Kootut selitykset punttisalilta

Suomalaiset ovat selityksen mestareita. Seuraavassa on listattu joitakin selityksiä, joita on kuultu punttisalilta. Kirjoittakaa parhaita kuulemianne selityksiä miksei treeni kulje tai treenikaveri saavu paikalle ym. ym. ym.

- Ei voi ottaa täysillä ilman rannesiteitä.
- Ei ole palautunut tarpeeksi.
- Ei ole voimaa tarpeeksi.
- Liian löysät siteet, tarttis ostaa uudet.
- Huonot välitykset, kyykky ei sovi mun genetiikkaan.
- Lattia epätasainen.
- Ranne sattuu jalkakyykyssä.
- Hiilarit loppu.
- Huono fiilis.
- Treenikaveri kipeänä.
- En luota muihin varmistajiin.
- Pelottaa että perse leviää (kyykky).
- Vetoremmit kotona (kassissa).
- Autoin kaveria muutossa eilen.
- Vaijeri öljytty (liian liukas).
- Musiikki liian hiljaa, oma hengitys häiritsee.
- Ylikunto.
- Vesitankkaus epäonnistui.
- Kreatiinitankkaus ei toimi minulla.
- Tarttee vielä totutella näihin painoihin.
- Pelottaa, että vetoremmit katkeaa kesken maastavedon.
- Yksin salilla.
- Voimaa on mutta puhti on kateissa.
- Porukka kyselee koko ajan jotain tyhmiä kysymyksiä ja häiritsevät.
- Keskityn tällä hetkellä lähinnä massan ja kestävyyden hankkimiseen.
- Äiti sanoi ettei kannata nostella kun on tätä jouluhässäkkää.
- Ei viitsi tulla treenaamaan pyörällä, mopo rikki, eikä jaksa kävellä koska
ei löytänyt heijastinta.
- Musiikki liian lujalla.
- Katabolinen tila uhkaa, koska palautusjuoma on loppu.
- Ollut pitkä treenitauko.
- Söin liian kevyesti.
- Niin huono selkä, ettei voi tehdä maastavetoa.
- Penkissä alkaa vetämään suonta vasemmasta jalasta.
- Huonot geenit. Masentaa, kun sonnit kasvavat vaikka ne syövät vain pelkkää heinää.
- Liian vähän massaa.
- Tädit rosvoavat laitteet.
- Vaikea keskittyä. Liikaa hälinää.
- Olo on vahva, mutta ei vaan kulje
- Ei kehtaa ottaa täysillä kun tytöt katselee.
- Teen kotona loput.
- Nosto lähti huonosti.
- Ei pysty kyykkäämään kun kädet ei taivu tankoon.
- Bodauslehdet masentaa: Porukka repii ihan järjettömiä tuloksia.
- Tuntuu pahalta kun laskee penkissä maksimit kaulan kohdalle.
- Unohdin syödä.
- Jykevyys kateissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Ei voi treenata jalkoja kun pitää käydä pelaamassa säbää 2 kertaa viikossa ... :david: :david: :david: / :david: :david: :david:

alwhifi sanoi:
"Ranne sattuu jalkakyykyssä."

Jos itse pistän kunnolla itseni pakettiin ilman siteitä, niin joskus käy sama.

Mulle käyny toi kerran, että kyykätes sattu ranteesee. Sitte se oliki varmaan kuukauden kipeenä.

- Ei kulje, on krapula
- Ei kulje, pitää ehtiä alkoon
- Paskattaa / kusettaa
- Väärää musiikkia
- Toiset nauraa / tuijottaa

- Niin huono selkä, ettei voi tehdä maastavetoa.

Niin, joillain voi se selkä olla oikeasti sellainen, että niksahtaa maastavedossa nikamat vinoon, jos on yli 80 kiloa painoa tangossa.

Muuten aika hauskoja.

"kyl mul voimaa ois mutkun ote ei pidä!"

- En luota muihin varmistajiin

Tämäkään ei kuuluisi tänne. Itse en ainakaan koviin sarjoihin ota enää ketään muita varmistamaan kun treenikaverini. Kerran näin penkissä tein ja vaikka ohjeistin kaverin mielestäni hyvin ja kysyin onko homma hallussa, niin silti tämä kaveri väänsi tangon sellaiseen asentoon, että olkapää hajosi. Kiitos ja morjens, olisi tehnyt mieli leipoa 'pullaa'. Tarkoitus oli tehdä 5 toiston sarja, tämä kaveri nappasin tangosta kiinni toisen toiston kohdalla. Onneksi se ei siitä kovin pahaksi mennyt, kuukauden levolla päästiin jo takaisin veivaamaan, mutta sillon otti pannuun.

eddy sanoi:
"kyl mul voimaa ois mutkun ote ei pidä!"

No näin on ainakin käynyt allekirjoittaneella useasti mavessa, mutta voisi paremminkin sanoa "näpeissä ei riitä voima".

Aika hyvän selityksen kuulin viitisen vuotta sitten erään pienehkön pohjoissuomalaisen kaupungin salilla. Semmoinen pitkä ja laiha kaveri teki kulmasoutua ensimmäisenä liikkeenä ilman mitään lämmittelyjä ja vielä mitä ilmeisimmin liian isoilla painoilla. Ainakin riuhtovasta tyylistä päätellen. Niinhän siinä kävi, että parin toiston jälkeen kuului karjahdus ja jumalaton rysäys kun painot tippui lattialle. Ilmeisesti epäkkäässä tai takaolkapäässä jotain revähti.
Hetken pohdinnan ja tapahtuman analysoinnin jälkeen tapaturman todennäköiseksi syyksi paljastui ennen treeniä juodut pullakahvit. Myös kulmasoutu sai tuomion vaarallisena liikkeenä. :rolleyes:

Ai saatana, tossa monta mun hyvää tekosyytä teilataan.

En koskaan tee raskaita liikkeitä yksin salilla, esim penkkiä tai kyykkyä , koska tarvitsen aina joko turvaraudat tai varmistajan. Mulla usein käy nimittäin niin että voimat ei riitä. Tähän syynä voi olla se, että hiilarit on loppu, tai jotain muuta outoa, koska samaa rautaa minä nostin edellisellä kerrallakin 8 toistoa ja nyt jäi rinnalle 3 toiston kohdalla, siis WHAT THE FUCK? Voimaa on, mutta puhti on loppu??. No siinä sitten saa ihmetellä vähän aikaa, tosin epäilyttää, että kun on ollut treenitaukoa takana, kuten mulla usein on, pääsee salille suunnilleen 2 viikon välein, joskus pidemmän tauon jälkeen, niin aina aloittaa tyhjästä. Pari kertaa olen tullut salille, vaikka on juuri syöty, no sitä virhettä en sentään tee enää.....

eräs tyyppi veti jotain 8 sarjaa, mut väsähti kutoseen ja sano
-emmää viittiny ottaa enempää

yks tyyppi pyysi varmistaa ykköstä ja sit ku ei tullu ja avitin lopun noston niin se sanoo
-olis tullu miks otit
(rupes oikee kiukuttelemaan)
(nosto oli sellanen et nousi 5cm rinnalta ja lysähti takasin)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom