Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
L
Ku ei enää muuta keksi ni tartutaan kirjoitukseen. Eipä oo ikinä kiinnostanut mitä mieltä muut on tai tuleeko kirjoitusvirheitä. Onneks jotain häiritsee...

Tuskin muukaan opiskelu teikäläistä kauheasti kiinnostanut ja siitä lienee perua tapa muodostaa voimakkaita mielipiteitä melko puuttellisilla tiedoilla. Asiasta kun puhutaan niin kerrotko mikä tarkalleen ottaen tekee mrna rokotteista vaarallisia? Onko mrna käsitteenä ylipäätään kuin tuttu?

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
L

Tuskin muukaan opiskelu teikäläistä kauheasti kiinnostanut ja siitä lienee perua tapa muodostaa voimakkaita mielipiteitä melko puuttellisilla tiedoilla. Asiasta kun puhutaan niin kerrotko mikä tarkalleen ottaen tekee mrna rokotteista vaarallisia? Onko mrna käsitteenä ylipäätään kuin tuttu?
Mulle riittää ihan tiedoksi se et tähän koronaan kuolleiden mediaani keskiikä on 82 vuotta Suomessa ja niilläkin kuolleilla takana joku perussairaus + normaaliin influenssat on laitettu koronaks.
99.7% selvii tästä.
Eli sen perusteella en mee ottaa mitään hätäluvalla muutamaa vuotta tutkittua rokotetta itseeni. Ku normaalisti niitä tutkitaan 10-15 vuotta.

Mulle riittää ihan tiedoksi se et tähän koronaan kuolleiden mediaani keskiikä on 82 vuotta Suomessa ja niilläkin kuolleilla takana joku perussairaus + normaaliin influenssat on laitettu koronaks.
99.7% selvii tästä.
Eli sen perusteella en mee ottaa mitään hätäluvalla muutamaa vuotta tutkittua rokotetta itseeni. Ku normaalisti niitä tutkitaan 10-15 vuotta.

Oleellistahan on se kemia ja tekniikka rokotteen takana. Et ole perehtynyt niihin lainkaan ja silti muodostat mielipiteen?
Lähetti RNA jota mm Pfizerin ja Modernan piikit hyödyntää eivät muuta solujen perimää. RNA poistuu parissa päivässä kehosta ja sen tehtävä on opettaa kehoa tunnistamaan viruksen piikkiproteeini.

Oleellistahan on se kemia ja tekniikka rokotteen takana. Et ole perehtynyt niihin lainkaan ja silti muodostat mielipiteen?
Paha sitä on mennä tutkimaan ku sitä itse rokotetta ei taida mistään käsiinsä saada saatika ainesosaluetteloa. Enkä kyllä niistä mitään tajua.

Uskon kyllä ennemmin riippumattomia tutkijoita asiassa ku näitä ketkä on mukana tässä. Tännekki on niitä videoita laitettu...

Paha sitä on mennä tutkimaan ku sitä itse rokotetta ei taida mistään käsiinsä saada saatika ainesosaluetteloa. Enkä kyllä niistä mitään tajua.

Uskon kyllä ennemmin riippumattomia tutkijoita asiassa ku näitä ketkä on mukana tässä. Tännekki on niitä videoita laitettu...
Ymmärtänet, että nuo henkilöt ovat globaalisti aivan marginaalissa. Suurin osa suosittelee rokotteita taustasta riippumatta.

Ymmärtänet, että nuo henkilöt ovat globaalisti aivan marginaalissa. Suurin osa suosittelee rokotteita taustasta riippumatta.
Nii ja kenkää tullu heti ku menny lääkärinä siitä kertomaan. vai katsoisiko sun työnantaja hyvällä jos sä menisit sanomaan sun firman tuotetta käyttökelvottomaksi ja et sitä ei pitäs kenellekään antaa...

Miksi et käyttäisi vaikka spagettisiivilää päässäsi? Sama teho
Olis kiva nähdä kassaneiti ilman rättiä suussa näin 1.5 vuoden jälkeen.
Ei se nyt ihan nuinkaan mene. Tuossa tilanteessa juurikin järkevää käyttää ffp2 tai 3 maskia. Niistähän juurikin on hyötyä jos itteä ja vaimoaan haluaa suojata.. Maskien ideaa esim kaupoissa en taas itse ymmärrä ollenkaan. Vaikka mulle aivan sama jos joku niitä haluaa käyttää.

No jos nyt ihan ilman kiihkoilua tarkastelee mitä meidän naapuri valtiossa on korona tehny niin onhan niitä kuolleita siellä jo ihan kohtalainen määrä versus Suomi. Hurreissa taitaa olla suunilleen puolet enemmän populaa kuin Suomessa ja koronaan delanneita taitaa olla jo lähemmän 15000 eli noin 15 kertainen määrä mitä meillä vai onkohan jo yli 15000 et tuosta nyt jos vähänkään osaa laskea ja järjellä ajatella niin kai noista rajoituksista on jotain hyötyä ollu kuolleiden vähäiseen määrään.

Tottahan se on et enemmän noista rajoituksista on ollu haittaa kuin hyötyä mutta miettikää sitä et jos mitää rajoituksia ei oltaisi tehty ja Suomessa olis delannu vaikka puolet tuosta hurrien määrästä niin mikä itku ja poru olis ollu kuolleiden määrästä.

Koko koronashou on hoidettu Suomessa ihan päin helvettiä kun katsoo miten noita rajoituksia on jaeltu. En mä usko et me Suomalaiset ollaan sen kovempi kansa pöpöjen suhteen kuin muutkaan joten eiköhän noilla typerillä rajoituksilla ole muutama henki kuitenki säästetty.
Eikö Ruotsissa ole ollut lähes koko ajan kovemmat rajoitukset kuin Suomessa?

Nii ja kenkää tullu heti ku menny lääkärinä siitä kertomaan. vai katsoisiko sun työnantaja hyvällä jos sä menisit sanomaan sun firman tuotetta käyttökelvottomaksi ja et sitä ei pitäs kenellekään antaa...
Puhutko nyt tästä suomalaisesta kaverista? Ymmärtänet, että rokote ei ole yhdenkään yksityisen lääkäriaseman "tuote".

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Nää väittämät ei mätsää. Sanotaan, että happi ei kule maskin läpi keuhkoihin, pierettää. Ja sanotaan että virus liitää maskista läpi suit sait sukkelaan. Virus on kuitenkin ainakin 1000 kertaa suurempi mitä happimolekyyli.
Itse käytän fttp2 hengityissuojainta ajoittain täyden työpäivänkin fyysistä työtä tehdessä ja kyllä kulkee henki ihan hyvin.
Tarkoitin näitä kertakäyttönaamareita jotka ei ole tiiviitä millään tapaa, kankaisista puhumattakaan jossa ei ole mitään tehokasta suodatinkerrosta.
Työterveyslaitos jakaa valetietoa kun kertoo mm. ettei itse tehtyjen maskien tehosta olevan tieteellistä näyttöä.

On aina hauska kun rajoitustoimien tarpeettomuutta perustellaan matalilla kuolleisuusluvuilla, jotka ovat matalia juuri niiden rajoitustoimien ansioista.
No miltä näyttää nyt kun rajoituksia on höllätty? Missä ruumiit?

15% prossan nousu viime vuonna, toisinkuin kuolleisuus muuten pysynyt samana tai tippunut.
Tuo oli tilanne viime vuoden keväällä - tuoreempien tilastojen koko vuoden saldo olikin jäämässä keskimääräistä pienemmäksi:

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom