Deleted member 43228
Siis mitä kiistän, koronaa vai täh?Näköjään vaikuttaa paljonkin. Turhaa sä sitä kiistät tässä vaiheessa voi herranjumala.
Teeppäs nyt roopeli töitä välillä, että ei pomo pahastu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mitä kiistän, koronaa vai täh?Näköjään vaikuttaa paljonkin. Turhaa sä sitä kiistät tässä vaiheessa voi herranjumala.
Tilannepäivitystä kentältä: Lähi k-marketin ovista on poistunut maskisuosituslaput. On edelleen käytä käsidesiälaput.
Joidenki mielestä koko pandemiaa ei ole. Silti jotenki kummasti ne uunot jaksaa useita kertoja päivässä itkeä asiasta.On kyl hauska seurata miten muutamat täällä selvästi seuraa verenpaineet tapissa tätä ketjua ja sitten aina välillä tulee ulahduksia.
Töh täh töhSiis mitä kiistän, koronaa vai täh?
Teeppäs nyt roopeli töitä välillä, että ei pomo pahastu.
Jos useampi henkilö epäilee sun mielenterveyttä toistuvasti, saattaa olla syytä joskus pysähtyä ja miettiä onko syy sittenkin itsessä eikä niissä muissa.Omanlainen hullu-kortti siis lensi TAAS
Päinvastoin. Me havainnoidaan asioita ja puhutaan niistä.Joidenki mielestä koko pandemiaa ei ole. Silti jotenki kummasti ne uunot jaksaa useita kertoja päivässä itkeä asiasta.
Luulisi leijonan elävän elämäänsä normaalisti ilman jatkuvaa itkua nettiin.
Ahaa... nyt päästään taas tähän sopulisyndroomaan eli "kun tarpeeksi jotain asiaa X niin sitten onkin asia X"Jos useampi henkilö epäilee sun mielenterveyttä toistuvasti, saattaa olla syytä joskus pysähtyä ja miettiä onko syy sittenkin itsessä eikä niissä muissa.
Missä päin maata asut?Tilannepäivitystä kentältä: Lähi k-marketin ovista on poistunut maskisuosituslaput. On edelleen käytä käsidesiälaput.
Täytyy muistaa tämä. Jos saisin joskus kuulla useasta lähteestä olevani esimerkiksi kusipää, niin pääsen pinteestä kun vain kiellän sen ja haukun kaikki muut sopuleiksi. Nehän tässä on liittoutuneet mua vastaan ihan ilman syytä.Ahaa... nyt päästään taas tähän sopulisyndroomaan eli "kun tarpeeksi jotain asiaa X niin sitten onkin asia X"
Toi logiikka toimii näköjään suhun itseen selvästi. Massat ohjaa mitä olet ja teet.
Se on sun tie. Säälittävää.Täytyy muistaa tämä. Jos saisin joskus kuulla useasta lähteestä olevani esimerkiksi kusipää, niin pääsen pinteestä kun vain kiellän sen ja haukun kaikki muut sopuleiksi. Nehän tässä on liittoutuneet mua vastaan ihan ilman syytä.
Sunhan tietä mä käytin enkä omaani.Se on sun tie. Säälittävää.
Pakko palata tähän, on tämä niin vekkuli tapaus. Sain ko. xxx Oy:n toimitusjohtajalta pitkän sähköpostin, jossa hän harrasti äärimmäisen massiivista hyvesignalointia mm. vastuullisuudesta ja työntekijöiden suojelemisesta. Lopputulemana, jotta xxx Oy:n tiloihin ei pääse ilman max. viikon sisällä otettua influenssatestiä mutta edustamalleni yritykselle ei tästä aiheudu kustannuksia vaan laskun voi lähettää heille.Tässä oli puukattu palaveri Suomen isoimman x alan alihankkijan johtoryhmän kanssa, johon oli tarkoitus ajella loman aikana. Nyt sieltä tuli viesti, että edes neukkariin ei pääse ellei ole käynyt seitsemän päivän sisällä influenssatestissä tehdaskierroksesta puhumattakaan. Laskun saa kuulemma lähettää heille. Kieltäydyin ja kerroin että nyt ei valitettavasti onnistu testit, joten siirretään palaveri influenssan jälkeiseen aikaan. Hetki sitten tuli uusi viesti, että katsotaan jos neukkariin pääsisikin ilman testiä. Vittu että meinasi alkaa vähän jo vituttamaan tämä pelleily. Oireettomana johonkin vitun influenssatestiin kesken loman.
Jos sä käyttäisit mun tietä niin et olisi noin massojen vietävä kuten itse kerroit juuri ajatusmaailmasi.Sunhan tietä mä käytin enkä omaani.
Juuri noin. Jos aletaan hyvesignaloimaan niin sitten aletaan hyvesignaloimaan kunnolla.Pakko palata tähän, on tämä niin vekkuli tapaus. Sain ko. xxx Oy:n toimitusjohtajalta pitkän sähköpostin, jossa hän harrasti äärimmäisen massiivista hyvesignalointia mm. vastuullisuudesta ja työntekijöiden suojelemisesta. Lopputulemana, jotta xxx Oy:n tiloihin ei pääse ilman max. viikon sisällä otettua influenssatestiä mutta edustamalleni yritykselle ei tästä aiheudu kustannuksia vaan laskun voi lähettää heille.
Vastasin lyhyesti, että asia on kunnossa ja tilanteen ollessa näin vakava, eivätkä testitkään ole 100% luotettavia, on vastuullisinta siirtää palaveria myöhemmin sovittavaan ajankohtaan, jolloin tapaaminen voidan järjestää turvallisesti. Lupasin palata asiaan Q4:n aikana.
Kaikenlaista sitä näkeekin. Minua on täysin turha yrittää pompottaa hyvesignaloinnin takia.
Olit kuitenkin valmis pompottamaan asiakasyritystä aiemmin mainitsemasi 8-numeroisen summan takia?Pakko palata tähän, on tämä niin vekkuli tapaus. Sain ko. xxx Oy:n toimitusjohtajalta pitkän sähköpostin, jossa hän harrasti äärimmäisen massiivista hyvesignalointia mm. vastuullisuudesta ja työntekijöiden suojelemisesta. Lopputulemana, jotta xxx Oy:n tiloihin ei pääse ilman max. viikon sisällä otettua influenssatestiä mutta edustamalleni yritykselle ei tästä aiheudu kustannuksia vaan laskun voi lähettää heille.
Vastasin lyhyesti, että asia on kunnossa ja tilanteen ollessa näin vakava, eivätkä testitkään ole 100% luotettavia, on vastuullisinta siirtää palaveria myöhemmin sovittavaan ajankohtaan, jolloin tapaaminen voidan järjestää turvallisesti. Lupasin palata asiaan Q4:n aikana.
Kaikenlaista sitä näkeekin. Minua on täysin turha yrittää pompottaa hyvesignaloinnin takia.
Edustamani yritys on asiakas ja xxx Oy on potentiaalinen toimittaja. Minä en pompota ketään vaan toimin vähintään yhtä vastuullisesti kuin hekin. Nyt xxx Oy:n työntekijät ovat varmasti turvassa mahdollisesti levittämiltäni viruksilta. Valintojen maailma, xxx Oy on valintansa tehnyt, kuten olen minäkin.Olit kuitenkin valmis pompottamaan asiakasyritystä aiemmin mainitsemasi 8-numeroisen summan takia?
Pysypäs nyt aiheessa. Kerrataanpa: Sä koitit väistää itseesi osuvan kritiikin haukkumalla kaikki muut. Mä käytin samaa ajatusta jota pidit säälittävänä. Koitin hienovaraisesti huomauttaa, että pidät itse asiassa itseäsi säälittävänä, mutta yritit korjata taas virheesi vaihtamalla aihetta. Mun esimerkki ei siis voinut olla sun oma esimerkki eri muotoon puettuna, koska olen asioista eri mieltä. Tajunnan räjäyttävää logiikkaa. Sulla on kyllä mahtava taito viedä asiat sivuraiteille kun argumentit loppuu.Jos sä käyttäisit mun tietä niin et olisi noin massojen vietävä kuten itse kerroit juuri ajatusmaailmasi.
Täällä saa kirjastossa asioida nyt kauemmin kuin 15 minuuttia, muistettiin mainita että maskisuositus on silti voimassa.Unohtui mainita, muutamalla asiakkaalla ei maskeja. Myyjällä oli. Minun puolesta saa pitää vaikka laastaria otsassa jos haluaa.
Ok, tarkoituksenani ei ollut signaloida vahingoniloa pieleen menneistä bisneksistä - tuli vaan mieleen, että melkoinen punainen lippu se olisi toimittajaa kohtaan, jos se ensin julistaisi edustavansa jotain arvoja, mutta olisi kuitenkin valmis niistä joustamaan "vain sinua varten". Elämme kuitenkin hyvin typeriä aikoja..Edustamani yritys on asiakas ja xxx Oy on potentiaalinen toimittaja. Minä en pompota ketään vaan toimin vähintään yhtä vastuullisesti kuin hekin. Nyt xxx Oy:n työntekijät ovat varmasti turvassa mahdollisesti levittämiltäni viruksilta. Valintojen maailma, xxx Oy on valintansa tehnyt, kuten olen minäkin.
"Et oikeasti pidä yhtään ihmeellisenä sitä, että joku rekisteröityy jollekin random foorumille päästäkseen höyryämään pikku flunssasta? Pistää miettimään kenellä niitä ongelmia oli..."Pysypäs nyt aiheessa. Kerrataanpa: Sä koitit väistää itseesi osuvan kritiikin haukkumalla kaikki muut. Mä käytin samaa ajatusta jota pidit säälittävänä. Koitin hienovaraisesti huomauttaa, että pidät itse asiassa itseäsi säälittävänä, mutta yritit korjata taas virheesi vaihtamalla aihetta. Mun esimerkki ei siis voinut olla sun oma esimerkki eri muotoon puettuna, koska olen asioista eri mieltä. Tajunnan räjäyttävää logiikkaa. Sulla on kyllä mahtava taito viedä asiat sivuraiteille kun argumentit loppuu.