Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiä onko meitsi yksin tän ajatuksen kanssa, mutta konsolit on lähtökohtaisesti mun mielestä perseestä. PC-puoli sivuutetaan niin helposti konsoleiden takia, pelistudioiden väite, että "PC-pelien tekeminen ei kannata, koska PC-pelaajat ei maksa" on täyttä paskaa. Steam anyone? Laadusta ollaan valmiita maksamaan, ja laadun luona myös viihdytään pitkään: CS 1.6, CSS, BF2, Dota jne. Konsoleiden takia esim. grafiikan kehittyminen junnaa aikalailla paikallaan, kun faktahan sattuu olemaan se, että konsoleiden rauta on wanhaa.

Sori offtopicci, allekirjoittanut on vaan katkera koko pelialan nykytilasta.
 
Holywar, varmaan osin totta, mutta ongelma pc-pelaamisessa on raudan jatkuva päivittäminen. Pertti-peruspelaaja ei halua päivittää rautaa jatkuvasti jotta uudet pelit pyörisi parhailla graffoilla jne.
 
Ainakaan mun kärsivällisyys ei kestä konsolipelaamista. Ostin tyttöystävälleni Sims 3 :n koska tykkäsi edellisestä osasta, mutta peli ei toiminut kummassakaan kahdesta kannettavastamme eikä pöytäkoneessakaan. Tuttu tietokoneguru sanoi, että koneeseemme on jopa mahdoton asentaa parempaa näytönohjainta, mitä peli vaatisisi. Hätäratkaisuna hankin vielä Wii-version pelistä, mutta se osoittautui todella paskaksi, bugiseksi versioksi. Simeillä on siinä 50 päivän elinikä, minkä jälkeen ne kuolee. Ennen pitkää kaupunki on täynnä hautakiviä ja simejä ei näy missään. En ymmärrä miten noin paska tekele on ikinä läpäissyt laaduntarkkailua. Ensi synttäreillä ostan lahjaksi jonkun kirjan tai ehkä hieromasauvan.
 
Ainakaan mun kärsivällisyys ei kestä konsolipelaamista. Ostin tyttöystävälleni Sims 3 :n koska tykkäsi edellisestä osasta, mutta peli ei toiminut kummassakaan kahdesta kannettavastamme eikä pöytäkoneessakaan. Tuttu tietokoneguru sanoi, että koneeseemme on jopa mahdoton asentaa parempaa näytönohjainta, mitä peli vaatisisi. Hätäratkaisuna hankin vielä Wii-version pelistä, mutta se osoittautui todella paskaksi, bugiseksi versioksi. Simeillä on siinä 50 päivän elinikä, minkä jälkeen ne kuolee. Ennen pitkää kaupunki on täynnä hautakiviä ja simejä ei näy missään. En ymmärrä miten noin paska tekele on ikinä läpäissyt laaduntarkkailua. Ensi synttäreillä ostan lahjaksi jonkun kirjan tai ehkä hieromasauvan.
Mikähän teki päivittämisestä mahdotonta, tietenkin läppäreissä se realistisesti on. Tietenkin jos on liian pieni virtalähde, mutta voi senkin vaihtaa... jos on yhtään tuoreempi tapaus meinaan, mutta vanhoihinkin saa uusia kortteja.

Sims 3 kuitenkin pyöri suht. perusläppärillä tutulla.
 
Mä en tiedä, koska oon täysin avuton tietokoneiden suhteen. Se jätkä on kuitenkin diplomi-insinööri ja painii ammatikseen tietokoneiden kanssa. En tiedä oisko se sitten vaatinut isompaakin remonttia toimiakseen, kuten emolevyn vaihtoa. Mutta kuten sanottua, en tajua koneista mitään. Nethackin osaan asentaa ja se riittää mulle.
 
Just tilasin 1kk aikaa Xbox Liveen luottokortilla.. mitä ihmettä, jos en halua että MS veloittaa automaattisesti seuraavan kuukauden mun tililtä, mun pitää soittaa aspaan että älkää automaattisesti jatkako? Mikä tämä on, 1990-luku? Vittu mitä kusetusta.

Toinen juttu: piti näpyttää n. 15-kirjaiminen koodi että saa Space Marinen multiplayerin unlockattua. Huoh. Luulis että nämä vois tehdä vähän helpommin 2010-luvulla.
 
Just tilasin 1kk aikaa Xbox Liveen luottokortilla.. mitä ihmettä, jos en halua että MS veloittaa automaattisesti seuraavan kuukauden mun tililtä, mun pitää soittaa aspaan että älkää automaattisesti jatkako? Mikä tämä on, 1990-luku? Vittu mitä kusetusta.

Jos ottaa vaan kuukauden ajan, niin ei kannata luottokortilla vingutella. Ostaa ennemmin kuukauden live kortin, niin ei tule automaattista jatkoa.

Siitä olen samaa mieltä, että persiistä on systeemi, jossa on pakko soittaa asiakaspalveluun (jossa ei aina edes kunnolla osata suomea), jos haluaa veloituksen peruuttaa. Miksi ei voi tehdä omilta sivuilta, kun kerran uusia kortteja voi lisätä sieltä? Rahahan siinä puhuu, maksaminen on tehty mahdollisimman helpoksi, maksamisen lopettaminen taas äärimmäisen vaikeaksi.
 
Jaahas PSN on näköjään alhaalla. Kenelläkään tietoa onko kyse päivityksistä vai jostain muusta? Puusilmänä en löytänyt pleikkarin sivuilta, blogista enkä twitteristä mitään ilmoitusta, että olisi käyttökatko tulossa. Pelottaa ja masentaa jo nyt :D
 
Ffuuuuuuu-
 
Vieläkö uskalttaa ostaa playstation 3:n, meinaan vaan et onkohan ps4 tai uusi xboxi tulossa lähiaikoina? Eihän tuo ps3 enää pahan hintainenkaan olisi ja jos uusi tehokkaampi konsoli tulisikin samantien, niin hintakin varmaan olisi pilvissä. :rolleyes:
 
Vieläkö uskalttaa ostaa playstation 3:n, meinaan vaan et onkohan ps4 tai uusi xboxi tulossa lähiaikoina? Eihän tuo ps3 enää pahan hintainenkaan olisi ja jos uusi tehokkaampi konsoli tulisikin samantien, niin hintakin varmaan olisi pilvissä. :rolleyes:

Uskaltaa. Seuraava konsolisukupolvi on reilusti yli vuoden päässä, lukuunottamatta Nintendon Wii U konsolia. Veikkaan että seuraavilla E3 messuilla (järjestetään kesäkuussa) saadaan ehkä jotain viitteitä ja tekniikkadeomja Ps4 ja seuraavan Boxin peleistä. Hinnanalennustakaan ei ole varmaan lähiaikoina tulossa, joten antaa mennä vain.
 
Vieläkö uskalttaa ostaa playstation 3:n, meinaan vaan et onkohan ps4 tai uusi xboxi tulossa lähiaikoina? Eihän tuo ps3 enää pahan hintainenkaan olisi ja jos uusi tehokkaampi konsoli tulisikin samantien, niin hintakin varmaan olisi pilvissä. :rolleyes:
Kyllä sitä uskaltaa, kuten aikasemmin jo sanottiin nii yli vuoden päässä on uusi sukupolvi. Eikä vaikka ne tuliskin pian, niin tuskin kerralla sitä kaikki pelit katoais nuille edellisille. Ja uusi konsoli maksaa aina sen ensimmäisen vuoden ihan törkeän paljon. Vaikka uudet pelithän siirtyy sit niille, mutta aika paljon saa pelata että ps3 tai 360 loppuu pelit kesken.

Itse ostin juuri kuukausi sitten xboxin. Edellinen konsoli oli ps2, vaikka ei siltä pelit loppunu kesken vieläkään, mutta alko osottaan hajoamisen merkkejä toi lähes 10v vanha konsoli. Sitten huolettaa tää jatkuva 3D villitys, kuulun niihin harvoihin jotka eivät kyseistä efektiä näe laisinkaan. Tämän takia jäi sitten uus nintendon 3DS ostamatta. DS ja DSi kyllä löytyy. Jos kaikki menee siihen 3Dhen nii sitä sitten pysty mitään uusia konsoleita ostaan saati pelaamaan.
 
Pitää varmaan itekkin ostaa uusi PS3 kun omistan sen alkuperäisen 60gb paketin joka on alkanut jäätyilemään niin pahasti että pelaamisesta ei tuu enää mitään. varsinkin noi Ea:n pelit on kaikkein pahimpia. Joutuu käynnistämään koneen 2-3 kertaa uudestaan ja ehkä sit voi lähteä jo peli pyörimään. DVD elokuvat toimii ihan hyvin. Alustettu on eikä auttanut yhtään, huolto maksaa kuulemma 150e niin mielummin sitä ostaa sit vähän päälle 200e uuden missä on 160gb tilaa
 
Onko kellään kokemusta ps3 move peleistä? Tuli tuossa vahingossa 2ohjainta ja se kamera sekä demo levy. Kokeilin demoa ja yllätyin kuin näppärää oli frisbee golf. Katselin netistä muutamaa peliä niin keilailu sekä se nyrkkeily vois olla huippuja.
 
Monia on varmasti ärsyttänyt xbox live goldissa se, että jos sen on luottokortilla maksanut niin uusiutuu automaattisesti joka vuosi, jos ei ole tukeen soittamalla perunut tilausta.
Huomasin juuri, että nyt tuon automaattisen uusinnan saa kytkettyä itse pois tuolta xbox.com sivuston tilinhallinnan kautta. Varsin tervetullut uudistus tuo.
Voi olla, että on ollut jo kauan noin, mutta mä huomasin sen vasta nyt :D
 
Hyvä autopeli hakusessa. Dirt 3 koluttu läpi. PG4 (maailman paras autopeli!) koluttu läpi. Forza on mun makuun liian pro pelaajille, eikä vissiin uusin NFS ole kauhean onnistunut.

Onko WRC2 mistään kotoisin? Tai jotain muuta suositusta?
 
Hyvä autopeli hakusessa. Dirt 3 koluttu läpi. PG4 (maailman paras autopeli!) koluttu läpi. Forza on mun makuun liian pro pelaajille, eikä vissiin uusin NFS ole kauhean onnistunut.

Onko WRC2 mistään kotoisin? Tai jotain muuta suositusta?

Jos jotain semisimua haluat niin kannatta tarkastaa tämä:

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-need-for/712331

WRC2 kannattaa varmaan jättää rauhaan. Ei kuulemma kovin laadukas tekele.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom