Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

JOS haluaa taas kunnon ajopelin kauniilla ulkomuodolla ja realistisella ajomallennuksella ja vauriomallinnuksella, on Forza2 aivan ehdoton.

Korjasin tuon sun lauseen ;)

Mulla on boxilla tällä hetkellä juurikin tuo Forza2 ja pleikkarilla GT5:Prologue ja niiden perusteella Forza on parempi imo. Toki pitää odottaa GT5:n lopullista versiota ennenkuin voi varmaksi sanoa.
Onhan GT5 aavistuksen paremman näköinen, mutta muilla alueilla Forza tuntuu paremmalta + lievästi huonomman grafiikan voi antaa anteeksi, kun se vauriomallinnus on ihan asiallisesti toteutettu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvät kuskit ei romuta autojaan, siksi mä en tarvi vauriomallinnuksia. ;)

Mutta ainoassa autosimussa mitä pelaan eli GTR2:ssa ne joka tapauksessa on. GT5:n olisin ostanut mutta kun se ei tue Logitechin Momo-rattia eikä padilla ole mitään intoa pelata, pleikkari kyllä tukee mutta ovat tarkoituksella poistaneet pelistä tuen että saisivat kaupiteltua omia pleikkarille tarkoitettuja rattejaan. :down:

Noh, joskus on hommattava se G25.
 
Jeh, mulle kolahtaa vauhdikas arcademainen kaahailu joten siksi GT5 pelin hissuttelu ei oikein iske. Tuo tuntuu typerältä että kun törmäät autoon niin se vain kimpoaa muualle.
 
Ootekos burnottia testannu, Siinä ei arcadea puutu ja näyttääkin hyvältä. Meillä on vaan niin paska tv, ettei saa kaikkea irti.
 
Itsellä ei ole 360:llä vielä yhtään ajopeliä, juuri siksi kun mieluummin haluan kunnon romurallia dynaamisella/fysiikkaan pohjaavalla vauriomallinnuksella... Flatout: Total Carnage ja Burnout Paradise saattaisivat kyllä upota, mutta Burnout epäilyttää, kun originaali-boxilla nuo edelliset Burnoutit saivat lähinnä heittelemään ohjainta pisin seiniä (turhautumisensietokyky hyvin heikko)...
Oli kyllä X360 hyvä valinta minulle... GTA4:n lisäksi tähän mennessä parhaiten ovat uponneet juuri yksinoikeuspelit (Mass Effect, Crackdown, Dead Rising) ja Timeshift, joka on kuulemma PS3:lla pelikelvoton. Gears of war vielä odottaa avaamattomana hyllyssä, odotukset olla korkealla, niinkuin urheilija sanoisi.
Ainoa mikä vähän harmittaa, on Oblivion, jonka PS3-versiota on ehditty hioa selvästi enemmän. Nykypeleihin verrattuna 360-version grafiikka on nimittäin aika pirun karua, sisätiloissa tulee Deus Ex 2 mieleen...
 
mutta Burnout epäilyttää, kun originaali-boxilla nuo edelliset Burnoutit saivat lähinnä heittelemään ohjainta pisin seiniä (turhautumisensietokyky hyvin heikko)...

Mikäs niin on tympinyt?

Minusta tuo on oikein maino tekele, kuten aikaisemmatkin. Soudtracki on Burnouteissa ollut aina ihan pirun hyvä.
 
Itsellä ei ole 360:llä vielä yhtään ajopeliä, juuri siksi kun mieluummin haluan kunnon romurallia dynaamisella/fysiikkaan pohjaavalla vauriomallinnuksella... Flatout: Total Carnage ja Burnout Paradise saattaisivat kyllä upota, mutta Burnout epäilyttää, kun originaali-boxilla nuo edelliset Burnoutit saivat lähinnä heittelemään ohjainta pisin seiniä (turhautumisensietokyky hyvin heikko)...
Oli kyllä X360 hyvä valinta minulle... GTA4:n lisäksi tähän mennessä parhaiten ovat uponneet juuri yksinoikeuspelit (Mass Effect, Crackdown, Dead Rising) ja Timeshift, joka on kuulemma PS3:lla pelikelvoton. Gears of war vielä odottaa avaamattomana hyllyssä, odotukset olla korkealla, niinkuin urheilija sanoisi.
Ainoa mikä vähän harmittaa, on Oblivion, jonka PS3-versiota on ehditty hioa selvästi enemmän. Nykypeleihin verrattuna 360-version grafiikka on nimittäin aika pirun karua, sisätiloissa tulee Deus Ex 2 mieleen...

Tuo nyt on kelvoton peli ihan sama millä alustalla sitä pelaa:lol2:
 
Mulle iskee keskitien simulaatiot kuten Forzat ja GT:t, toisaalta toisesta ääripäästä löytyy todella viihdyttävät Trackmaniat joita tulee myös pelattua.
 
Mikäs niin on tympinyt?

Minusta tuo on oikein maino tekele, kuten aikaisemmatkin. Soudtracki on Burnouteissa ollut aina ihan pirun hyvä.

Kuminauhatekoäly, korkea vaikeusaste etenkin loppupäässä. Kun on kisaa hinkannut viidettä kertaa, täydellisen kierroksen jälkeen mälläät auton ja kaikki tietokonevastustajat vetävät ohi ja ottavat samantien kilometrin etumatkan... Noh, siinähän hymyilyttää ja naapurin lapset kuulevat seinien läpi vaimeasti uusia jänniä sanoja.
Ja Burnoutien soundtrackit ovat ihan perseestä :lol2: Onneksi Xboxeista voi pistää omat mätöt soimaan.

Tuo nyt on kelvoton peli ihan sama millä alustalla sitä pelaa

Eikä muuten ole :rolleyes: Mahtavaa oldschool-räiskintää aivan upeilla grafiikoilla. Kaikenmaailman space marine Halot alitehoisine, tylsine pyssyineen ja geneerisine örkkeineen ovat ihan perseestä IMHO. Timeshiftissä saa ampua paikat hajalle, viholliset Quaketyyliin lihamössöksi ja aseissa on sitä paljon puhuttua munaa. Juoni tosin on aivan käsittämättömän huono, mutta en minä FPS:iä juonen takia pelaakkaan.
 
Kuminauhatekoäly, korkea vaikeusaste etenkin loppupäässä. Kun on kisaa hinkannut viidettä kertaa, täydellisen kierroksen jälkeen mälläät auton ja kaikki tietokonevastustajat vetävät ohi ja ottavat samantien kilometrin etumatkan... Noh, siinähän hymyilyttää ja naapurin lapset kuulevat seinien läpi vaimeasti uusia jänniä sanoja.
Ja Burnoutien soundtrackit ovat ihan perseestä :lol2: Onneksi Xboxeista voi pistää omat mätöt soimaan.

Kyllä! Voi että kun tuo voi syödä miestä!
Muistan burnout kolmosessa yhden vitun ärsyttävän formula kilpailun jossain tolppaviidakossa ja hinkkasin sitä kisaa kaks viikkoa. Kaks saatanan viikkoa. Sitten olin että nyt meni läpi. Viimeinen kierros ja viimeinen mutka= Auto tolppaan= Kaikki ohi.
Ja komppaan kyllä noita soundtrackejakin. Paskaahan nuo on. Ainoa hyvä kappale mikä on burnout peleissä tullut vastaan on Finger Elevenin- Stay in Shadow.
 
Kyllä! Voi että kun tuo voi syödä miestä!
Muistan burnout kolmosessa yhden vitun ärsyttävän formula kilpailun jossain tolppaviidakossa ja hinkkasin sitä kisaa kaks viikkoa. Kaks saatanan viikkoa. Sitten olin että nyt meni läpi. Viimeinen kierros ja viimeinen mutka= Auto tolppaan= Kaikki ohi.
Ja komppaan kyllä noita soundtrackejakin. Paskaahan nuo on. Ainoa hyvä kappale mikä on burnout peleissä tullut vastaan on Finger Elevenin- Stay in Shadow.

Juuri näin. Formuloissa vielä kyrpi se, kun ei voinut niiata seiniin yhtään. Muilla autoilla sai päästellä miten huvitti ja kipinät lensi, formuloista otti renkaat seinään ja vauhti tippui mateluksi :curs:
 
Ei vittu :D

Jotta nyt jotain aiheeseen edes jollain tavalla liittyvää saisin, niin huomenna tulee Jaappanista hori fighting stick kotiin. Hintaa tuli aika paljon, mutta mitä mies ei tekisi Tekkenin eteen?
vieläkö sie sitä jaksat mättää :D

osta boxi ja rupee pela codia ;)
 
Vois panostaa cod4:seen, ei nappaa toi viidakko-cod5.

No sitä turha odottaakkaan vielä julkaistavaksi. COD4 onlinesuosio on taattua ja pelaajia riittää yllinkyllin vuoden loppuun asti no proplem.

äh.. cod4 on menneen talven lumia. Bad Company! :rock:

COD4 parempi. Grafiikaltaan hienompi ja parempi ohjattavuus ..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom