Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on totta. Jollain oudolla tavalla pitää nostaa tuolle putiikkille hattua kun pitävät kiinni valitsemastaan linjasta. Ehkä myös luulivat, että arvostaisin heidän ”vastuullisuuttaan”. Kävi vaan huono tuuri heidän kannaltaan, että törmäsivät tällaiseen vastuuttomaan venkulaan.Ok, tarkoituksenani ei ollut signaloida vahingoniloa pieleen menneistä bisneksistä - tuli vaan mieleen, että melkoinen punainen lippu se olisi toimittajaa kohtaan, jos se ensin julistaisi edustavansa jotain arvoja, mutta olisi kuitenkin valmis niistä joustamaan "vain sinua varten". Elämme kuitenkin hyvin typeriä aikoja..
Se on vaan monelle kova paikka kestää eriäviä toimia sekä mielipiteitä. Se aiheuttaa heissä ristiriitaa mikä ei tunnu kivalle. Se monesti voi purkautua tuollaisena valitettavasti.Se on ihme miten näille korona uskovaisille ottaa niin koville ku kertoo miten asiat oikeesti menee. Hyvä on et nää tutut on on ihan suuttunut ku sanonu perustelut miks ei ota rokotetta.
Minä harvemmin joustan periaatteista edes setelin edessä, joskus se tulee helvetin kalliiksi mutta elämä on.Tuo on totta. Jollain oudolla tavalla pitää nostaa tuolle putiikkille hattua kun pitävät kiinni valitsemastaan linjasta. Ehkä myös luulivat, että arvostaisin heidän ”vastuullisuuttaan”. Kävi vaan huono tuuri heidän kannaltaan, että törmäsivät tällaiseen vastuuttomaan venkulaan.
Minä harvemmin joustan periaatteista edes setelin edessä, joskus se tulee helvetin kalliiksi mutta elämä on.
Sä et puhu mistään aiheesta vaan vittuilet, syytät ja uhriudut. Arvaa mistä se yhteen keskustelujaan käyminen mahtaisi johtua? Olen sillä tavalla vähän mulkero, että myönnän ärsyttäväni sua tahallaan. Se ei johdu sun mielipiteistä, vaan sun nettipersoonasta.Minä puhun aiheesta kun kaltaisesi korkealla verenpaineella olevat koittavat sieltä nykertää keskustelijoihin.
Sä kyllä ärsytät vain itseäsi.Sä et puhu mistään aiheesta vaan vittuilet, syytät ja uhriudut. Arvaa mistä se yhteen keskustelujaan käyminen mahtaisi johtua? Olen sillä tavalla vähän mulkero, että myönnän ärsyttäväni sua tahallaan. Se ei johdu sun mielipiteistä, vaan sun nettipersoonasta.
Usko tai älä, mutta mun mielipiteet koronasta ei edes kovin radikaalisti eroa sun mielipiteistä. Olen vain paljon vähemmän mustavalkoinen ja osaan ajatella oman kuplani ulkopuolelta. Kaikkihan me halutaan koronasta eroon, mutta mun ratkaisumalli vain on ihan toinen kuin taistelu tuulimyllyjä vastaan. Toivon, että rokotteiden myötä psykoosi vähitellen hälvenee ja siinä syy.
Ottaisitko Syanidirokotteenkin jos Thl sitä sinulle suosittelisi? On rokotteita ja mrna-rokotteita. Toivottavasti edes osallistuit ihmiskokeeseen tietoisesti.Kyllä kai se on ruvettava uskomaan ku Turtiainen, sen opetuslapset ja palstan kovimmat pojat ja neropatit niin kertoo. Onhan nyt ******* ja joku Kale paljon luotettavampia ku THL, YLE ja Itar-tass.
Ei helkkari, miten ton rokotteen sais pois? Riittääkö verenvaihto vai pitääkö hakata käsi irti? Oi voi. En kestä tätä epätietoisuutta. Varmaan se rokotusmyrkky vaikuttaa. Väsyttääkin.
Jep, dt rokote viimeks. Olin jäykkäkouristusta pyytämässä, jälkeenpäin sain tietää et kurkkumätä samassa. (dtrokote)Käykö täällä porukka ottamassa 10 vuoden välein jäykkäkouristusrokotteen?
No paljos tuli tappioo vs voitot?''Mutta kun pahat lääkefirmat on pelkän rahan perässä eikä tutkimuksiin voi luottaa;'
![]()
AstraZeneca antibody cocktail fails to prevent COVID-19, in small setback
AstraZeneca said Tuesday that a late-stage trial failed to provide evidence that its COVID-19 antibody therapy protected people who had contact with an infected person from the disease, a small setback in its efforts to find alternatives to vaccines.news.yahoo.com
Omatutkimus.
Ajatella, että lääkefirma, joka väitetysti ei ole vastuussa mistään menee tekemään tälläistä.''Mutta kun pahat lääkefirmat on pelkän rahan perässä eikä tutkimuksiin voi luottaa;'
![]()
AstraZeneca antibody cocktail fails to prevent COVID-19, in small setback
AstraZeneca said Tuesday that a late-stage trial failed to provide evidence that its COVID-19 antibody therapy protected people who had contact with an infected person from the disease, a small setback in its efforts to find alternatives to vaccines.news.yahoo.com
Omatutkimus.
Varmaan vähän vitusti. Ei se lääkkeiden kehittely ilmasta ole. Harva firma hyväntekeväisyyttäkään haluaa syytää miljardeja.No paljos tuli tappioo vs voitot?