Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

en tiiä tuleeko nyt oikeaan paikkaan mutta sellanen kysymys että onko tollasessa ps2 modatussa versiossa joku jippo miten se modpiiri lähtee käyntiin vai pitäiskö suoraan lukea poltetut pelit kun konsolin laittaa päälle?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en tiiä tuleeko nyt oikeaan paikkaan mutta sellanen kysymys että onko tollasessa ps2 modatussa versiossa joku jippo miten se modpiiri lähtee käyntiin vai pitäiskö suoraan lukea poltetut pelit kun konsolin laittaa päälle?

eipä mitään, sain itse toimimaan. Mutta onko kenelläkään tietoa toimiiko venäjältä tuodut pelit(tod.näkösesti piraatteja) tuolla swapmagic3:lla?
 
Tuli hommattua ihan sokkona sellainen tuore RPG kuin Dragon's Dogma.
On muuten vallan mainio peli. Hyvällä tavalla haastava ja tekemistä tuntuu riittävän vaikka kuinka paljon.
Peli on saatavilla boxille ja pleikkarille.

Tuolta löytyy aika hyvä arvostelu:
http://www.livegamers.fi/reviews/dragon-s-dogma
 
Tuo eroaa monella tavalla Skyrimistä, mutta on siinä paljon samaakin. Eli en mä näkisi ainakaan mitään ongelmaa jatkaa tuon kanssa Skyrimin perään, on nuo kuitenkin samaa lajityyppiä.
Tämän Dragon's Dogman suhteen sellainen varoitus, että alku ei kerro todellakaan mitään pelistä... Eli jos tuota pelaa pari tuntia ja jättää siihen, niin jää näkemättä koko pelin hienous. Peli vasta alkaa kunnolla, kun on jokunen tunti tahkottu.
 
Tuo eroaa monella tavalla Skyrimistä, mutta on siinä paljon samaakin. Eli en mä näkisi ainakaan mitään ongelmaa jatkaa tuon kanssa Skyrimin perään, on nuo kuitenkin samaa lajityyppiä.
Tämän Dragon's Dogman suhteen sellainen varoitus, että alku ei kerro todellakaan mitään pelistä... Eli jos tuota pelaa pari tuntia ja jättää siihen, niin jää näkemättä koko pelin hienous. Peli vasta alkaa kunnolla, kun on jokunen tunti tahkottu.

Joo, alku on tosiaan aika vaisua. Tutoriaali on käsittämättömän paska ja siihen kun vielä lisätään alkuvalikon kauhea musiikki niin ei ala kovin lupaavasti peli :) Mutta kun siitä jatkaa eteenpäin niin peli hienous tulee esille, harvoin sitä on nykyään jääny niin pahasta koukkuun kuin tähän peliin.

Varsinkin "pomotaistelut" ovat upeita! Esim nuijaa heiluttavan kykloopin nuijakäteen kun ampuu jousipyssyllä pari nuolisadetta saattaa nuija tipahtaa ja kykloopista tulee kertaheitolla paljon helpompi vastustaja hetkeksi. Ja yllättäen kykloopin heikko kohta löytyy silmästä... Ja mikäs sen upeampaa kuin kiivetä kymmenmetrisen kykloopin selkää pitkin ylös asti ja alkaa nuijimaan sitä silmää.

Pari random-fiilistelykuvaa matkan varrelta:

Jonkin näköinen golem osoittautui liian kovaksi vastustajaksi
DragonsDogmaScreenshot_6.jpg


DragonsDogmaScreenshot_12.jpg


DragonsDogmaScreenshot_8.jpg
 
Ei osaa päättää xbox 360 ja PS3 välillä. Pääasiassa nettipelaamista. Itsellä aiemmin PS3 Fat joka oli kyllä melkoinen traktori ääniensä perusteella. Onko PS3 Slim ja Xbox 360 nykyään samantasoisia tältä osin? Kummassa parempi ohjain jos pelaisin lähinnä Battlefield 3 ja tulevat Bad Company 3 etc? Olenkohan ymmärtänyt oikein, että Xboxilla olisi paremmat grafiikat ainakin tämäntyyppisissä peleissä? Ilmeisesti myös Xboxilla parempi nettipelaus(enemmän käyttäjiä). Nettipelin maksullisuus on kyllä tietysti yksi iso negatiivinen puoli.
 
Ei osaa päättää xbox 360 ja PS3 välillä. Pääasiassa nettipelaamista. Itsellä aiemmin PS3 Fat joka oli kyllä melkoinen traktori ääniensä perusteella. Onko PS3 Slim ja Xbox 360 nykyään samantasoisia tältä osin? Kummassa parempi ohjain jos pelaisin lähinnä Battlefield 3 ja tulevat Bad Company 3 etc? Olenkohan ymmärtänyt oikein, että Xboxilla olisi paremmat grafiikat ainakin tämäntyyppisissä peleissä? Ilmeisesti myös Xboxilla parempi nettipelaus(enemmän käyttäjiä). Nettipelin maksullisuus on kyllä tietysti yksi iso negatiivinen puoli.

Jos netissä pelailet, niin kannattaa myös kysellä millä kaverit/ystävät/tutut pelailevat. Kaikkein parasta nettipelaamisessa on ainakin minun mielestä kavereiden kanssa peluu.
 
Mä olen asiasta kommentoinut ennenkin, mutta laitetaan taas...
Multa siis löytyy sekä XBOX360, että PS3. Noille on muodostunut varsin selvä työnjako. Boxi on pelikone, PS3 on multimediakeskushässäkkä.
Eli suositus on, pelikoneeksi XBOX360, mutta jos tarvetta on myös leffojen katseluun jne. sitten PS3.
 
Pystyykö boxilla kahtomaan elokuvia vai voittaako ps3 siinä vertailussa?

Boxilla pystyy kattoo elokuvia DVD:na ja multimediana. PS3 etu on bluray -soitin, joka on vieläpä tasokas.
Mulla on boxi, jolla olen joskus muistitikun kautta katsonut sarjoja yms. Toistaa aika hyvin tiedostoja. Mahdollista myös yhdistää tietokone boxiin jotenki, jos oikein muistan.
 
Pistetääs tännekin sama kysymys kuin tyhmienkerhoon. Eli ostin philipsin full hd telkkarin ja laitoin siihen xboxin hdmillä kiinni. Ongelmana on että telkkari näyttää viiveellä xboxilta tulevan tiedon. Siis jos vaikka liikutan tatista sivulle niin kestää lyhyt hetki ennen kuin mitään liikettä tapahtuu. Ymmärsin että hdcp voi hidastaa signaalin kulkua, kysymys kuulluu mitä tälle voi tehdä? Kävin jo läpi xbox eri formaatti vaihtoehdot(1080p/1080i)
 
Eipä sille voi tehdä kuin 2 asiaa, laitat xboxin ulostamaan 1080p (ettei telkkarin tarvitse muunnosta tehdä) ja sitten laitat telkun "pelimoodiin". Valitettavasti joissain telkuissa on jopa pelimoodissa sellainen viive että pelaaminen kärsii..
 
Pelaamiseen kun ostaa television niin kannattaa aina varmistaa, että laitteessa on riittävän alhainen input lagi. Taikka hyvin toimiva game mode. Input lagi nimenomaan aiheuttaa sen viiveen komennon siirtymisessä ohjaimelta ruudulle.
 
Haluisin hd kuvan xbox 360 pelattaessa, pitäisi mun tapauksessa siis ostaa joku tommonen hdmi adapteri ton normin tilalle? Törmäsin tämmöseen ohjeeseen http://pineconeattack.com/2010/08/2...-the-rca-audio-hdmi-on-the-xbox-360-for-free/ :rolleyes: Eli ton mukaan avais vaan tosta nykysestä ton kuoren pois ja tarttis ostaa vaan hdmi kaapeli joka sitten mahtus menee tohon alle.

Boxissa on hdmi-paikka takana johon hdmi-kaapelin saa kiinni eli tökkää sinne. Jollei paikkaa ole niin mun käsityksen mukaan hd-kuvaa ei saa. Jossain vaiheessa oli myynnissä boxeja ilman hdmi-paikkaa. Muistaakseni joku arcade-paketti tai vastaava.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom