Koottuja TV-Shop-kokemuksia

Kaupunki
Oulu
Tähän trediin vois koota asiallista arviota TV-shop tuotteista. Jos olet haksahtanut jotain sieltä tilaamaan niin ei satuta höpötellä tänne mimmonen värkki oli. Luonnollisesti sensuroimaton arvio kelepaa, mutta järkee saa käyttää, aromipesävitsit alkaa olla aika paskaa läppää, ja ketään ei varmasti kiinnosta miten tän sesongin vatsavemputin ei kokeilemattakaan toimi.

Itellä on kokonaista kaksi kokemusta.

Ceramicore-pannu.

keram-in4.jpg

Eli tommonen keraaminen pannusatsi tuli tilattua, ja nyt pari munakasta sillä paistaneena voin sanoa että ei ainakaan tartu muna pannuun, eikä kananmuna pala pohjaan. Aika näyttää miten noi kestää käyttöä, eniten mietityttää lähteekö ne vääntyyn kuumuudessa, mutta eipä mulla koskaan niin korvennettua mitään oo aiemminkaan tullut.

Tulikaste tulee sit viikonloppuna kun paistan siinä ekat pihvit. Satsin mukana tuli joku vihannesleikkuri jota en edes ole avannut vielä, ja veitsipaketti. Veikkaan että grillisesongin käynnistyttyä alan silppuileen tavaraa niin saa leikkuriakin koklata.

Huntin sai satsata settiin missä tulee kolme pannua, jos yks kestää vuodenkaan niin ne on hakannu mun Tefalin kalliimman sarjan jamie oliverin, ja sehän riittää, kun ko. pannu maksoi sen 117€.

Toinen kokemus, enkä edes muista onko TV-shop vai ei, on Lékue-höyrykäärö.

estuche_silicona.jpg

Käärylä on kiva kaveri opiskelijaboksiin, kun tiskaaminen on perseestä. Kamppeet käärylään, käärylä mikroon ja kamppeet kitusiin, heleppoa ku lapsen tekemisen kuivaharjoittelu. Ostin joskus 2v sitten ja olen melkein joka toinen päivä käyttänyt, eikä pömpeli vaikuta ottaneen itseensä yhtään.

Jos jotain negatiivista pitää sanoa, niin käärylä vois haista muullekki ku sille itelleen (eli kalalle), mutta se voi hyvinkin johtua siitä että tiskaaminen on perseestä. Isoista marketeista nykyään löytyy muitakin lekuekamppeita, ja kaikenlaiset silikonikannet kattiloihin jne on aika kiva lisä keittiöön, ei tarvi ees kovin kokki olla niin saa helposti keitettyä kamppeet ilman että ne kiehuu yli ja liedessä on kotoinen 0.5cm paskakerros. Muy bien, me gusta mucho.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Reilu vuosi takaperin sisko meni ja tilasi Abtronic X2 (tms.) ja sai toisen kaupanpäälle. Minä sain sen toisen sitten itselleni ja muistaakseni muutaman päivän sitä käytin täydellä teholla pitkiä "sarjoja". Mukavastihan se abseja supisteli, mutta kun laitteen otti pois niin ei minkäänlaista tuntemusta uskomattoman kovasta vatsalihastreenistä. Ei silloin eikä seuraavana päivänä, elikkä täyttä paskaa mikä nyt ei varmaan kenellekkään tule yllätyksenä.

Ja samaan syssyyn sisko tilasi myös Abswingin (?). Sitäkin muutaman minuutin keinuttelin ja totesin, että paska kampe. Olematon liikerata ja olematon vastus. Siskokin joka ei juurikaan liikuntaa ollut harrastanut ei saanut minkäänlaista tuntumaa mihinkään päin kroppaa siitä laitteesta.

Onneksi molemmilla vehkeillä oli 14vrk vai jopa 30vrk palautusaika niin ei mennyt rahat kankkulan kaivoon.

Mä näin eilen vahingossa ton Ceramicore-mainoksen ja pannu vaikutti hyvinkin asialliselta ja tekisi mieli tollasta. Olen aiemminkin vähän vilkuillut, jos sattuisi eteen halpa keraaminen pannu, mutta ei ole vielä kävellyt vastaan. Silti mulla on kyllä sellaisia ennakkoluuloja tv-kauppoja kohtaan, että en varmana tule sieltä tilaamaan. Mielummin ostan vaikka Ikeasta, jos siellä satutaan tollasia myymään.

Mulla on keraaminen pannu ollut nyt käytössä reilu 6kk. Ei ole tosin tuo TV-shopin vaan joku olikohan ikeasta vai mistä lie ostettu. Pirun hyvä, mielummin tota käyttää kuin teflonpannuja.

Magic bullet-blenderi. Aivan loistavan hyvä hökötys. Käytän sitä joka päivä pari kertaa ja ei voi muuta kuin kehua. Ei ole helpompaa välinettä juotavan rahkan tai smoothien tekemisen. On ollut minulla nyt yli 7 vuotta ja vieläkin toimii moitteettomasti.

Magic bullet-blenderi. Aivan loistavan hyvä hökötys. Käytän sitä joka päivä pari kertaa ja ei voi muuta kuin kehua. Ei ole helpompaa välinettä juotavan rahkan tai smoothien tekemisen. On ollut minulla nyt yli 7 vuotta ja vieläkin toimii moitteettomasti.

Ainiin! Olihan mullakin bulletti! Ja hyvä onkin, mutta mun mielestä se iso kannu ei oo ihan idioottivarma, itellä ainaki vuoti aika paljon. Bulletti hajos kun koitin tehdä mantelivoita ja "unohin" laitteen päälle, eli pidin vaan liian pitkään masiinaa käynnissä. Se puski ne eristemuovivaahdot pihalle ja päätin pistää vanhuksen eläkkeelle.

Tähän trediin vois koota asiallista arviota TV-shop tuotteista. Jos olet haksahtanut jotain sieltä tilaamaan niin ei satuta höpötellä tänne mimmonen värkki oli. Luonnollisesti sensuroimaton arvio kelepaa, mutta järkee saa käyttää, aromipesävitsit alkaa olla aika paskaa läppää, ja ketään ei varmasti kiinnosta miten tän sesongin vatsavemputin ei kokeilemattakaan toimi.

Itellä on kokonaista kaksi kokemusta.

Ceramicore-pannu.

Eli tommonen keraaminen pannusatsi tuli tilattua, ja nyt pari munakasta sillä paistaneena voin sanoa että ei ainakaan tartu muna pannuun, eikä kananmuna pala pohjaan. Aika näyttää miten noi kestää käyttöä, eniten mietityttää lähteekö ne vääntyyn kuumuudessa, mutta eipä mulla koskaan niin korvennettua mitään oo aiemminkaan tullut.

Tulikaste tulee sit viikonloppuna kun paistan siinä ekat pihvit. Satsin mukana tuli joku vihannesleikkuri jota en edes ole avannut vielä, ja veitsipaketti. Veikkaan että grillisesongin käynnistyttyä alan silppuileen tavaraa niin saa leikkuriakin koklata.

Huntin sai satsata settiin missä tulee kolme pannua, jos yks kestää vuodenkaan niin ne on hakannu mun Tefalin kalliimman sarjan jamie oliverin, ja sehän riittää, kun ko. pannu maksoi sen 117€.
Oliko tossa pannussa joku "the juttu" vielä vai keraaminen pinnoiteko se pääpointti on. Hackmanin rosterista Matador-pannua Ceratec-pinnoitteella sai neljällä kympillä Prisman hyllystä.

Oliko tossa pannussa joku "the juttu" vielä vai keraaminen pinnoiteko se pääpointti on. Hackmanin rosterista Matador-pannua Ceratec-pinnoitteella sai neljällä kympillä Prisman hyllystä.
Katselin äsken tarjoustalossa, kun siellä oli joku 28 cm haistapaskapannu Ceratec-pinnoitteella 16.90. Oli niin kevyen oloinen, etten uskaltanut ottaa. Ei tossa kyllä paljoa häviäis.

E: Olikohan sittenkään Ceratec, mutta joku hyvin paljon sinne päin oleva nimi oli. Keraaminen pinnoite kuitenkin.

Katselin äsken tarjoustalossa, kun siellä oli joku 28 cm haistapaskapannu Ceratec-pinnoitteella 16.90. Oli niin kevyen oloinen, etten uskaltanut ottaa. Ei tossa kyllä paljoa häviäis.

E: Olikohan sittenkään Ceratec, mutta joku hyvin paljon sinne päin oleva nimi oli. Keraaminen pinnoite kuitenkin.
Tuollaista joskus mainostettiin ja taisi siitä vähäksi aikaa tulla joku hittikin:jahas:
250px-Aromipes%C3%A4.JPG

Kodin1stä ostin Monetan keraamisen pannun. Hinta joku reilut 30e. Eniten tykkään siitä että pinnoite o valkoinen, näkee mitä pannulla tapahtuu.

jotain 10 vuotta sitten lauantai yönä klo 0500 aikoihin olin koittanut tilata jotain tv-shopista. Soittelivat perään maanantaina ja kyselivät mitäköhän olin koittanut tilata, kun ei selvää saanut. Päättelin, että kyllä ne mojave-lasit varmaan on. Ja kun en kehdannut sanoa, että oli 5 promillen kunnossa tuo alkuperäinen tilaus tehty, käytin tekosyynä flunssaista ääntä. Mojave-lasit ne sitten siitä täräytin menemään.

Mahtava fiilis oli sitten viikon perästä sitä pakettia avata. Oli muuten maailman paskimmat lasit. Ne sangat oli suunniteltu jollekin karhu-kokoluokan päälle. Vaihdettavat linssit. Jeejee. Vaihdoin 3 kertaa linssejä ja pistin palautukseen. Ei ne päässä kehdannu kävellä ees.

Meilla oli Orbitreck, tälläinen.

20100503140745.JPG

Kiva polkea ja muuta, käyttelin sitä ite pari viikkoa, kunnes...No siis toi poljinsysteemi on suunniteltu just silleen et sinne menee täydessä vauhdissa varpaat väliin.Sattuihan se ihan vietävästi, mut kestin kuin mies.Toisin kuin 5 vuotias sukulaistyttö, jonka itku riipi sydäntä...

80 & 90-luvun parhaat cd-boxit oon joskus tilannut (yli 10v sitten) ja hyvin pelittää vieläkin :D

Oon aina miettinyt, että ketkä niitä TV-shopin paskoja oikein tilaa. Noh, pakkiksella ne kaikki tietysti on! :D

Mullaki oli tuo ja hyvin toimi myös about 7 vuotta, mutta sitten alko vuotaa se terä systeemi niin päivitin kenwoodiin.

Sattumoisin nuo TV-Shop -rojut ilmaantuvat aina n. 6 kk päästä paikallisiin halpismyymälöihin murto-osalla hinnasta :D

Tuttuni tilasi aikoinaan Flying Lure vieheitä. Idea niissä oli vähän sama kuin suomalaisille tutuissa jigeissä. Eli sellainen liehuva kumimato. Kysessä tietenkin amerikkalainen tuote ja mainoksissa vetivät joka heitolla helvetin isoja kaloja.
Olin mukana kun hän kokeili niitä ja itsekin uitin flying lurea jossakin välissä. Niissä oli käytännössä kaikki pielessä, todennäköisemmin kalan olisi saanut dildolla tai ruokalusikalla.

Kaiken kruunuksi viikonlopun jälkeen flying luret sulivat vieherasiaan yhtenäiseksi mössöksi. Auton takakontissa eivät kestäneet kesähellettä. Vieherasia sekä flying luret lensivät ongelmajätteen sekaan. Tuosta reissusta ja hyvästä ostoksesta olen kyllä kuittailut kaverille.

Toi magic bullet vaikuttaa kätevältä, nykyään tosin ei suomesta taida saada?Magic bulletin omilla sivuilla postitetaan vain jenkkeihin ja kanadaan, kun taas tvins:in sivuilta ei löydy ko. tuotetta :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom