Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Se on ihme miten näille korona uskovaisille ottaa niin koville ku kertoo miten asiat oikeesti menee. Hyvä on et nää tutut on on ihan suuttunut ku sanonu perustelut miks ei ota rokotetta.

Ok, tarkoituksenani ei ollut signaloida vahingoniloa pieleen menneistä bisneksistä - tuli vaan mieleen, että melkoinen punainen lippu se olisi toimittajaa kohtaan, jos se ensin julistaisi edustavansa jotain arvoja, mutta olisi kuitenkin valmis niistä joustamaan "vain sinua varten". Elämme kuitenkin hyvin typeriä aikoja..
Tuo on totta. Jollain oudolla tavalla pitää nostaa tuolle putiikkille hattua kun pitävät kiinni valitsemastaan linjasta. Ehkä myös luulivat, että arvostaisin heidän ”vastuullisuuttaan”. Kävi vaan huono tuuri heidän kannaltaan, että törmäsivät tällaiseen vastuuttomaan venkulaan.

Se on ihme miten näille korona uskovaisille ottaa niin koville ku kertoo miten asiat oikeesti menee. Hyvä on et nää tutut on on ihan suuttunut ku sanonu perustelut miks ei ota rokotetta.
Se on vaan monelle kova paikka kestää eriäviä toimia sekä mielipiteitä. Se aiheuttaa heissä ristiriitaa mikä ei tunnu kivalle. Se monesti voi purkautua tuollaisena valitettavasti.

Tuo on totta. Jollain oudolla tavalla pitää nostaa tuolle putiikkille hattua kun pitävät kiinni valitsemastaan linjasta. Ehkä myös luulivat, että arvostaisin heidän ”vastuullisuuttaan”. Kävi vaan huono tuuri heidän kannaltaan, että törmäsivät tällaiseen vastuuttomaan venkulaan.
Minä harvemmin joustan periaatteista edes setelin edessä, joskus se tulee helvetin kalliiksi mutta elämä on.

Minä harvemmin joustan periaatteista edes setelin edessä, joskus se tulee helvetin kalliiksi mutta elämä on.

Itse olen pari kertaa tehnyt näin "uraputkessa".
Kun tietää mitä on ja haluaa niin on helppo laittaa rahallekin vastaan... ja kyllä se verottaja pitää huolen siinä toisessakin vaihtoehdossa.

Minä puhun aiheesta kun kaltaisesi korkealla verenpaineella olevat koittavat sieltä nykertää keskustelijoihin.
Sä et puhu mistään aiheesta vaan vittuilet, syytät ja uhriudut. Arvaa mistä se yhteen keskustelujaan käyminen mahtaisi johtua? Olen sillä tavalla vähän mulkero, että myönnän ärsyttäväni sua tahallaan. Se ei johdu sun mielipiteistä, vaan sun nettipersoonasta.

Usko tai älä, mutta mun mielipiteet koronasta ei edes kovin radikaalisti eroa sun mielipiteistä. Olen vain paljon vähemmän mustavalkoinen ja osaan ajatella oman kuplani ulkopuolelta. Kaikkihan me halutaan koronasta eroon, mutta mun ratkaisumalli vain on ihan toinen kuin taistelu tuulimyllyjä vastaan. Toivon, että rokotteiden myötä psykoosi vähitellen hälvenee ja siinä syy.

Sä et puhu mistään aiheesta vaan vittuilet, syytät ja uhriudut. Arvaa mistä se yhteen keskustelujaan käyminen mahtaisi johtua? Olen sillä tavalla vähän mulkero, että myönnän ärsyttäväni sua tahallaan. Se ei johdu sun mielipiteistä, vaan sun nettipersoonasta.

Usko tai älä, mutta mun mielipiteet koronasta ei edes kovin radikaalisti eroa sun mielipiteistä. Olen vain paljon vähemmän mustavalkoinen ja osaan ajatella oman kuplani ulkopuolelta. Kaikkihan me halutaan koronasta eroon, mutta mun ratkaisumalli vain on ihan toinen kuin taistelu tuulimyllyjä vastaan. Toivon, että rokotteiden myötä psykoosi vähitellen hälvenee ja siinä syy.
Sä kyllä ärsytät vain itseäsi.
En mä taistele mitään tuulimyllyjä vastaan. Minä puhun covid aiheesta sen keskustelualueella ja sinä joudut usean muun kanssa vain kestämään sen.

Hyvä silti että myönnät olevasi pikkumainen ja koitat jotain keskustelijan mollaamista, kun muuhun ei kykyne enää.

Viimeksi muokattu:
Täällä mentiin pitkästä aikaa ns. perustasolle.
Etätyösuositus edelleen voimassa ja isoissa väkijoukoissa suositellaan maskin käyttöä, mutta muuten ei rajoituksia enää ole. Katsotaan kestääkö yli kesän vai lähteekö syksyllä ralli alusta :LOL:

Näin se käy venäjällä. Pormestari sanoo että rokotetaan. Piste.

Muuta maskihuomiota itärajan kauimmaiselta kolkalta. Tytärtä vein verikokeille Mehiläiseen. Ei vaadittu maskia. Ei sanallakaan mainittu. Silmistä nähden hymyillen palveltiin. Muilla asiakkailla oli kaikilla maskit. Ja henkilökunnalla toki. Mikä ihan jees homma piikkiä tungettaessa ihoon.

edit. Oli siellä joku mummokin ilman maskia.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kyllä kai se on ruvettava uskomaan ku Turtiainen, sen opetuslapset ja palstan kovimmat pojat ja neropatit niin kertoo. Onhan nyt ******* ja joku Kale paljon luotettavampia ku THL, YLE ja Itar-tass.
Ei helkkari, miten ton rokotteen sais pois? Riittääkö verenvaihto vai pitääkö hakata käsi irti? Oi voi. En kestä tätä epätietoisuutta. Varmaan se rokotusmyrkky vaikuttaa. Väsyttääkin.
Ottaisitko Syanidirokotteenkin jos Thl sitä sinulle suosittelisi? On rokotteita ja mrna-rokotteita. Toivottavasti edes osallistuit ihmiskokeeseen tietoisesti.

Kaikki myöskin ajaa korkeintaan sallittua nopeutta, ylinopeus jos mikä on vaarallista muita kohtaan. Siksihän sitä naamariakin käytetään, ei omaksi vaan muiden turvaksi.
Eikä ne nopeusrajoitukset ole edes suosituksia vaan määäräyksiä.

''Mutta kun pahat lääkefirmat on pelkän rahan perässä eikä tutkimuksiin voi luottaa;'

Omatutkimus.

''Mutta kun pahat lääkefirmat on pelkän rahan perässä eikä tutkimuksiin voi luottaa;'

Omatutkimus.
No paljos tuli tappioo vs voitot?

Omatutkimus.
Ajatella, että lääkefirma, joka väitetysti ei ole vastuussa mistään menee tekemään tälläistä.

No paljos tuli tappioo vs voitot?
Varmaan vähän vitusti. Ei se lääkkeiden kehittely ilmasta ole. Harva firma hyväntekeväisyyttäkään haluaa syytää miljardeja.

Kannattaa muistaa myös, noin 1-10% lääkekehittelyistä edistyy yhtään.

Jokuhan vois kutsua aika vasemmistolaiseks ajatteluks että yrityksille pitäis laittaa limitti, paljon voi tehä voittoa. :sneaky:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom