Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korjauksen hoitaminen maksaa mikkisoftalle varmaan enemmän mitä konsolin arvo on kun hoitavat kotoo hakemisen ja kaikki paskat. No mut minkäs teet et XO on kuin mersu, aina huollossa. Tosin en PS3:sta kyl edes ajattelis ostavani kun ei sil ole lähellekään sellaista huippupeli tulvaa tulos ja tehoiltaan on ylihypetetty paska!
 
Jaahas, oma valintani (XBox vai PS) päättyi juuri tulokseen... PS3. E3-messuilla oli yön aikana ilmoitettu että Metal Gear Solid 4 tulee vain PS3:lle. Se ratkaisee minun kantani asiaan, vaikka muuten olisin mieluummin ostanutkin tuon äkspöksin.
 
Jaahas, oma valintani (XBox vai PS) päättyi juuri tulokseen... PS3. E3-messuilla oli yön aikana ilmoitettu että Metal Gear Solid 4 tulee vain PS3:lle. Se ratkaisee minun kantani asiaan, vaikka muuten olisin mieluummin ostanutkin tuon äkspöksin.

No voi paska jos tarvii ostaa PS3 yhtä peliä varten... No, kukkaro kiittää:D
 
No onhan tolle PS3 tulossa muitakin loistavia pelejä mitä ei boxille tule. Mä en osta boxia vaikka sille tulee halo3.. muutehan tuo on vaa tavallinen pelikonsoli joka ei kestä edes pelaamista. :P Ja halpahan PS3 on kun ajattelee ostavansa blu-ray soittimen jolla voi katsella kuvia, leffoja, kuunnella musiikkia + pelata. ;)
 
No onhan tolle PS3 tulossa muitakin loistavia pelejä mitä ei boxille tule. Mä en osta boxia vaikka sille tulee halo3.. muutehan tuo on vaa tavallinen pelikonsoli joka ei kestä edes pelaamista. :P Ja halpahan PS3 on kun ajattelee ostavansa blu-ray soittimen jolla voi katsella kuvia, leffoja, kuunnella musiikkia + pelata. ;)

Mass Effect, Forza2 jne. Pleikalle en ole löytänyt mitään muuta killeri yksinoikeus peliä kun MGS, näitä killeri yksinoikeus pelejä ainakin tällähetkellä on paljon enemmän XO:lle. Aika näyttää että täytyykö tuo PS3 kantaa kotiin.
 
No onhan tolle PS3 tulossa muitakin loistavia pelejä mitä ei boxille tule.

Kuten? MGS4 ois tällä hetkellä ainoa syy miksi ostaisin PS3:n, eli ei tule hankittua, blu-raylla en tee vielä yhtikäs mitään.

Wiin tosin hommaan tuohon boksin naapuriksi, vaikuttaa nimittäin sen verran hauskalta vehkeeltä. :)
 
Kuten? MGS4 ois tällä hetkellä ainoa syy miksi ostaisin PS3:n, eli ei tule hankittua, blu-raylla en tee vielä yhtikäs mitään.

Wiin tosin hommaan tuohon boksin naapuriksi, vaikuttaa nimittäin sen verran hauskalta vehkeeltä. :)

tuli tuosta mieleen että millä vitulla wii pyörittelee esim resident eviliä?
sähköä se kuluttaa ehkä 15W (vs yli 100W x0 ja ps3) ja silti näyttää hyvältä, yksityiskohtia on ja pyörii sulavasti. mukana tulleen wii sportsin perusteella ei uskaltanut kauheasti odottaa, mutta yllätti aika kovasti toi umbrella chronicles... onko hardis vaan niin hyvin jo kaikilla hallussa (gc:n ajoilta) että pystytään heti ottamaan kaikki tehot irti?

e:
resident-evil-4-3.jpg
 
Kuten? MGS4 ois tällä hetkellä ainoa syy miksi ostaisin PS3:n, eli ei tule hankittua, blu-raylla en tee vielä yhtikäs mitään.

Wiin tosin hommaan tuohon boksin naapuriksi, vaikuttaa nimittäin sen verran hauskalta vehkeeltä. :)

MGS4:stakin on jo pientä myrskyvaroitusta ilmoilla, eli on rivien välistä vihjailtu julkaisijan puolesta et saattaa asia muuttua, jos hinnanalennus ei lisää myyntiä.
 
No makuasioista ei voi kun kiistellä :D Mitäs boxille on tulossa yksinoikeuspelejä muuta kuin halo3? ei muita :D Ps3 tulee paljon hyviä pelejä mitä taas ei boxille tule.. ja mä mielellään katson blu-ray leffoja fullhd tv:stä enemmin kuin putkitöllöstä dvd leffoja. Mutta jotkut tykkää tyttäristä, toiset äideistä ;)
 
tuli tuosta mieleen että millä vitulla wii pyörittelee esim resident eviliä?
sähköä se kuluttaa ehkä 15W (vs yli 100W x0 ja ps3) ja silti näyttää hyvältä, yksityiskohtia on ja pyörii sulavasti. mukana tulleen wii sportsin perusteella ei uskaltanut kauheasti odottaa, mutta yllätti aika kovasti toi umbrella chronicles... onko hardis vaan niin hyvin jo kaikilla hallussa (gc:n ajoilta) että pystytään heti ottamaan kaikki tehot irti?

e:
resident-evil-4-3.jpg

Eipä tuo nyt mitenkään ihmeellistä ole. Nykyläppäritkin kuluttaa max 70-120W. Wiissä on käytetty vanhaa varmaksi todettua rautaa uusilla valmistustekniikoilla tai jotain.
 
No makuasioista ei voi kun kiistellä :D Mitäs boxille on tulossa yksinoikeuspelejä muuta kuin halo3? ei muita :D Ps3 tulee paljon hyviä pelejä mitä taas ei boxille tule.. ja mä mielellään katson blu-ray leffoja fullhd tv:stä enemmin kuin putkitöllöstä dvd leffoja. Mutta jotkut tykkää tyttäristä, toiset äideistä ;)

No voi vitun torspo. :david:
Tässä nyt ei ollu kyse mistään mun poksi on parempi kun sun paska pleikkaris -jutusta, vaan ihan siitä että ps3:lle ei tietääkseni nyt vaan ole tulossa mitään muita killer gameja kuin tuo mgs4. Sulla on toi argumentointi kyllä jossain ala-aste -tasolla.

e: kerro vielä yksikin odotettu peli joka tulee ps3 yksinoikeudella ja ei ole tuo MGS4. Useampi tietysti parempi.
Mulle on ihan yks ja sama millä alustoilla nuo pelit julkaistaan, mieluiten vaikka kaikilla niin tarjoutuu kaikille mahdollisuus pelata hyviä pelejä.
 
sullahan toi kommentti on ala-aste tasoa. tuossa on just kyse makuasiasta. Mitä hyviä pelejä millekkin laitteelle tulee.
ps3 tulee:
Eight Days
-Eye of Judgement
-Final Fantasy XIII
-Final Fantasy Versus XIII
-Folklore
-God of War 3
-Gran Turismo 5
-Heavenly Sword
-Heavy Rain
-Killzone (PS3)
-Lair
-LittleBigPlanet
-Metal Gear Solid 4
-Ninja Gaiden Sigma
-Pain
-Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
-Super Stardust HD (ladattava)
-Tekken 6
-Uncharted: Drake's Fortune
-Warhawk
-Wipeout 6
..joista itse pidän monia noista "killer" pelinä.
 
Elkää poejaat ruvekko riehuun. Toselle boxi on parempi ja toiselle PS3 mut ainakin tällähetkellä boxille näyttäis tulevan parempia ja mielenkiitoisempia pelejä. Tilanne tietenkin elää mutta mikkisofta tuppaa rahalla haalimaan noita yksinoikeuksia ja jo senkin valossa boxin pelitulevaisuus näyttää paremmalta. Mutta aika näyttää...
 
sullahan toi kommentti on ala-aste tasoa. tuossa on just kyse makuasiasta.

Just, mä en tosin vaan nähnyt tarvetta ruveta väittelemään tosta paremmuudesta, molemmat on hyviä vehkeitä, mua ei kiinnosta olla kummankaan fanboy.

Ja tulihan sieltä sitä listaakin, kiitos.
 
Ei tosiaan ole ideaa vääntää siitä, että mikä on paras. Kukin pelatkoon (tai olkoot pelaamatta) omien mieltymyksiensä mukaan.
 
Ei tosiaan ole ideaa vääntää siitä, että mikä on paras. Kukin pelatkoon (tai olkoot pelaamatta) omien mieltymyksiensä mukaan.

totta. tätä ketjua oli jonkin aikaa miellyttävä lukea kun ei sorruttu fanatismiin eikä ylenpalttiseen fanboy- meininkiin....

"te ootte kaikki homoja kun ps1:lle ei tuu day of the tentaclea eikä maniac mansionia! ihan killer pelit!!!"

eli suoraan sanottuna: muke oisit voinut pistää pelkästään tuon listan. ja alunperinkin asentees "mitäs muita pelejä tulee x0:lle kuin halo3?"...

EI JEESUS MEE VAIKKA TARHAN PIHALLE HUUTELEMAAN KERSOILLE ETTÄ SULLA ON PLEIKKARI JA NIITTEN ISÄT JA ÄITIT ON HOMOJA jos on pakko ilmaista itseäsi noin.... jos jatkat asialinjalla ilman tyhmiä provoja, tervetuloa keskustelemaan. tuo listasi on kyllä mielenkiintoinen, kiitos siitä.
 
Tossa tuli nyt väärinkäsityksiä.. En todellakaan ollu tosissaan enkä halunnu provoilla. Kyse oli siitä kun haukifile sanoi että metal gear 4 olisi ainoa syy ostaa ps3. ni sanoin vaan et onhan hyviä pelejä muitakin tulossa. ja onhan se totta et toiset tykkää toisista peleistä ja toiset taas muista. Tyhmä kommentti minulta se halo3, anteeksi siitä. :piis:
Jos olis rahaa ni ostais kummatkin laitteet. en mikään laitteiden fanittaja ole. Leffapuolen takia lähinnä ps3 kiinnostaa. mutta jatketaan järkevästi keskustelua. Vielä kerran, pahoitteluni kaikille. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom