Konemusan tekeminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jossi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
FL Studiolla oon leikkiny jo varmaan neljä vuotta :D Joskus saan valmiiks jotain ihan kivaaki settiä, mutta mitään en oo julkassu. Ei oo MIDI-kiipparia ni rajottaa vähä. Tai on, mut se on tommonen iso ja pitäs hommata piuha ja pistää koneesee kortti kii. Oon huono keksimään melodioita (sillon ku en oo koneella on vaikka miten vänkiä ideoita, mutta ku istuu koneelle on pää ihan tyhjä :david:). Ite softaa osaan kyllä käyttää hyvin, ajan kanssahan sen oppii.

Edit:

Mielenkiintoinen kapistus! Haluaa ehdottomasti kuulla tästä lisää,mikäli jollain on..:dance:
Mun käsittääkseni toi on MIDI-kontrolleri + efektilaite + sämpleri. Veikee :D Wikipediasta löytyy lisää infoa.

Mun käsittääkseni toi on MIDI-kontrolleri + efektilaite + sämpleri. Veikee :D Wikipediasta löytyy lisää infoa.

Juu lueskelin sittemmin laitteesta lisää,rupes kiinnostamaan vielä enemmän. Pitkään oon pohtinu että pitäskö sitä joku musantekoohjelma koneelle tunkea, olen vain niin käsi yleensäkin näiden tietokoneiden kanssa että hieman tuo homma aristaa, mutta tollanen erillinen all-in-one-ratkasu ois perskeleen hauska. Tuohon pystyis hyvin soittamaan sähkökepillä lisää sämplejä, on omassa behringerissä jo kohtuullinen efektiboksi mukana. Kaaoksen hinta yllätti positiivisesti kun tuntuis saavan jo alle 400e:lla. Kuvittelin joutuvan pulittamaan siitä puolet enemmän....

Joo, olis pirun kiva lelu. Videon perusteella saa helposti hienoa jälkeä ja pelkillä efekteillä leikkimiseen sais varmaan aikaa ihan kivasti tuhrattua.

Kokeilkaas muuten vokooderia, vänkää. FL:stä löytyy template jos ei ite osaa säätää kuntoon. Mikki koneesee kii ja modulaattoriks ja hupi on taattu :D

^^ oi, kiitos :). Fruity Loopsilla tuli väännettyä, kun täällä yövuorossa pers-lihoja kuluttaa

FL Studio 8 tässä itsellä juuri työn alla.. Muutaman päivän vasta tutustu ohjelmaan ja tuntuu niin helvetin hankalalta. Ärsyttää suunnattomasti kun tietää miltä haluais jonkun kuullostavan muttei hajuakaan miten sen sais toteutettua. Youtubesta onneks löytyy tutoriaaleja mut ei niitä meinaa malttaa aina kattella :D

ÖÖÖ, no eli jos valitset jonkun soittimen channeliin, niin aukaise sen jälkeen piano roll, sitten väännät palikan sen pituseks ku haluut, sit ylävalikosta tools--> riff machine ja annat koneen satunnaislukugeneraattorin vääntää melodian ;). Tosin en osaa ittekään tehä semmosta kuin haluaisin sen kuulostavan, yleensä vaan tulee,että OHO,tästä tulikin nyt tämmönen....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mul on koneel toi Reasonin demo mut ei jumalauta mitä hepreaa. No, ehkä mäki joskus..

http://www.mikseri.net/artists/ephemeral/emptiness/460795/

Tossa olis nyt eka FL Studio tuotos. Jotain dubstepin tyylistä oli tarkotus luoda mut tollasta siitä nyt tuli.. En oikeen tiedä mitä toi on. Jotain perin simppeliä :D

Mut koko helvetin ilta/yö siinä meni :rolleyes:

Pyr0 saa ainaki luvan kuunnella :D

Heh, kiitos kunniasta.

Täytyy nyt heti alkuun sanoa, että AINOA biisi jonka koskaan olen saanut valmiiksi on tehty Dance Ejayllä. Olen yrittänyt tehdä FL:llä, mutta en yleensä pääse alkua pidemmälle.

Niin tuo alku ehkä hieman "ontto", mutta paranee huomattavasti tuonne loppu kohden ja kivan melodian olet saanut aikaiseksi. Ekaksi biisiki minun skaalalla kyllä aika pirun hyvä. :) Kyllä sie ossaat ihan selvästi. Mullakin on mennyt monesti tosi kauan värkätessä, mutta mulla on käteen yleensä jäänyt vain känsät. :D

fEdit: Katsoin taannoin myös itsekin erään dubstep woobwoob -tutoriaalin. Jotainhan siitäkin sai aikaiseksi. :D

No meni muokkausaika umpeen, mutta kuuntelin tämä nyt muutamaan otteeseen. Halusin vielä lisätä, että tuo piano-melodia on hieno.

ISO kiitos palautteesta ja vaivannäöstä jaksaa edes alottaa kuunnella kun joku sanoo että "joo no täs ois mun eka kyhäelmä" :worship:

Joo kyllähän toi alku on aika pitkän ja onton olonen etenkin kun en oikeen tienny miten oisin sen saanu soundien puolesta kuullostaa fiksummalta. Toi kick soundi on aika hanurista etenkin :rolleyes: Piano soundikin sais olla kirkkaampi ja orgaanisempi mut ehkä se tästä ajan kanssa lutviutuu :D

^^ Hieno biisi, mulle tulee kyllä tästäkin 90-luvun Amiga-musat mieleen. Osaamista sulta kyllä löytyy:)

^^ Hieno biisi, mulle tulee kyllä tästäkin 90-luvun Amiga-musat mieleen. Osaamista sulta kyllä löytyy:)

Kiitoksia! Tarkotus ei kyl ollu kuullostaa vanhalta pelimusiikilta mut sä vissiin siitä diggailet niin sithän se on vaan hyvä että sun mielestä kuulosti siltä :D

Jee kaksi eri kuuntelijaa jo :rock:

Ja vielä kerran unohdin kommentoida, että biisin nimi kyllä aiheutti lievän repeämisen. :D:D

eDit: hehe, lähinnä ajattelin sen liittyvän tuohon purnausketjuun. ;)

Kiitoksia! Tarkotus ei kyl ollu kuullostaa vanhalta pelimusiikilta mut sä vissiin siitä diggailet niin sithän se on vaan hyvä että sun mielestä kuulosti siltä :D

Jee kaksi eri kuuntelijaa jo :rock:

No,joo ittellä on Amiga-filtteri pysyvästi asennettu, ;)
Jos siihen oisi laittanu särökitaran, se ois paikotellu kuulostanu vähä joltakin viikinkimetallilta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom