Korkeat olkapäät lihan piiloon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nick_
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Saako tangon/pulikat laskea ihan alas, niin että kyynärnivelet taipuvat alle 90 asteen kulman? Noissa videoclipeissä kädet lasketaan ainakin tosi alas, niinkö siis pitää tehdä?

Noita exxrsrsrs.netin suoritustekniikoita ei kannata kyllä suoraan kopioida. Eli ei noin alas.

Voi elämä noita vipunostoja!!!! Joko mä oon idiootti tai muuten vaan tyhmä, mut multa ne ei luonnistu. Näytän ihan ku opettelisin epätoivoisesti lentämään kun niitä teen.

Kotona ku teen niitä ilman mitään vastusta esim. peilin edessä, niin siinä ne näyttää ihan hyvältä. No meen sit salille niin ei tuu mitään :wall: ei vaikka ottais pienimmät painot mitä löytyy. :itku: Enkä mä tuskin kuitenkaan ihan niin heikkokaan ole.

Joku siinä vaan mättää, vai onko sen tarkoituskin näyttää ihan älyttömältä? Ei se kyl muiden tekemänä näytä.......

Voi elämä noita vipunostoja!!!! Joko mä oon idiootti tai muuten vaan tyhmä, mut multa ne ei luonnistu. Näytän ihan ku opettelisin epätoivoisesti lentämään kun niitä teen.

Kotona ku teen niitä ilman mitään vastusta esim. peilin edessä, niin siinä ne näyttää ihan hyvältä. No meen sit salille niin ei tuu mitään :wall: ei vaikka ottais pienimmät painot mitä löytyy. :itku: Enkä mä tuskin kuitenkaan ihan niin heikkokaan ole.

Joku siinä vaan mättää, vai onko sen tarkoituskin näyttää ihan älyttömältä? Ei se kyl muiden tekemänä näytä.......

Koitappa tehdä ne yksi käsi kerrallaan niin että toisella kädellä pidät jostakin kiinni. Näin saat asennon vakaaksi ja pystyt keskittymään siihen yhteen käteen kerrallaan. Tietysti pitää olla peili josta näet suorituksesi. Ja ota sellainen paino millä menee joku +10 toistoa, mutta ei mitään kilon käsipainoa sentään kun et saa sillä mitään tuntumaa mihinkään.

Itse teen nykyään vallan viparit yksi käsi kerrallaan, menee perille huomattavasti paremmin ja saa käyttää isompaa painoakin.

Koitappa tehdä ne yksi käsi kerrallaan niin että toisella kädellä pidät jostakin kiinni. Näin saat asennon vakaaksi ja pystyt keskittymään siihen yhteen käteen kerrallaan. Tietysti pitää olla peili josta näet suorituksesi. Ja ota sellainen paino millä menee joku +10 toistoa, mutta ei mitään kilon käsipainoa sentään kun et saa sillä mitään tuntumaa mihinkään.

Itse teen nykyään vallan viparit yksi käsi kerrallaan, menee perille huomattavasti paremmin ja saa käyttää isompaa painoakin.[/QUOTE

Kiitos vinkistä, oon tainnu nähdä muutaman kerran jonkun tuollai tekevän. Pitääpä kokeilla heti huomen ku salille meen. :thumbs:

Viparit käsi kerrallaan toimi paljon paremmin, ainakin sain tuntua olkapäihin paremmin kuin aikoihin.

Kiitos vinkistä.:)

Suositut

Back
Ylös Bottom