Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin Xboxin mutta kuva meiän telkkarissa ihan paska, johtunee telkkarista ja piuhoista. Kaverin tv:ssä kuva oli paljon parempi. Millä piuhalla voin parantaa kuvanlaatua? :(
 
Oujee, Fifa08 eilen tilaukseen. Vielä GTA4, NHL08 ja joku kunnon räiskintäpeli, niin pärjää vähän aikaa. Bag Company vois olla aika jees.
 
komponenttikaapelilla itellä 1920x1080 resoluutio ;)

Niin 1080i, jonka lomitettu kuva on laadultaan heikompi kuin 720p. Vain HDMI:llä pääsee 1080p-resoon.
 
COD4 enemmin kuin mikään muu peli, kunnes ilmestyy Killzone 2 joka vie kaikki muut pelit. :)

Ai niinkuin originaali-Killzone vei? :D

Sori, oli pakko
 
kannattaisi odottaa nhl 09. ilmestyy jo ensi kuussa ja on todennäköisesti vielä astetta parempi kuin 08.

Se vaan maksaa niin hitosti, tuon 08:n saa alle 30e.
 
Se vaan maksaa niin hitosti, tuon 08:n saa alle 30e.
niinhän se maksaa.

ite tilaan nhllän ulkomailta niin maksaa uutena vain n. 32 euroa. yhtään uutuus peliä en tule suomen maalta ostamaan. käytettynä olen muutamat ostanut ja alennuskoreista, mutta täysi hintaiset pelit jätän hyllyyn.
 
niinhän se maksaa.

ite tilaan nhllän ulkomailta niin maksaa uutena vain n. 32 euroa. yhtään uutuus peliä en tule suomen maalta ostamaan. käytettynä olen muutamat ostanut ja alennuskoreista, mutta täysi hintaiset pelit jätän hyllyyn.

Mahtaakohan tossa nhl:ssä olla rajotettu se online peli sinne osto mantereelle, tiedätkö yhtään? tai no mistä sen nyt etukäteen vois tietää ja mistä noin halvalla löysit? Ite halvimmillaan löytäny 38 euroon.
 
Mahtaakohan tossa nhl:ssä olla rajotettu se online peli sinne osto mantereelle, tiedätkö yhtään? tai no mistä sen nyt etukäteen vois tietää.
kaikki pelit mitä olen tilannut tuolta asiasta niin olen voinut pelata kavereiden kanssa livessä. viimeisimpänä oli team fortres kakkonen.

itelle nhllän live pelillä ei ole väliä. hommaan sen ihan yksin peliksi ja samaalla koneella pelattavaksi.
 
niinhän se maksaa.

ite tilaan nhllän ulkomailta niin maksaa uutena vain n. 32 euroa. yhtään uutuus peliä en tule suomen maalta ostamaan. käytettynä olen muutamat ostanut ja alennuskoreista, mutta täysi hintaiset pelit jätän hyllyyn.

Hmm, mistäs tilaat pelejä? :) . Kauan kestää toimitus? Voisin itsekin tilata pelejä muualta, koska tosiaan täällä nuo pelit maksaa sen 60e, mitä nyt joskus tarjouksesta halvemmalla saa.
 
kaikki pelit mitä olen tilannut tuolta asiasta niin olen voinut pelata kavereiden kanssa livessä. viimeisimpänä oli team fortres kakkonen.

itelle nhllän live pelillä ei ole väliä. hommaan sen ihan yksin peliksi ja samaalla koneella pelattavaksi.

Joo itelläkin kyllä jokanen ulkomailta tilaamani peli on onnistunut myös onlinessa paitsi unreal tournament, niin mistäs noin halvalla löysit sen nhl:n?
 
Hmm, mistäs tilaat pelejä? :) . Kauan kestää toimitus? Voisin itsekin tilata pelejä muualta, koska tosiaan täällä nuo pelit maksaa sen 60e, mitä nyt joskus tarjouksesta halvemmalla saa.
tilaan täältä http://www.play-asia.com/
toimitus on suunilleen 7 arkipäivää ollut itsellä.

Joo itelläkin kyllä jokanen ulkomailta tilaamani peli on onnistunut myös onlinessa paitsi unreal tournament, niin mistäs noin halvalla löysit sen nhl:n?
tuolta playasia.comista. hinta tosin olikin 41 euroa. versio onkin US, NTSC U/C joten nuo on aina hiukan hintavampia.

tähän asti kaikki pelit on ollut Asia, NTSC J ja noiten hinta on uutena n. 32 euroa.

tuollakin kannattaa aina kytätä noita tarjouksia. ite ostin bioshockin, ninja gaiden kakkosen ja condemned kakkosen n. 22 euron kappale hintaa. ei paha.
 
Ok, täytyy tilailla itte videogamesplussasta kun sieltä kerran 37-38 euroon lohkeaa, pirun halpaa siellä muutenkin.

Ja eihän toi play-asia kyllä edes ps3 pelejä lähetä eurooppaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom