Koottuja TV-Shop-kokemuksia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ollut nyt jotain kuukauden Swiss Diamond - timanttipinnoitettu alumiinipannu ja täytyy sanoa, että olen ollut äärettömän tyytyväinen. Ja verrattuna siihen, että kahden vuoden välein uusii pannun, niin äkkiä tuo maksaa itsensä takaisin (olettaen, että se nyt kestää pidempään :))

http://www.mastermarkbrands.fi/swiss_diamond-paistoastiat-usein_kysyttya

On se hyvä, mutta ei sekään kovassa käytössä mahdottoman kauan kestä.
Mummon valurautapannu pitäisi hankkia, ei ainakaan mene pilalle paitsi pesemällä liikaa.

On se hyvä, mutta ei sekään kovassa käytössä mahdottoman kauan kestä.
Mummon valurautapannu pitäisi hankkia, ei ainakaan mene pilalle paitsi pesemällä liikaa.

Vanhan koulukunnan valurautaa ei voi mikään, ei sitten mikään. Mulla on äitiltä pöllitty valurauta 70-luvulta, enkä myis alle miljoonan :D Sillä saa kaiken muun tehtyä, paitsi kananmunia.

Aromipesiä jotka toimii edelleen mahtavasti. Käytän todella usein kun tehdään yhtä ruokaa yleensä 2-3 päivälle ja syödään kahta eri ruokaa per päivä kuitenkin eli lounaalle ja päivälliselle omansa.

Keraaminen pannusetti ja on pannut olleet parhaimmanlaatuiset mitä koskaan. Meillä on sitten kyllä erikseen käytössä myös vanha valurautapannu myös.

Miracle Blade joka on nimensä veroinen. Ei ole juuri muita veitsiä vuosiin ruoan laitossa tarvinnut tämän ihmeveitsen lisäksi.

^Kai sulta nyt slim pantsit löytyy? Myös legendaariset Orbitrekit ja flying luret, joka täyttää vero-ilmoitukset ja kesrtoo kalavaleetkin sun puolesta. Kirppiksillä näkyy hyvin paljon noita tv-shop kamoja esim aromipesiä ja muita perseensuristimia.

^Kai sulta nyt slim pantsit löytyy? Myös legendaariset Orbitrekit ja flying luret, joka täyttää vero-ilmoitukset ja kesrtoo kalavaleetkin sun puolesta. Kirppiksillä näkyy hyvin paljon noita tv-shop kamoja esim aromipesiä ja muita perseensuristimia.

Ei löydy kuin nuo mitä mainitsit ja koskaan mitään kuntoiluvehkeitä tilannut mistään.
Kalastustarvikkeinä käytän matoonkea, verkkoja ja katiskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom