Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Aina on ollut vain puhetta XBox Livestä, mutta osaakos joku kertoa mulle miten toi Pleikkarin vastaava nettisetti (ilmainen!) toimii ja kuinka hyvin. Vähän vertailla mieli tekisi. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aina on ollut vain puhetta XBox Livestä, mutta osaakos joku kertoa mulle miten toi Pleikkarin vastaava nettisetti (ilmainen!) toimii ja kuinka hyvin. Vähän vertailla mieli tekisi. :)

Se toimii täydellisesti ikinä mitään ongelmia ollut. Eipä siinä sen kummempia kun luot psn tilin ja se on siinä.
 
Vittu jos joku on nyysinu mun nickin niin :whip:
No ei enää kauaa ja pääsee reggaamaan...
 
Tulipa tässä vertailun nimissä luettua ihan mielenkiintoinen artikkelikin: PS3 vs. X0
 
Aina on ollut vain puhetta XBox Livestä, mutta osaakos joku kertoa mulle miten toi Pleikkarin vastaava nettisetti (ilmainen!) toimii ja kuinka hyvin. Vähän vertailla mieli tekisi. :)


Kokemukseni perustuu kaverin pleikalla rymistelyyn, mutta meni tovi jos toinenkin, kun koetettiin gran turismoa päästä pelaa nettiin. En sitten tiedä oliko ainutlaatuinen ropleema,mutta sama homma toistui,kun koetettiin pelata toistakin peliä. :)
 
omista nurkista löytyy xboxi ja siinä kyllä panee vituttamaan tuo että peliaikaa pitää ostaa - en siis osta ja olen ilman verkkopelejä.
Sony taas on boikotissa ja pitkään PS3 julkaisupelleilynsä takia.
 
GT:n mukaan tuossa oli tapahtunut moka videoleikkauksessa. Uskoisin että ihan totta, ei kukaan voi oikeasti olla niin tyhmä että olettaa tuon menevän läpi.

Ja nuo "paremmatkin" fysiikat näyttävät ihan säälittäviltä vaikka GTA4:ään verrattuna :hyvä:
 
20080523.jpg


Eli loistava Bioshock tulee vihdoin myös PS3:lle.
PS3 versio on kuulemma jollain tapaa paranneltu, mutta tarkempia tietoja ei vielä ole saatavilla.
 
PS3 versio on kuulemma jollain tapaa paranneltu, mutta tarkempia tietoja ei vielä ole saatavilla.
Huhujen mukaan ainakin kaikki erikseen ladattava lisämateriaali jne tilpehöörit ja updatet olisi jo istutettu valmiiksi tuohon PS3 versioon.....ja jossain puhuttiin jostain "aidosta" widescreen tuesta. Boxi-versiossa ei ilmeisesti tälläistä ole?
 
ja jossain puhuttiin jostain "aidosta" widescreen tuesta. Boxi-versiossa ei ilmeisesti tälläistä ole?

Mitähän tuolla tarkoitetaan...? Kyllä se ainakin omalla telkkarilla ihan samoin toimi kuin muutkin 720p pelit, eli en huomannut, että siinä olisi ollut jotenkin "epäaito widescreen tuki" :D

Toi on niin hyvä peli, että tulee varmaan mielenkiinnosta hommattua se PS3 versiokin, jos se oikeasti jotenkin boxi versiosta poikkeaa.
 
Mitähän tuolla tarkoitetaan...? Kyllä se ainakin omalla telkkarilla ihan samoin toimi kuin muutkin 720p pelit, eli en huomannut, että siinä olisi ollut jotenkin "epäaito widescreen tuki" :D

Toi on niin hyvä peli, että tulee varmaan mielenkiinnosta hommattua se PS3 versiokin, jos se oikeasti jotenkin boxi versiosta poikkeaa.
En mä tiedä muuta kuin, että eDomen artikkelissa sanottiin jotain tällästä: "Tässä kohdin voisi tosin tietenkin muistuttaa, että mikäli peli on seissyt hyllyssä viime syksystä asti, viimeistään nyt kannattaa heittää se asemaan ja napata verkosta ilmaiseksi ne jo aiemmin mainitut lisäsisällöt, kuten uudet plasmidit sekä aidon laajakuvatuen ja monta muuta juttua lisäävän päivityksen."


Eli siis boxi versiossa ei alunperin ole ollut jotain "aitoa "laajakuvatukea, mutta sen voi ladata siihen ilmaisena päivityksenä. PS3 verisiossa nämä siis olisivat jo valmiina.

http://plaza.fi/edome/uutiset/jenkkilehti-paljasti-yksityiskohtia-ps3n-bioshockista
 
En mä tiedä muuta kuin, että eDomen artikkelissa sanottiin jotain tällästä: "Tässä kohdin voisi tosin tietenkin muistuttaa, että mikäli peli on seissyt hyllyssä viime syksystä asti, viimeistään nyt kannattaa heittää se asemaan ja napata verkosta ilmaiseksi ne jo aiemmin mainitut lisäsisällöt, kuten uudet plasmidit sekä aidon laajakuvatuen ja monta muuta juttua lisäävän päivityksen."


Eli siis boxi versiossa ei alunperin ole ollut jotain "aitoa "laajakuvatukea, mutta sen voi ladata siihen ilmaisena päivityksenä. PS3 verisiossa nämä siis olisivat jo valmiina.

http://plaza.fi/edome/uutiset/jenkkilehti-paljasti-yksityiskohtia-ps3n-bioshockista

Ah, ok. Aina tulee kaikki päivitykset automaattisesti niin tuollaiset jää huomaamatta :D Tai no plasmidit piti ladata market placelta, mutta muuten.
 
Alunperinhän Bioshockin widescreen-tila toteutettiin harvinaisen typerästi:
bioshockwsshit.jpg


4:3-tilasta siis vain cropattiin ylhäältä ja alhaalta osa pois ja tuloksena "widescreen". Kuten arvata saattoi, itku ja hampaiden kiristys oli foorumeilla ja vastaavilla kova, ja aika nopeasti se widescreen-pätsi lopulta tulikin. Eli kyllä se ihan aito widescreen on 360:lläkin nykyisin.
 
En tiedä onko oikea ketju, mutta mitä PS3:n näyttövalikosta pitäisi valita, jotta se lykkää kuvaa ulos vain 1080p:nä.

Mulla on Samsungin Full-HD telkkari, mutta jos valitsen PS:n valikoista näyttötiloiksi 576 ja 1080p:n niin ruutuun tulee SD kuvaa. Pitäisikö sieltä valikosta saada valittua tuo 576:kin pois, koska mulla se näkyy harmaana valikossa eikä sitä tilaa voi poistaa listasta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom