- Ikä
- 37
Oot mulle vieläkin sen 1e velkaa siitä yhdestä Kobbarbergistä. :lol2:Sen nyt on 32 vuodessa oppinut ettei sitä lainaa kannata antaa oikeastaan kellekään jos ei ole valmis luottotappioihin.
Varsinkin naiset tekevät 99% varmuudella oharit maksujutuissa jos vähänkin siltä tuntuu. En itseasiassa muista että kukaan nainen olisi ikinä maksanut mitään vippiä takaisin, maksanut taksikyytejä jälkikäteen, saati tarjonnut vaikkapa drinkkiä vuorovedoin ihan omaehtoisesti (ellei kuittaus tapahdu 5min sisällä, sen ne ehkä muistaa jos varovaisesti vihjailee), joten nostetaampa tuo prosentti sittenkin 100%iin.
Joo. Mullakin oli yksi "kaveri", jolle hyvää hyvyyttäni lainasin rahaa, jotta päästiin ryyppäämään (:D) ja sitten heti seuraavana päivänä lisää, että hän saisi ruokaa. Lupasi maksaa takaisin heti seuraavasta palkasta. No, itse olin ehtinyt jo armeijaan seuraavan palkan tullessa, joten rahaa ei tullut. Eikä kuulunut myöhemminkään. Joskus kesällä sain sitten karhuttua äijältä puolet lainoista takaisin, ja päätin, että en ikinä ole hänen kanssaan tekemisissä ja lähinnä haukun hänet, jos puheeksi nousee. Se äijä oli ihan täysi luuseri, mutta todella ystävällinen. Hänellä ei varmaan ollut rahaa, mutta vitutti se selkärangattomuus, ettei pystynyt sanomaan suoraan, ettei pysty maksamaan. Tuli "muutama" vihaista viestiä ja puhelua vastaajaan jätettyä.
Ikinä en enää lainaa, ellei lainaaja ole täysin varma ja läheinen.
edit. Vai olikohan se 1.5e.