtiolle, kun verorahoista katetaan.

Olisko terveystalo ja mehiläinen saunottanu ja voidellu Kiurun & kumppanit, jotta saa makiat voitot pcr testeistä?
Suomen päättäjät pääosin nukkeja näissä asioissa. Voivat silti hyötyä ottaa ja kuten mamubisneksissäkin nähtiin on niitä käsiä auki siellä päässä jonkun tutun tai puolison kautta.
Rahaa seuraamalla pääsisi jänniin paikkoihin, jos olisi se tieto saatavilla.

1625037504282.png

Mitkä kiinan rajoitukset?

Frendi on Kiinassa töissä. Oli just Suomessa lomalla. Takaisin työmaalle mentäessä joutuu Pekingissä olemaan hotellissa 14d eristyksissä. Hoitaja käy ottamassa PCR testin 2krt (nenästä). Jos molemmat nega ja 14d täynnä pääsee jatkaman matkaa. Sama kohdekaupungissa. Taas 14d eristys ja 2 testiä. Sitten pääsee työmaalle. Noin kuukauden kestää matka. Kuulostaa minusta ainakin rajoituksilta. Maskeja tarvii pitää matkustaessa ja kaupungillakin näkee paljon.

Tuo oli vain yksi esimerkki Euroopasta. Minulla on lyhyt oppimäärä salaliitoista, joten en tiedä millaisia virityksiä muualla on päällä. Selvää kuitenkin on, että tätä influenssaa käytetään surutta hyväksi poliittisien, taloudellisten ym agendojen sisäänajoon joka puolella maailmaa.

Tottakai käytetään hyväksi poliittisten ja taloudellisten agendojen vuoksi. Kaikkea käytetään. Persut ratsastaa kannatusta maahanmuutolla. Vihreät ilmastonmuutoksella. Antero Vartia myy anekauppaa päästöillä ja lupaa sulle puhtaan omantunnon kun maksusta istuttaa puun. Fortum antaa "alennusta" jos lajittelet roskat. Itsekin koitan hyötyä, mutta helvetin huono olen keksimään miten. Kärkkäinen myy maskeja koronan varjolla.

En mitään liittovaltioagendaa tai muita salaliittoja kiellä. Sitä vaan ihmettelen, kun joka ikisessä maasa on samat toimenpiteet. Samat PCR testit, samat matkustusrajoitukset, samat rokotukset. Että mikä on niin voimakas taho, että on saanut kaikelta piilossa joka ikisen valtion hallintaansa ja samaan huijaukseen. Kuitenkin eri intressit eri valtioilla ja niiden päättäjillä. Ja ovat vielä kilpasilla keskenään. Mutta nyt kaikki toimii yhteen hiileen samalla tavalla?. Pakko olla Spectre asialla.

Tottakai käytetään hyväksi poliittisten ja taloudellisten agendojen vuoksi. Kaikkea käytetään. Persut ratsastaa kannatusta maahanmuutolla. Vihreät ilmastonmuutoksella. Antero Vartia myy anekauppaa päästöillä ja lupaa sulle puhtaan omantunnon kun maksusta istuttaa puun. Fortum antaa "alennusta" jos lajittelet roskat. Itsekin koitan hyötyä, mutta helvetin huono olen keksimään miten. Kärkkäinen myy maskeja koronan varjolla.

En mitään liittovaltioagendaa tai muita salaliittoja kiellä. Sitä vaan ihmettelen, kun joka ikisessä maasa on samat toimenpiteet. Samat PCR testit, samat matkustusrajoitukset, samat rokotukset. Että mikä on niin voimakas taho, että on saanut kaikelta piilossa joka ikisen valtion hallintaansa ja samaan huijaukseen. Kuitenkin eri intressit eri valtioilla ja niiden päättäjillä. Ja ovat vielä kilpasilla keskenään. Mutta nyt kaikki toimii yhteen hiileen samalla tavalla?. Pakko olla Spectre asialla.
Sä samassa laatikossa tiedostat tämän korruption ja haukut sitten folioksi..

Jokaisessa maassa ei ole samat menetelmät ja kiinan tilanteesta mitä kerroit haluaisin jotain konkreettista. Tuo ei ole yleispätevää mitä kerroit vaikkakin Kiina on tässä alistuksessa jo muita paljon edellä. Sosiaalisilla pisteytyksillä jne.

Viimeksi muokattu:
Sä samassa laatikossa tiedostat tämän korruption ja haukut sitten folioksi..

Jokaisessa maassa ei ole samat menetelmät ja kiinan tilanteesta mitä kerroit haluaisin jotain konkreettista. Tuo ei ole yleispätevää mitä kerroit.

Samat menetelmät näyttää olevan lähestulkoon joka maassa. Kehittyneissä maissa varsinkin. Tuskin somalioita tarvii laskee mukaan.

Kiinasta ei tuon konkreettisempaa oo. En halua lähteä käymään. Yleispätevyydestä en tiedä, vitun iso maa. Frendin kohdalla kuitenkin noin. Muutaman kerran on käyny lomalla Suomessa ja aina palatessa sama. Suomeen tullessa ei oo ollut testejä eikä rajoituksia, ellei vapaaehtoisesti halua.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Samat menetelmät näyttää olevan lähestulkoon joka maassa. Kehittyneissä maissa varsinkin. Tuskin somalioita tarvii laskee mukaan.

Kiinasta ei tuon konkreettisempaa oo. En halua lähteä käymään. Yleispätevyydestä en tiedä, vitun iso maa. Frendin kohdalla kuitenkin noin. Muutaman kerran on käyny lomalla Suomessa ja aina palatessa sama. Suomeen tullessa ei oo ollut testejä eikä rajoituksia, ellei vapaaehtoisesti halua.
Joo. On kyllä menoa sitten kiinassakin. Iso ero tulee sitten siitä kun on siellä vakituisesti vs työreissu käynti siellä.

Vielä vuosi sitten hölistiin, että Ruotsi ainoalla ja oikealla tiellä kun luottaa laumasuojan muodostumiseen. Nyt kun rokotteella yritetään saada samaa laumasuojaa vähemmin sivuosumin, niin samat hölisijät on "en vittu ota turhaa rokotetta, öhöhöhö."

Vielä vuosi sitten hölistiin, että Ruotsi ainoalla ja oikealla tiellä kun luottaa laumasuojan muodostumiseen. Nyt kun rokotteella yritetään saada samaa laumasuojaa vähemmin sivuosumin, niin samat hölisijät on "en vittu ota turhaa rokotetta, öhöhöhö."
No mene ottamaan vaikka 5 kertaa se piikki jos se niin kiinnostaa. Eka te pakotatte koronaa ja nyt te pakotatte rokotetta. Oikeesti.

Sinäkö hölisit noin? Ja kyllä turha rokote on edelleen turha.

Flunssien oleminen on yhtä varmaa kuin auringon nousut.

Tästä kyllä samaa mieltä.
Lääkefirmat ainakin tuottaneet, eikä tiedä ketkä sielläkin on mukana.
Vähän samaa kun dick cheney mukana öljybisneksessä kun irakiin hyökättiin.

Tästä kyllä samaa mieltä.
Lääkefirmat ainakin tuottaneet, eikä tiedä ketkä sielläkin on mukana.
Vähän samaa kun dick cheney mukana öljybisneksessä kun irakiin hyökättiin.
Kyllä vaan. Olen muuten tehnyt pisnestä Halliburtonin kanssa, hehe. Tosin tylsästi pelkästään päivanvalon kestävää pisnestä

No mene ottamaan vaikka 5 kertaa se piikki jos se niin kiinnostaa. Eka te pakotatte koronaa ja nyt te pakotatte rokotetta. Oikeesti.
Ei kai täs kukaan pakota koronaa eikä rokotetta.
Mulle ihan sama jos jengi ei ota rokotetta. Mulle myös ihan sama pitääkö joku maskia.
Itselleen siinä vaan tekee harmia kun viimeiseen asti vastaan, mikäli haluaa matkustella jossain vaiheessa normaalisti tai ostaa 5g puhelimen.

Ei kai täs kukaan pakota koronaa eikä rokotetta.
Mulle ihan sama jos jengi ei ota rokotetta. Mulle myös ihan sama pitääkö joku maskia.
Itselleen siinä vaan tekee harmia kun viimeiseen asti vastaan, mikäli haluaa matkustella jossain vaiheessa normaalisti tai ostaa 5g puhelimen.
Miten 5G liittyy koronaan muutenkuin omissa jutuissasi?

Tätä samaa yhteistyökuviota olen koittanut näiltä ihmiskoe ja massojen hallinta huutajilta kysyä, mutta en vastausta ole saanut.

Tätä samaa yhteistyökuviota olen koittanut näiltä ihmiskoe ja massojen hallinta huutajilta kysyä, mutta en vastausta ole saanut.
Tämä johtuu siitä, että korona on oikeasti olemassa oleva influenssa. Ei vaarallinen, mutta todellinen. Se ei ole päästä keksitty virus. Joka puolella maailmaa on erilaisia intressejä käyttää ja eskaloida sitä poliittisiin ja taloudellisiin tarkoitusperiin.

Totta kai mukana on myös normaalia hysteriaa ja ylireagointia.

Back
Ylös Bottom