Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PS3 move peleistä ei oo tullu ite kokeiltua kuin Heavy Rainia (ensin vähän matkaa ohjaimella, joka sekin oli ihan jees, ja tämän jälkeen movella loppuun) ja oli hyvä :).

Heavy Rain pelinä oli muutenkin tosi hyvä, nimim. viime jouluna pelattu ja tyttöystäväkin jaksoi siskoineen ja vanhempineen katsoa vierestä koko pelin kun on melkeen kuin elokuvaa kattois.
 
Omistan ihan original PS3 :n, jossa ei hirveästi kovalevy tilaa ole, joten nyt olen törmännyt ongelmaan ettei tila enää riitä. Ei myöskään riitä oma tietotaito siihen, että millainen kovalevy edes menee PS3 :een?
 
Tällä hetkellä löytyy ps2 ja siihen kaikenmaailman tasohyppelypelejä ja singstaria ja guitar hero, nyt muksut haluais jonkun konsolin, millä pelata noita pelejä, missä ite heilutaan mukana. Kysymys kuuluukin, että onko silloin toiseksi koneeksi Nintendo wii oikea valinta?
Ps2 riittää grafiikaltaan ainakin toistaiseksi tasohyppelyihin ja muihin.
 
Tällä hetkellä löytyy ps2 ja siihen kaikenmaailman tasohyppelypelejä ja singstaria ja guitar hero, nyt muksut haluais jonkun konsolin, millä pelata noita pelejä, missä ite heilutaan mukana. Kysymys kuuluukin, että onko silloin toiseksi koneeksi Nintendo wii oikea valinta?
Ps2 riittää grafiikaltaan ainakin toistaiseksi tasohyppelyihin ja muihin.

PS3 tipahtanee pois laskuista, koska ps3 pelit on pitkälti mun mielestä samaa kamaa kuin ps2 pelit. Eli tulisi turhaa päällekkäisyyttä. Wii on ihan hyvä, mutta se alkaa olemaan wanha ja poistumassa markkinoilta(WiiU wiin seuraaja tulee myyntiin 2012 syksyllä). Mun valinta tuossa tilanteessa olis xbox360 arcade+kinect olettaen, että niistä tulee hyviä tarjouksia joulun alla. Täällä(amerikassa) tota kinect+box360 pakettia sai 150$:lla alennuskuittien jälkeen mustana perjantaina. Suomessa pyöriviä tarjouksia en ole seurannut.

Mutta toki tsekkaisin xbox360:en kinect pelit ennen ostopäätöstä, koska voihan se olla, että pelit eivät miellytä ja sen takia valinta osuu muualle. Box360 kanssa tarvii myös tarkastaa pelihuoneen koko, koska se kinect huitominen vaatii *paljon* tilaa. Wii ja ps3move menee pienemmässäkin huoneessa jotenkuten.
 
Täällä maksaa toi kinect+xbox konsoli semmoset vajaa 300€ :)
Tosiaan toi kinect vaatii jopa 4m taakse ja 3m sivuile tilaa kaksinpeleissä. Toi Wii osuis hintansa puolesta (n.150€) pelipaketin kanssa. Kai tohonkin uusia pelejä tulee jatkossakin vaikka uusi versio tulee. Tuleehan ps2:lle edelleen pelejä.
Mutta kokemuksia muiltakin toivon kenellä on wii tai kinect tai pelailaillut molemmilla.
 
Onko missään myynnissä noita Wii + uusin Zelda paketteja? Anttilassa oli hyvä tarjous johon kuului: Wii + mario kart + uusin zelda h.199€, mutta ilmeisesti sieltä on ainakin loppu.
 
Onko missään myynnissä noita Wii + uusin Zelda paketteja? Anttilassa oli hyvä tarjous johon kuului: Wii + mario kart + uusin zelda h.199€, mutta ilmeisesti sieltä on ainakin loppu.

Tilasinkin CDON.comista: Legend of Zelda: Skyward sword Special Edition + Nintendo Wii Resort Pack Plus (Black) 190€ posteineen.
 
Ongelma Xboxilla...

Eli nyt on ilmennyt semmoista ongelmaa että kun pelaan esim. Skyrimiä niin liikkuminen pätkii. Eli ukko vaan pysähtyy vähän väliä. Muuten peli toimii normaalisti. Sama tapahtuu kun pelaan MW2:sta. EI ole aiemmin tapahtunut vastaavaa, missä voi olla vika?
 
Nyt kävi silleen, että pukki muisti xboxilla tätä huushollia, joten kysymys kuuluisi, mitkä pelit ovat ns. "pakkohankintoja" boxille? Itse en ole ikinä tullut tutustuneeksi sen tarjontaan.
 
Eli nyt on ilmennyt semmoista ongelmaa että kun pelaan esim. Skyrimiä niin liikkuminen pätkii. Eli ukko vaan pysähtyy vähän väliä. Muuten peli toimii normaalisti. Sama tapahtuu kun pelaan MW2:sta. EI ole aiemmin tapahtunut vastaavaa, missä voi olla vika?

Tietääkö kukaan, pelaamisesta ei tule käytännössä mitään ton takia -.-
 
Tietääkö kukaan, pelaamisesta ei tule käytännössä mitään ton takia -.-

Jos sulla kerran tekee muissakin peleissä samaa niin aika selvää että jälleen kerran yksi boksi on tullut tiensä pähään. Vai onko skyrim ja MW2 ainoat pelit joissa tota tapahtuu? Ootko asentanut ne kovolle?
 
Joo en muissa peleissä ole mitään huomannut. Eli siis ongelma alkoi eilen ja tänään ei mw jumittanut yhtä pahasti mutta Skyrimissä pelaaminen oli yhtä perseestä. Ja joo en ole tallentanut kumpaakaan pitää kokeilla sitä seuraavaksi.

E: Ja levyssä vika ei ole ainakaan, koska ongelman huomasin 5min pelin käytön oton jälkeen(Skyrimissä siis)
 
Onko PS3-ihmiset yrittäny saada noita eri kanavien netti-tv:tä näkyviin?

Itse tulin tuossa eilen testanneeksi ja totesin, että Yle Areena toimii ihan hyvin mutta siihenpä se jääkin. Sub ja Maikkari on toivottomia tapauksia sen vitun Microsoft Silverlight-paskansa kanssa mutta entäs Ruutu.fi? Jostain olin lukevinani että pleikkarilla pystyis katsomaan nelosen netti-tv:tä mutta eipä ainakaan itsellä ottanut onnistuakseen.

Yks juttu voi kyllä olla, että pleikan netti on WLANin varassa, mikä on oikutellut muutenkin. Pitää vielä kokeilla ihan piuhan kanssa.

Onko kokemuksia/näkemyksiä?
 
The Witcher 2 Enhanced Edition ilmestyy huomenna boxille.
http://buy.thewitcher.com/enhanced/

PC:llä tuo tuli aikoinaan pelattua läpi ja on kyllä yksi viime vuosien parhaista RPG peleistä.
Itsehän en enää PC konetta omista, joten boxiversio on täällä(kin) tilauksessa.

Grafiikat ei taatusti PC version tasolle yllä, mutta loistopeli taatusti silti luvassa.

Suosittelen ostamista ihan kaikille :)

edit:
en ole tuosta julkaisupäivästä ihan varma... Oma tilaus on amazonissa, joka näyttää huomista, mutta esim. Verkkis näyttää 20.4. joten katsotaan miten tuo tulee.
 
Onko PS3-ihmiset yrittäny saada noita eri kanavien netti-tv:tä näkyviin?

Itse tulin tuossa eilen testanneeksi ja totesin, että Yle Areena toimii ihan hyvin mutta siihenpä se jääkin. Sub ja Maikkari on toivottomia tapauksia sen vitun Microsoft Silverlight-paskansa kanssa mutta entäs Ruutu.fi? Jostain olin lukevinani että pleikkarilla pystyis katsomaan nelosen netti-tv:tä mutta eipä ainakaan itsellä ottanut onnistuakseen.

Yks juttu voi kyllä olla, että pleikan netti on WLANin varassa, mikä on oikutellut muutenkin. Pitää vielä kokeilla ihan piuhan kanssa.

Onko kokemuksia/näkemyksiä?

joo ala käyttämään tvkaistaa. siel näkyy kaikki normi kanavat ja voi tallentaa useita sarjoja ja kaikki tulevat leffat. toimii pleikkarilla täydellisesti mutta siitä tietysti joutuu vähän maksamaan.
 
^No mikseipä olisi, kun oli puuceella niin hyvä jo. Itse en kylläkään luota paljoa noihin metacriticin arvioihin. Saisi olla samanlainen systeemi kuin IMDB:ssä noiden käyttäjien antamien arviointien suhteen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom