Koriksen MM-kisat pyörähtävät siis käyntiin ensi lauantaina Turkissa. Aikooko kukaan muu kattoa?
Lohko A
Angola
Australia
Argentiina
Jordania
Saksa
Serbia
Lohko B
Brasilia
Iran
Kroatia
Slovenia
Tunisia
Yhdysvallat
Lohko C
Kiina
Kreikka
Norsunluurannikko
Puerto Rico
Turkki
Venäjä
Lohko D
Espanja
Kanada
Libanon
Liettua
Ranska
Uusi-Seelanti
A-lohkon Serbia ja Argentiina, B-lohkon Slovenia sekä D-lohkon Espanja ja Ranska ovat kaikki vahvoja jengejä, mutta oma mielenkiintoni kohdistuu lähinnä USA:n peliin, kun olen muutenkin tälläinen NBA-pelle. Olympialaisissa tuli helpohkoa kultaa, mutta tähän sotaan jenkit lähtevätkin paljon nuoremmalla ja pienemmällä kokoonpanolla. Jenkkien peli tulee tod.näk. perustumaan nopeisiin hyökkäyksiin, joten kotikatsomoissa saadaan varmasti nauttia näyttävistä donkeista, mutta myös rumista pallonmenetyksistä. Itse odotan eniten Westbrookin, Rajon Rondon ja Derrick Rosen esityksiä, vaikka toki myös Durant, joka tulee varmaankin olemaan jengin ykkösskoraaja, kiinnostaa.
Mikä kanava näitä kisoja muuten näyttää, vai näyttääkö ollenkaan?
Lohko A
Angola
Australia
Argentiina
Jordania
Saksa
Serbia
Lohko B
Brasilia
Iran
Kroatia
Slovenia
Tunisia
Yhdysvallat
Lohko C
Kiina
Kreikka
Norsunluurannikko
Puerto Rico
Turkki
Venäjä
Lohko D
Espanja
Kanada
Libanon
Liettua
Ranska
Uusi-Seelanti
A-lohkon Serbia ja Argentiina, B-lohkon Slovenia sekä D-lohkon Espanja ja Ranska ovat kaikki vahvoja jengejä, mutta oma mielenkiintoni kohdistuu lähinnä USA:n peliin, kun olen muutenkin tälläinen NBA-pelle. Olympialaisissa tuli helpohkoa kultaa, mutta tähän sotaan jenkit lähtevätkin paljon nuoremmalla ja pienemmällä kokoonpanolla. Jenkkien peli tulee tod.näk. perustumaan nopeisiin hyökkäyksiin, joten kotikatsomoissa saadaan varmasti nauttia näyttävistä donkeista, mutta myös rumista pallonmenetyksistä. Itse odotan eniten Westbrookin, Rajon Rondon ja Derrick Rosen esityksiä, vaikka toki myös Durant, joka tulee varmaankin olemaan jengin ykkösskoraaja, kiinnostaa.
Mikä kanava näitä kisoja muuten näyttää, vai näyttääkö ollenkaan?