Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
No jos et ymmärtäny mun pointtia niin annetaan olla. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä mut jos sitä samaa ääää näin vittu maskin kaupassa jonka käyttäminen on typerää vitun lampaat iltapaskan lukijat, jankutetaan monta sataa sivua niin eikö se sinun mielstä ole vähintäänki erikoista?

Tää tilanne tän flunssan kanssa on niin erikoinen että jonkun voimailufoorumin lanka jää kyllä sen varjoon.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Kyllä minäkin pidän pitkien syvällisten tutkimusten copypastausta tähän ketjuun turhana mutta ei tulisi mieleenkään käskyttää copypastaajaa lopettamaan, koska muita ne voivat kiinnostaa.
Jos mukana edes pieni tiivistelmä taikka päätelmä, niin kyllä pitää olla erikoinen mieli jos mielenkiintoisempaa on lukea 100 kommenttia: "joo jyväskyläs oli lähimarketis 4 maskia klo 14:43". Ihan en ymmärrä tota. Mutta ei siinä, kukin vetää tavallaan.

No kyllä mä näen jopa ********* videotkin parempana "sisältönä" kuin maskeista uliseminen. Ja kuten otin jo aiemmin kantaa tähän maskiesiintyvyyteen, niin yksittäisen ihmisen havainnot ovat aika turhia.
Tuosta olen 100% samaa mieltä, että mieltä pahoitetaan milloin mistäkin. Nythän jotkut pahoittaa mielensä siitä, että joku käyttää maskia. Siis mitä vittua? Ja joku toinen pahoittaa mielensä kun joku ei käytä maskia. Siis mitä ja vittua?

Mä en pahoita mieltä mutta mä oon hämmästynyt kun nään näilläkin keleillä jonkun ajamassa henkilö autoa maski päässä itekseen.

Mä en pahoita mieltä mutta mä oon hämmästynyt kun nään näilläkin keleillä jonkun ajamassa henkilö autoa maski päässä itekseen.
No tää taitaa olla käsitelty täällä jo monta kertaa. Jos haluaa, että maskista on se hyöty niin sitä pitää käyttää oikein ilman että sitä räplää. Joten jos käyt vaikka kaupassa, niin pistät sen kotona ja pidät koko matkan missä ikinä käytkään, koskematta maskiin.
Ja sitten viisasteleville uunoille tiedoksi, että tämä ei ole minun kantani maskin käyttöön, vaan tekniikka millä saadaan maskista kaikki suojaava hyöty irti.

No tää taitaa olla käsitelty täällä jo monta kertaa. Jos haluaa, että maskista on se hyöty niin sitä pitää käyttää oikein ilman että sitä räplää. Joten jos käyt vaikka kaupassa, niin pistät sen kotona ja pidät koko matkan missä ikinä käytkään, koskematta maskiin.
Ja sitten viisasteleville uunoille tiedoksi, että tämä ei ole minun kantani maskin käyttöön, vaan tekniikka millä saadaan maskista kaikki suojaava hyöty irti.
Osaat varmasti kertoa myös miten estät hengitysilman kulkeutumisen maskista ulos ilman että tukehdut siihen 30min kauppareissulla.

Pahoittelut, alkoi itteä harmittaa ku luin tekstis, mutta kuten sanoin en puhunut itsestäni.

Asia sovittu?
Joo. Ehkä olin itsekin hiukan ärhäkkä, mut mulle jotenkin menee tuo haukkuminen ihon alle. Tässä hulluudessa on ihan liikaa kestämistä, etteikö välillä hermot menis.

Ei vittu... :D Lopeta jo.

Ja sä valitat mitä muut keskustelee... ironia. Mitä jos itse lopetat jos et osaa vastata. Nuo perusmaskit mitä 99.9% käyttää ei estä tehokkaasti mitään leviämistä. Ne oli korkeintaan signalontia aiemmin ja nyt ilmeisesti jotain epätoivoista muotia.

Viimeksi muokattu:
Ja sä valitat mitä muut keskustelee... ironia. Mitä jos itse lopetat jos et osaa vastata. Nuo perusmaskit mitä 99.9% käyttää ei estä tehokkaasti mitään leviämistä. Ne oli korkeintaan signalontia aiemmin ja nyt ilmeisesti jotain epätoivoista muotia.
Se, että saa sen 0,01% tehon irti niin pitää käyttää oikein - kuten nyt aiemmin kerroin. Ja syy miksi joku pitää sitä autossa on se.

On vähintää erikoista että monta sataa päivää käytetään aivan ilman mitään syytä rättejä naamalla ja nyt 30-asteen helteessä. Osalla tämä estää jopa sosialisoinnin toisen kanssa jos toinen ei lähde tähän pellemaailmaan mukaan.

SE on todellisuus ja "vähän" erikoista.
Onhan se mutta mitä sitten? Eikös se ole jokaisen oma asia mikä rätti naamalla kulkee?

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
MIksi sitten maissa missä maskit ovat olleen pakollisia on nousua ollut ja miksi paikoissa missä maskeja ei ole vaadittu on tartunnat laskeneet kuten texas keväällä.

logics
Tuohan ei kerro siitä, onko niitä maskeja edes käytetty. Enemmän noissa vaikuttanee asukastiheys kuin mikään maskinpito.
Mutta ethän sinäkään ole pitänyt maskia sanojesi mukaan vaikka ollut mikä kiihtymisvaihe (yms.)? Joten paha sanoa vaikuttaako maski, jos ei sitä pidä.

Tuohan ei kerro siitä, onko niitä maskeja edes käytetty. Enemmän noissa vaikuttanee asukastiheys kuin mikään maskinpito.
Mutta ethän sinäkään ole pitänyt maskia sanojesi mukaan vaikka ollut mikä kiihtymisvaihe (yms.)? Joten paha sanoa vaikuttaako maski, jos ei sitä pidä.
En minä pidä sitä koska se on turha. Ei minun tarvitse hypätä kaivoon tietääkseni, että virukset leviää hengitysilman mukana sisään ja ulos noista maskeista mitä porukka käyttää.

En minä pidä sitä koska se on turha. Ei minun tarvitse hypätä kaivoon tietääkseni, että virukset leviää hengitysilman mukana sisään ja ulos noista maskeista mitä porukka käyttää.
Eli siis tajusit nyt tuon pointin siitä, että miksi eri alueilla virustartunnat saattaa käyttäytyä "epäloogisesti" oli sitten maskipakkoa tai ei?
Ei mua kiinnosta sun maskinkäyttämättömyys. Vedät niinku haluat.
Siis oletko sitä mieltä, että maski siis itsessään levittää enemmän virusta kuin ilman maskia? WTF?

Tavallaan samaa logiikkaa käyttäen löydettiin syy miks ruotsissa on miljoona tapausta ja 3 kertaa enemmän kuolemia kuin suomi, norja ja tanska kuolemia yhteensä. JÄlkimmäisissä maissa on suhtautuminen maskeihin hieman eri.

:sneaky::sneaky:

edit. tanska 292k, norja 120k suomi 100k. Ruotsissa- maassa jossa ei maskeja tuplasti enemmän tartuntoja kuin yhteensä näissä kolmessa maassa... ;) Hauska fakta.

Itseasiassa tykkään hyvin paljon tästä faktasta.:giggle:

Tavallaan samaa logiikkaa käyttäen löydettiin syy miks ruotsissa on miljoona tapausta ja 3 kertaa enemmän kuolemia kuin suomi, norja ja tanska kuolemia yhteensä. JÄlkimmäisissä maissa on suhtautuminen maskeihin hieman eri.

:sneaky::sneaky:

edit. tanska 292k, norja 120k suomi 100k. Ruotsissa- maassa jossa ei maskeja tuplasti enemmän tartuntoja kuin yhteensä näissä kolmessa maassa... ;) Hauska fakta.

Itseasiassa tykkään hyvin paljon tästä faktasta.:giggle:
Ruotsin erot voi johtua myös asioista mistä ei saa puhua, koska ei ole korrektia nykyaikana. Heillä on myös omat piirteet nykyään väestössä ja sen arjessa. Perushygienia nyt ensimmäisenä mikä altistaa flunssille.

Odotan silti lisää infoa ruotsinkin tilanteesta overall, mutta liian aikaista koska tämä pelleily ei ole vielä ohi.

Ruotsin erot voi johtua myös asioista mistä ei saa puhua, koska ei ole korrektia nykyaikana. Heillä on myös omat piirteet nykyään väestössä ja sen arjessa. Perushygienia nyt ensimmäisenä.

Odotan silti lisää infoa ruotsinkin tilanteesta overall, mutta liian aikaista koska tämä pelleily ei ole vielä ohi.
EI ulkomaalaisten tartunnat selitä lähellekkään kokonaisuudessaan tuota. Osan kyllä.

EIkös ne yleensä ole aika nuoria ja hyväkuntosia jotka on tullu irakista ja syyriasta. Tuskin monisairas 85 vuotias syyriasta menee ruotsiin. Ainakaan kovin montaa..

Luvut näyttäis vieläkin karummilta tuosta näkökulmasta.

Heheh, siis täällä tosiaan jotkut kuvittelee vieläkin, että Teksasissa maskien käyttö loppui kuin seinään? Eihän se ole loppunut täälläkään, enkä usko teksasilaisten olevan sen yhtään erikoislaatuisempia ihmisiä kuin suomalaistenkaan.

EI ulkomaalaisten tartunnat selitä lähellekkään kokonaisuudessaan tuota. Osan kyllä.

EIkös ne yleensä ole aika nuoria ja hyväkuntosia jotka on tullu irakista ja syyriasta. Tuskin monisairas 85 vuotias syyriasta menee ruotsiin. Ainakaan kovin montaa..

Luvut näyttäis vieläkin karummilta tuosta näkökulmasta.
Perheenyhdistyksissä saatu varmasti vanhempaakin porukkaa sinne. Tosin tämä teoriani kaipaisi parempaa tietoa eikä varmaan riitäkään overall kuolleisuuteen.

Ehkä tuosta ruotsista saa parempaa tietoa jossain välissä ja varsinkin siihen onko luvuissa ilmaa vai ovatko alakanttiin. Jokin ei täsmää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom