En ole enkä mene, muut menkööt. Muutenkin rokottavat itseensä joka välissä.Ootko käyny jo ottaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole enkä mene, muut menkööt. Muutenkin rokottavat itseensä joka välissä.Ootko käyny jo ottaa?
Mitähän käy syksyllä kun normaalitkin flunssakaudet taas alkaa?Prismassa, ainakaan täällä pohjoisen Suomen yhdessä kaupungissa, naamiosuositusta ei tosiaan näytä enää olevan. Ei ole kyllä ollut influenssatartuntojakaan moneen kuukauteen. Naamioitumisaste hetki sitten Prismassa arviolta 97%. Kukaan ei nähtävästi kehtaa olla ilman kun muutkin käyttävät. Melkoinen ihmiskoe. Minusta tuntuu, että naamioituminen jatkuu läpi kesän valtaosalla ihmisistä.
Varmaan monella se maskin käyttäminen johtuu juurikin siitä syystä kun muutkin käyttävät niin ei viitsi olla itsekkin käyttämättä. Mä en yleisesti käytä mutta jos nyt menen vaikka johonkin erikoisliikeeseen ja myyjä/ omistaja pyytää käyttämään niin ei tuota mulle ongelmaa.Prismassa, ainakaan täällä pohjoisen Suomen yhdessä kaupungissa, naamiosuositusta ei tosiaan näytä enää olevan. Ei ole kyllä ollut influenssatartuntojakaan moneen kuukauteen. Naamioitumisaste hetki sitten Prismassa arviolta 97%. Kukaan ei nähtävästi kehtaa olla ilman kun muutkin käyttävät. Melkoinen ihmiskoe. Minusta tuntuu, että naamioituminen jatkuu läpi kesän valtaosalla ihmisistä.
No "vähän" vetelit mutkia suoriksi :D Mutta itsemurhat ei ole ainakaan lisääntyneet. Eivätkä nähtävästi radikaalisti mielenterveysongelmatkaan https://yle.fi/uutiset/3-11713342Tämä influenssa-aalto ja siihen liittyvät rajoitukset ovat siis jopa parantaneet ihmisten mielenterveyttä tai ainakin vähentänyt vakavia/itsetuhoisia mielenterveysongelmia. Lisää vaan samaa niin saadaan Suomen maine yhtenä johtavana itsemurhamaana poistettua, hehe.
En liioitellut yhtään aiemmassa viestissäni. Näin yhden ihmisen Prismassa ilman naamiota ja porukkaa oli aika paljon ostoksilla siellä. Sama juttu viime viikon sunnuntaina. 100% naamioitumisaste.Varmaan monella se maskin käyttäminen johtuu juurikin siitä syystä kun muutkin käyttävät niin ei viitsi olla itsekkin käyttämättä. Mä en yleisesti käytä mutta jos nyt menen vaikka johonkin erikoisliikeeseen ja myyjä/ omistaja pyytää käyttämään niin ei tuota mulle ongelmaa.
Kävin eilen tikkurilan Patiolla pyörähtämässä ja siellä on varmaan 300-400 henkeä aika tiiviissä tosin ulkotilassa eikä kenelläkään maskia päällä, taitaa olla vähän liioiteltua tuo maskin käyttö joillakin tässäkin ketjussa. En mä näe Vantaalla ainakaan mitenkään erikoisen paljon maskin käyttäjiä, kaupoissa niitä on mutta eipä juuri muualla.
Salilla oli eilen joku tyyppi maski päällä.
Voihan se noinkin tulkita. Ei tullut "piikkiä" mutta nousevaa käyrää. Mitäs siinä kun samoilla mömmöillä menee kuitenkin yhä useampi suomessa.No "vähän" vetelit mutkia suoriksi :D Mutta itsemurhat ei ole ainakaan lisääntyneet. Eivätkä nähtävästi radikaalisti mielenterveysongelmatkaan https://yle.fi/uutiset/3-11713342
Kela julkaisi juuri tänään tiedotteen "Koronavuosi ei aiheuttanut piikkiä psyykenlääkkeiden käytön kasvuun."
Joo mä lopetin neuroleptikokeilun, niin vähän tasoitti nousua.Kela julkaisi juuri tänään tiedotteen "Koronavuosi ei aiheuttanut piikkiä psyykenlääkkeiden käytön kasvuun."
Juu en tarkoittanutkaan liioittelulla sinun viestiä, kyllä niitä maskin käyttäjiä kaupoissa on. Lähinnä pointti oli siinä kun tässäkin ketjussa toistuvasti jankutetaan siitä kuinka ihmiset on aivopesty käyttämään maskia. Salilla käyny koko ajan myös sulku aikana enkä kyllä ole kuin pari kolme kertaa nähnyt jollain maskin päällä.En liioitellut yhtään aiemmassa viestissäni. Näin yhden ihmisen Prismassa ilman naamiota ja porukkaa oli aika paljon ostoksilla siellä. Sama juttu viime viikon sunnuntaina. 100% naamioitumisaste.
Tarkoitan siis nimenomaan kauppakeskuksia. Ulkona ei juuri kukaan naamioidu ainakaan täällä.
Juu en tarkoittanutkaan liioittelulla sinun viestiä, kyllä niitä maskin käyttäjiä kaupoissa on. Lähinnä pointti oli siinä kun tässäkin ketjussa toistuvasti jankutetaan siitä kuinka ihmiset on aivopesty käyttämään maskia. Salilla käyny koko ajan myös sulku aikana enkä kyllä ole kuin pari kolme kertaa nähnyt jollain maskin päällä.
En tiedä missä maskin suosimalla alueella asut mutta mä nyt en Vantaalla mitenkään erityisen paljon maskien käyttäjiä näe kuin juuri kaupoissa. Näköjään jotkut käyttää myös urheilessa heillä mahtaa olla siihen syynsä ja mun mielestä siinä ei ole mitään miksi sitä pitäisi haukkua. Jos mä nyt olen saliaikoina nähny noin tuhat ihmistä vaikka kuukauden aikana ja kolme maskin kanssa niin kyllä se aika pieni prosentti on ketkä niitä käyttää joten turha melskaaminen et kaikki käyttää.Toi on vähän sama kuin olisit ollut sulista pelaamassa ja vain muutama käytti maskia. Kuka hullu nyt käyttää urheillessa maskia? Niitäkin onnistuit selvästi näkemään.
Mihin vain menee ihmisten ilmoille on edessä kirurginen maski seinämä. Tuo seinämä syntyy yli vuoden kestävästä aivopesusta missä naamiointi on jo sosiaalinen normi osalle.
Mielestäni aivan oikea tulkinta, eli jatkaa jo aiemmin havaittua nousutrendiä. Perus klikkiotsikointi "koronavuonna rikottiin ennätykset psyykenlääkkeiden käytössä" olisi mielestäni harhaanjohtavaa, vaikka totta onkin. Se nousutrendi on sitten koronasta suht irrallaan oleva probleema mitä on kyllä syytä selvitellä.Voihan se noinkin tulkita. Ei tullut "piikkiä" mutta nousevaa käyrää. Mitäs siinä kun samoilla mömmöillä menee kuitenkin yhä useampi suomessa.
Jos oisit lueskellu pakkista pidempään, niin tietäisit että jonniaikaa sitten oli jopa semmoisia maskeja joiden kanssa oli tarkoitus tehdä urheilusuoritusta.Toi on vähän sama kuin olisit ollut sulista pelaamassa ja vain muutama käytti maskia. Kuka hullu nyt käyttää urheillessa maskia? Niitäkin onnistuit selvästi näkemään.
Mihin vain menee ihmisten ilmoille on edessä kirurginen maski seinämä. Tuo seinämä syntyy yli vuoden kestävästä aivopesusta missä naamiointi on jo sosiaalinen normi osalle.
Ei tarvi lukea pakkista vaan tiedän kyllä alppinaamarihahmot. Enemmän joku trendi se oli jokunen vuosi sitten.Jos oisit lueskellu pakkista pidempään, niin tietäisit että jonniaikaa sitten oli jopa semmoisia maskeja joiden kanssa oli tarkoitus tehdä urheilusuoritusta.
No en ala inttään kun en ole asiaan juurikaan perehtynyt. Tätä aiemmin täällä ollutta linkkiä kun katsoo niin näyttäisi olevan toisin, mutta en sitte tiiä.Ei kyllä ole ollu. Ruotsissa koronan alkaessa ollut juurikaan mitään rajoituksia siksihän siellä on jengiä delannu noinkin paljon. Tällä hetkellä varmaan onkin rajoituksia.
Miksi ne käyttää sitten? Maskisuositukset poissa ja porukka käyttää?En tiedä missä maskin suosimalla alueella asut mutta mä nyt en Vantaalla mitenkään erityisen paljon maskien käyttäjiä näe kuin juuri kaupoissa. Näköjään jotkut käyttää myös urheilessa heillä mahtaa olla siihen syynsä ja mun mielestä siinä ei ole mitään miksi sitä pitäisi haukkua. Jos mä nyt olen saliaikoina nähny noin tuhat ihmistä vaikka kuukauden aikana ja kolme maskin kanssa niin kyllä se aika pieni prosentti on ketkä niitä käyttää joten turha melskaaminen et kaikki käyttää.
Ei se mikään sosaalinen normi ole, median pelottelemaa jengiä. Ja nuo höpinät sinunkin puolelta et jengi tykkää käyttää maskia on ihan paskapuhetta, sitä kukaan tykkää käyttää vapaaehtoisesti.
Ensin raivottiin siitä kuinka rajoituksia ei tulla purkamaan vaikka tartuntamäärät pienenevät, koska valtiovalta haluaa alistaa lampaat maskin käyttöön ja great resettiin ja jatkaa rajoituksia keksimillään syillä. Nyt raivotaan siitä kuinka lampaat käyttävät maskia vaikka valtiovalta purkaa rajoituksia ja niitä käyttävät enää/yhä ääliöt.
Mun viestini valtaeliitille on, että yrittäkää nyt perkele saada pikkuhiljaa se uusi maailmanjärjestys aikaan, en jaksa enää yhtään possunuhaa, WTC:tä, ilmastomuutosta, asuntokuplaa, koronaa, sotaa ynnä mitään muutakaan joiden varjolla ootte tähän asti yrittäneet ja epäonnistuneet.
Jos nimimerkki ya-ya katoaa Pakkikselta tämän jälkeen, Illuminati vaiensi mut.