Konemusan tekeminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jossi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä melodia, tosin mun mielestä se kaipaa vielä jotain pientä:thumbs: Tosta pianosta sen verran, että kuullostais IMO paremmalta, jos lisäisit releasea ja sit ehkä pianon volumea vielä pienemmäks. Ehkä joku pehmeempi ääni sopisi tohon paremmin, tiedä sitä sitten. Itelläki ollut nyt vähä moti hukassa, mutta pian alkaa taas musanteko, kun yo-kokeet on ohi.

Hyvä melodia, tosin mun mielestä se kaipaa vielä jotain pientä:thumbs: Tosta pianosta sen verran, että kuullostais IMO paremmalta, jos lisäisit releasea ja sit ehkä pianon volumea vielä pienemmäks. Ehkä joku pehmeempi ääni sopisi tohon paremmin, tiedä sitä sitten. Itelläki ollut nyt vähä moti hukassa, mutta pian alkaa taas musanteko, kun yo-kokeet on ohi.

Joo. Intropiano ehkä turhan voimakas. Melodiassa sen kuuluukin kuulua läpi hyvin. Ihan tarkotuksella ei ole releasea paloa mutta pitääpä testailla. Mihin tarkotit tota pehmeetä ääntä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Aika paskaa, mutta pystyi kuitenkin kuuntelemaan loppuun ja ihan eri tasoa mitä nämä kaksi alempaa.

Eipä ole tullut ennen väkerrettyä näin kauaa yhden kappaleen kimpussa. sitä vain ei koskaan ole tyytyväinen :D Etenkin introt meinaa jäädä tylsiksi mutta kokeilkaa :)

https://www.youtube.com/watch?v=fz-MJOILH34

Ihan kuin jäbällä ei olisi sävelkorvaa ollenkaan :D Pystyi kuitenkin kuuntelemaan, mutta ihan armotonta paskaa silti.

https://soundcloud.com/fatmind/robots-march
Räpellys muutamalta alkavan tai alkaneen syksyn yöltä.

Kauheaa paskaa. Uskon, että tiedät tämän itsekin olevan täyttä paskaa, mutta itse en kehtaisi edes kuunnelluttaa kenelläkään tällaista. Korviin kävi ja pahasti vaikka rakastan konemusiikkia.

Sori kaikille tylystä palautteesta. En itse osaa tehdä konemusiikkia ja voin vain kuvitella miten vaikeaa ja vaivalloista sen tekeminen on. Halusin vain sanoa ihan suoran mielipiteeni ja uskon, ettette muunlaista palauteta kuin täysin suoraa puhetta haluaisikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom