Korjattu ohjelma!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ezez
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli olen lukenut täältä melkosen paljon neuvoja ja kysynytkin ja saanut parannusehdoituksia ja nytten tälläisen ohjelman olen tehnyt..

Penkkipunnerrus: 3x15

Hauiskääntö tangolla: 3x15

Kulmasoutu: 3x15

Hartia 3x15

Ojentaja 3x10

Selkä 3x15

Vatsat 10kg lisäpainoilla 3x15

Käyn noin 3x viikossa tekemässä tämän ohjelman ja lisäksi lenkkeilen ja pyöräilen runsaasti..
Tavoitteeni olisi päästä kesäksi jonkinlaiseen kuntoon ja saada vähän lihaksistoonkin muutosta ja näkyvyyttä..
193cm ja 78kg ja olen käynyt nyt noin puolivuotta..
Mitään lisäaineita tai ravinteita en ole käyttänyt. Ruokavalio on melko terveellistä, mutta ainahan siinäkin olisi parannettavan varaa..

Olenko aivan hakuteillä kesäkuntoa ajatellessani?

Näyttää vähän siltä, että olet ottanut liikkeitä vähän sieltä sun täältä :) Ota käyttöön joku perus yksijakoinen runko..
Aika vaikea kommentoida tuota, kun puhut ojentajista, hartioista, selästä etc... Ei tiedä yhtään millä liikkeillä.

p.s. Missä jalkatreeni???????

Hartia 3x15

Ojentaja 3x10

Selkä 3x15

Ja jonkun pitäisi tuosta ymmärtää, mitä liikkeitä tarkoitat? Lisäksi jalat puuttuu kokonaan jne. eikä noin pitkien sarjojen tarkoitus oikein aukea, jos olet jo jonkin aikaa salilla käynyt.

Jos tuossa ohjelmassa on jokin oikea kantava ajatus taustalla niin kerro se kommentoinnin helpottamiseksi, muuten unohda tämä viritelmä kokonaan ja ota käyttöön vaikka Golden Six tai jokin muu valmis, järkevä ohjelma.

Ja jonkun pitäisi tuosta ymmärtää, mitä liikkeitä tarkoitat? Lisäksi jalat puuttuu kokonaan jne. eikä noin pitkien sarjojen tarkoitus oikein aukea, jos olet jo jonkin aikaa salilla käynyt.

Jos tuossa ohjelmassa on jokin oikea kantava ajatus taustalla niin kerro se kommentoinnin helpottamiseksi, muuten unohda tämä viritelmä kokonaan ja ota käyttöön vaikka Golden Six tai jokin muu valmis, järkevä ohjelma.

Piruvie en näköjään ikinä saa sellaista aikaiseksi, että se saisi jotain hyvää kommenttia.. :)
''eikä noin pitkien sarjojen tarkoitus oikein aukea, jos olet jo jonkin aikaa salilla käynyt.'' tarkoitatko tolla, että sarjat pitäisi lyhentää? Esimerkiksi 3x10 ja vähän isommalla painolla?

Ohjelman taustalla ei mitään järkevää ajatusta ole taustalla, mutta tarkoitus olisi saada mahdollisimman hyvää tulosta aikaan ja lihaksia näkyviin ja lähinnä nyt vatsan ja yläkropanaluetta..

Olisitko innokas kirjoittamaan minulle nyt jokin hyvä ohjelma, jota voisin noudattaa, koska näköjään nämä minun etsiskelyni ei tuota ikinä täydellistä tulosta, koska tämä oli nyt jo 3 viesti ohjelmastani ja kun olen aina yrittänyt sitä parantaa..

Olisitko innokas kirjoittamaan minulle nyt jokin hyvä ohjelma, jota voisin noudattaa, koska näköjään nämä minun etsiskelyni ei tuota ikinä täydellistä tulosta, koska tämä oli nyt jo 3 viesti ohjelmastani ja kun olen aina yrittänyt sitä parantaa..

No jos olet hyvää ja simppeliä yksijakoista hakemassa, mihin olet kai itse suunnittelemassasi ohjelmassa tähdännytkin, niin kuusikko käyttöön. Kaikessa yksinkertaisuudessaan se on omassa lajissaan niin hyvä ettei ainakaan minusta ole parempaa kirjoittamaan.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39774

Jos jollekin tietyille lihaksille kaipaat erityisesti panostusta niin voi tuohon jonkin liikkeen lisätäkin, mutta yleisesti ottaen se ei ole tarpeen. Pelkkien 15 toiston sarjojen tekeminen uhkaa mennä jo kestävyyysurheilun puolelle, kympin pinnassa olevat sarjapituudet (kuten kuusikossakin) tuovat tuolla muutaman kuukauden treenitaustalla hyvin sekä massaa että voimaa. Jos kuusikko ei jostain syystä miellytä, niin kerro taustasi ja tavoitteesi sekä treenityylisi vähän tarkemmin, muuten lisäohjeiden antaminen menee täydeksi hakuammunnaksi.

1.päivä
Kyykky 4x10
Penkkipunnerrus 3x10
Leuat 3xmax
Pystypunnerrus 4x10
Hauiskääntö tangolla 3x10
Vatsat 3x20

2.päivä
Prässi 3x10
Koukistukset 2-3x10
Vinopenkkipunnerrus 3x10
Kulmasoutu 3x10
Vipunostot sivulle 3x10
Hauiskääntö Scott 3x10
Ranskalainenpunnerrus 2x10
Vatsat 3x20

Teeppä vaikka noin.

1.päivä
Kyykky 4x10
Penkkipunnerrus 3x10
Leuat 3xmax
Pystypunnerrus 4x10
Hauiskääntö tangolla 3x10
Vatsat 3x20

2.päivä
Prässi 3x10
Koukistukset 2-3x10
Vinopenkkipunnerrus 3x10
Kulmasoutu 3x10
Vipunostot sivulle 3x10
Hauiskääntö Scott 3x10
Ranskalainenpunnerrus 2x10
Vatsat 3x20

Teeppä vaikka noin.

Kiitos suuresti sinulle kun vaivauduit vähän avittamaan...
Olenkin melkein tehnyt jokaisella kerralla nämä liikkeet ja melkeinpä samoilla sarjamäärilläkin..
Vatsoja teen yleensä 3x10 tai 4x10 riippuu vähä miten jaksaa..
Onko se liian vähän jos haluaisi näkyviä tuloksia aikaiseksi? Tällähetkellä vatsoissa näkyvyyttä on, mutta ikinä se ei ole pahitteeksi jos sitä saisi lisää..
Vai pitäisikö siirtyä tälläisiin 3x20 sarjoihin?

Kiitos suuresti sinulle kun vaivauduit vähän avittamaan...
Olenkin melkein tehnyt jokaisella kerralla nämä liikkeet ja melkeinpä samoilla sarjamäärilläkin..
Vatsoja teen yleensä 3x10 tai 4x10 riippuu vähä miten jaksaa..
Onko se liian vähän jos haluaisi näkyviä tuloksia aikaiseksi? Tällähetkellä vatsoissa näkyvyyttä on, mutta ikinä se ei ole pahitteeksi jos sitä saisi lisää..
Vai pitäisikö siirtyä tälläisiin 3x20 sarjoihin?

Siirry lisäpainoihin ja tee niillä tommosta 2-5*5-20 sarjaa.

Itse suosin seuraavaa..

-Voimapyörä
- Jumppapallolla taljan eteen. Pallolle selälleen, köysi alataljaan ja siitä lisäpainoilla vatsarutistuksia. Tekee vielä napakat pudotussarjat
- Vatsarutistuksia lisäpainoilla matolla (laita vielä vaikka jumppakemppi polvitaipeisiin, niin eristää hyvin vatsoille)

Siirry lisäpainoihin ja tee niillä tommosta 2-5*5-20 sarjaa.

Joo..
Olen tehnyt yleensä sen 2x15 10kg paino niskantakana ja sitten 2x10 15kg niskantakana ja on kyllä pistänyt kovasti hapoille noi viimeiset nousut 15kg painolla..
Mietin vain tässä, että 3x20 tai enemmän sarjoja niin alkaa tekemään tiukkaa, että jaksaa tuolla 10kg lisäpainolla ja ei sitä pienempäänkään suuntaan viitsisi painoja pudottaa, koska sitten treeni ei ole niin tehokasta kun tavoittelee sitä täydellistä vatsapalojen näkymistä :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo..
Olen tehnyt yleensä sen 2x15 10kg paino niskantakana ja sitten 2x10 15kg niskantakana ja on kyllä pistänyt kovasti hapoille noi viimeiset nousut 15kg painolla..
Mietin vain tässä, että 3x20 tai enemmän sarjoja niin alkaa tekemään tiukkaa, että jaksaa tuolla 10kg lisäpainolla ja ei sitä pienempäänkään suuntaan viitsisi painoja pudottaa, koska sitten treeni ei ole niin tehokasta kun tavoittelee sitä täydellistä vatsapalojen näkymistä :rock:

Kyllä sitä pitää jotenkin eteenpäin pyrkiä niiden vatsojenkin kanssa eikä vaan hinkata samalla painolla samoja sarjoja koko aikaa. Pyri vaikka jollain ajalla pääsemään 20kg lisäpainoihin ja samat toistomäärät mitä nyt teet pienemmillä painoilla. Asteittain kohti suurempia lukuja.

Kyllä sitä pitää jotenkin eteenpäin pyrkiä niiden vatsojenkin kanssa eikä vaan hinkata samalla painolla samoja sarjoja koko aikaa. Pyri vaikka jollain ajalla pääsemään 20kg lisäpainoihin ja samat toistomäärät mitä nyt teet pienemmillä painoilla. Asteittain kohti suurempia lukuja.

Joo no siirrympäs heti vetämään samaa sarjaa 15kg lisäpainolla, mitä ennen tein kympillä ja ottamaan 20kg mukaan jos vain suinkin jo pystyy. Kymppi saa jäädä nyt unholaan :rock:
Ei pitäisi olla varmaankaan liikaa massaa kehossani, että eivät vatsan näkyminen siitä jää kiinni sitten?
Vai olisiko parinkilon painonpudotus ajankohtainen?
Sitä vielä kysyisin, että millä itse olet tehnyt tai jos teet tai tiedät, että tekevät kun puhutaan tälläisistä 15kg-20kg lisäpainoista vatsoihin niin alkaa olemaan tälläinen penkkipunneruksen paino pikkaisen liian iso möltti tuola niskantakana..

Joo no siirrympäs heti vetämään samaa sarjaa 15kg lisäpainolla, mitä ennen tein kympillä ja ottamaan 20kg mukaan jos vain suinkin jo pystyy. Kymppi saa jäädä nyt unholaan :rock:
Ei pitäisi olla varmaankaan liikaa massaa kehossani, että eivät vatsan näkyminen siitä jää kiinni sitten?
Vai olisiko parinkilon painonpudotus ajankohtainen?
Sitä vielä kysyisin, että millä itse olet tehnyt tai jos teet tai tiedät, että tekevät kun puhutaan tälläisistä 15kg-20kg lisäpainoista vatsoihin niin alkaa olemaan tälläinen penkkipunneruksen paino pikkaisen liian iso möltti tuola niskantakana..

Erittäin hyvä paikka sille painolle otsan päällä (tietysti tuet käsillä).. Silloin painopiste on vielä taaempana, kun vertaa painoa niskan takana ja näin liike käy enemmän vatsoille, kun en kannata sitä käsillä...

Erittäin hyvä paikka sille painolle otsan päällä (tietysti tuet käsillä).. Silloin painopiste on vielä taaempana, kun vertaa painoa niskan takana ja näin liike käy enemmän vatsoille, kun en kannata sitä käsillä...

Okei. Pitänee varmaan sitten totutella tekemään näin, koska tottunut pitämään käsiä aina vatsoja tehdessä takana ja pitänyt lisäpainojakin aina sielä, mutta kokeilempas seuraavalla treenillä nuin..
Mites jos mitat on 191-193 ja painoa sen 78kg niin onko kunnon ''palojen'' näkyminen mahdollista vai pitäisikö pudottaa vielä vähäisen painoa?
Itse arvelisin ei, mutta kysympäs viisaimmilta kuitenkin! =D

No jos sulta löytyy yhtään sitä lihasta, niin näytät aika kuivan kesän oravalta noilla mitoilla...:) tätä kutsutaan älylliseks stimuloinniks, joten mitä veikkaat? :)

Kuulostaa jo paremmalta... Jos meinaat tuosta tiputtaa painoa, nii voi olla tosin, että pääset tähdittämää seuraavaa leffaa Auschwitzin vangeista ;)

Kuulostaa jo paremmalta... Jos meinaat tuosta tiputtaa painoa, nii voi olla tosin, että pääset tähdittämää seuraavaa leffaa Auschwitzin vangeista ;)

Hehheh :--D
Eli nytten on hyvä? ohjelma tuola edempänä mitä alan säännöllisesti noin 3x viikossa noudattamaan ja lisäksi vedän vatsoja näillä neuvoilla kotosalla, joten pitäisi tuottaa voimakkaammin tulosta kun nykyisin.. :rock:
Nytten kun kerrankin minua on oikein urakalla opastettu niin kysyisin sellaisesta vielä, että kannattaisiko tuollainen hera säkki ostaa jota sekoitella juomaan niin palautuisi nopeammin?
On nimittäin vieläkin niin pirun kipeät paikat eilisestä salilla käynnistä ja sen takia tämänpäivän meno piti perua, koska ei tulisi kuitenkaa vedettyä kipeillä paikoilla 110% lasissa!
Miten se sit on, että kun olen jostain lukenut, että jos sellaista alkaa popsia ja ei treenaa jatkuvasti täysillä niin se saattaa tuoda mahaa lisää? Äskeisen väitteen takia en ole sitä vielä ostanut, koska kuten selväksi varmaan on tullut niin kesää varten vatsaa treenailen tässä ohessa niin lisäkilot mahaan ei ole tervetulleita 8D

Mikäli olen oikein ymmärtäny, niin haluat lihaksille näkyvyyttä.. Ja kun ei kannata tuosta painoa enää tiputtaa, niin maltillista painonnostoa siis, jotta lihakset kasvaa -> plussakaloreille.. Simppeliä matikkaa siis..
Apuna kannattaa käyttää noita kalorilaskureita.. Suosiolla nostat kalorit 3000 päivässä ja suhteet 30/40/30 esim.. Seuraat miten paino lähtee reagoimaan ja mikäli päivärytmi on suht'koht rutiininomainen, niin katsot painon aamuisin.. Tästä aiheesta löytyy todella paljon threadeja, joita kannattaa selata.. Esim. ravintoaineiden suhteista, painon nostosta, hiilareiden syklittäminen, ravintoaineiden painottaminen tiettyyn vuorokauden aikaan etc.. Pyhität noille threadeille iltapäivän..

Vaikea antaa aiheesta tarkkoja ohjeita, koska jokaisen kroppa reagoi eritavalla.. Vaikuttaa geneettiset tekijät, ikä, "hyötyliikunnan" määrä, aineenvaihdunta etc..

Aluksi paino saattaa pompata nopeastikin, mutta elimistö adaptoituu siihen..

http://www.noc.fi/urheilijan_ravitsemus/ Tuossa on hyviä VINKKEJÄ pakkiksen ulkopuolelta

Palautusjuoma mielestäni kannattaa ottaa käyttöön..

Mikäli olen oikein ymmärtäny, niin haluat lihaksille näkyvyyttä.. Ja kun ei kannata tuosta painoa enää tiputtaa, niin maltillista painonnostoa siis, jotta lihakset kasvaa -> plussakaloreille.. Simppeliä matikkaa siis..
Apuna kannattaa käyttää noita kalorilaskureita.. Suosiolla nostat kalorit 3000 päivässä ja suhteet 30/40/30 esim.. Seuraat miten paino lähtee reagoimaan ja mikäli päivärytmi on suht'koht rutiininomainen, niin katsot painon aamuisin.. Tästä aiheesta löytyy todella paljon threadeja, joita kannattaa selata.. Esim. ravintoaineiden suhteista, painon nostosta, hiilareiden syklittäminen, ravintoaineiden painottaminen tiettyyn vuorokauden aikaan etc.. Pyhität noille threadeille iltapäivän..

Vaikea antaa aiheesta tarkkoja ohjeita, koska jokaisen kroppa reagoi eritavalla.. Vaikuttaa geneettiset tekijät, ikä, "hyötyliikunnan" määrä, aineenvaihdunta etc..

Aluksi paino saattaa pompata nopeastikin, mutta elimistö adaptoituu siihen..

http://www.noc.fi/urheilijan_ravitsemus/ Tuossa on hyviä VINKKEJÄ pakkiksen ulkopuolelta

Palautusjuoma mielestäni kannattaa ottaa käyttöön..

Joo vähän näihinkin olen perehtynyt, mutta suuri kiitos näistä neuvoista!!
btw. mainittakoon, että kokeilin tossa tänään 15kg lisäpainolla vetää vatsoja noilla sarjoilla nii meni vain 2x15 ja kolmas sarja alkoi ja sitä ei jaksanut kuin 4 nousuun asti =) :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom