Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Pitää olla kyllä köyhää porukkaa, jos muutaman kympin vuosimaksu noin kovin ahdistaa :lol2:

Voiskohan olla, että siinä ei niinkään makseta siitä pelaamisesta vaan enemmänkin palvelun ylläpidosta... ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En muuten maksa plussan kanavapaketistakaan vaan sen takia että näen joka toinen vkl formulat. Ei se wowikaan paljoa maksa mutta päätin pistää jäihin jos pelaa vaan muutamana iltana viikossa. Eikös tuolla toisessa tredissä joku jamppa kertonut että liveen ei päässyt kuukauteen, aika hyvin ilmeisesti ylläpidetään.

ja jotain toista vituttaa kun konsoli laukesi ja livessä vielä maksettua peliaikaa.
 
ja jotain toista vituttaa kun konsoli laukesi ja livessä vielä maksettua peliaikaa.

No jos takuuseen paukahtaa niin MS hyvittää automaattisesti kuukauden Live aikaa ja jos sinne hyvin osaa kiukkuaan purkaa niin saattaapi saaha vielä lisähyvitystä pelin, web kameran, ohjaimen tms. tavaran muodossa..
 
Eilen tuli haettua hulluilta päiviltä Halo 3 hintaan 29,90. Tänään pääsee testailemaan :)
 
tulee tyhmä mut jos on ps3 ja pes08 niin pitääkö vaan liittää nettiin niin pääsee netissä pelaamaan ? en ole ikinä pleikkaani silleen kokeillut? t.:david:
 
tulee tyhmä mut jos on ps3 ja pes08 niin pitääkö vaan liittää nettiin niin pääsee netissä pelaamaan ? en ole ikinä pleikkaani silleen kokeillut? t.:david:

Pitää luoda ensin Network -käyttäjä/tili. Pleikkarin ohjeissa on kyllä tarpeeksi hyvin opastettu.
 
Vielä hauskempi on lukea noita kommentteja tuolta nolifereiden foorumilta. Hohhoijaa, varsin rakentavia kyllä. "tuohan on ruotsissa, aamulla heräät perse kipeänä..." :jahas:
 
onks tää kaikissa nettipeilessä pleikkarilla että ne tökkii ??

Ei ole. Pes2008 on ehkä se maailman paskimmin ps3:lle tehty peli joka ei toimi pätkääkään. PS2 versio on kaikin puolin parempi. Tuon pes:n tekijähän teki julkisen anteeksipyynnön, että julkaisivat moista moskaa next gen konsolille.

Lueppa vaikka tämä pelintekijän haastattelu.
 
Tökkiminen toki voi johtua myös omasta tai kaverin hitaasta/huonosta nettiyhteydestä. Verkkopelit vaativat netiltä enemmän kuin surffaus.
 
Oliskos aika lietsoa taas vähän konsolisotaa sopivasti tässä GTA 4 julkaisun kynnyksellä :D

IGN pelisivuston mukaan GTA 4 toimii sulavammin ps3:lla

"Sure, there are framerate hitches here and there and (particularly on 360) there is some texture pop-in, but it actually runs better than I expected.

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud."
 
Mä tilasin GTA IV:n PS3:lle, mutta jos ne ekat pari episodia oikeasti tarjoavat jotain järkevää niin ainahan sen saa sitten boxillekin hankittua ;)

Uskon kuitenkin, että molemmat versiot tulevat ajan kanssa saamaan ihan yhtälailla lisäsisältöä.

Mulla oli etukäteen pieni aavistus, että PS3 versio saattaa toimia sulavammin (juuri tuon kiintolevylle asennuksen takia), joten siksi sen tilasinkin.
 
Mä tilasin GTA IV:n PS3:lle, mutta jos ne ekat pari episodia oikeasti tarjoavat jotain järkevää niin ainahan sen saa sitten boxillekin hankittua ;)

Uskon kuitenkin, että molemmat versiot tulevat ajan kanssa saamaan ihan yhtälailla lisäsisältöä.

Mulla oli etukäteen pieni aavistus, että PS3 versio saattaa toimia sulavammin (juuri tuon kiintolevylle asennuksen takia), joten siksi sen tilasinkin.

Ainoa mihin tuo auttaa on nuo latausajat. Ei siitä muuten sen suurempaa hyötyä ole.

Toivotaan ettet muuten kuulu niihin 20 % ennakkotilaajista jotka jäävät ilman julkaisupäivänä ;)
 
PS3 vois ostaa tos parin viikon päästä. Ajattelin ostaa tuon GT5 bundlen ja lisäksi pelit: COD4 ja GTA IV. Eiköhän noilla pärjänne hetken?
 
Toivotaan ettet muuten kuulu niihin 20 % ennakkotilaajista jotka jäävät ilman julkaisupäivänä ;)

En kuulu, just tuli vahvistus, että peli on lähetetty, eli huomenna mulla :)
 
PS3 vois ostaa tos parin viikon päästä. Ajattelin ostaa tuon GT5 bundlen ja lisäksi pelit: COD4 ja GTA IV. Eiköhän noilla pärjänne hetken?

Itse olen pärjännyt COD 4:llä viime marraskuusta lähtien ja huomenna pitää käydä hakemassa GTA IV. Kummatkin sen verran kovia tapauksia ( yksinpeli + muliplayer), joten eiköhän siinä ole vuoden 2008 pelihankinnat :rock:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom