Konemusa

Vocal Trance

Chill/Bass

Ainakin tähän on saatu youtubeenkin kunnon bassot aikaan, sierra leone ei oikein tuola päässyt oikeuksiinsa. Aika mukavasti tämä kuulokkeista irtoaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Hiuka levotonta wuuhwerointia taas. Ihan vitun ruma biisi :dance2: Örgh

Aivan uskomattoman hyvä jostain syystä.

Kyllä tuo itseasiassa on paskalaatuinen.

Vertaa ihan itse:

Taisin tämä johonkin (ehkä) laittaakin, mutta pistetään nyt tähänkin ketjuun.

Mun Sennheisserit ei taida toistaa noita Breakage - Rain biisin bassoja kun kuullostaa niin epämääräiseltä :(

Mun Sennheisserit ei taida toistaa noita Breakage - Rain biisin bassoja

Kyllä sen ihan tasaisen harmoniselta pitäisi kuulostaa koko biisin. Vähän vaativa kuulokkeille, napit, Porta-prot yms hyytyy ainakin. Itsellä Denonit toistaa kyllä kaiken. Tuollaista chilliä olisi mukavaa joskus päästä kuuntelemaan klubitason kamoilla :)

Mulla on Sennheiserit mallia RS 170

Ois kyllä siistiä päästä jotain dubsteppailuja kuuntelee kunnon vehkeillä.. En oo millään muulla kuunnellu ku näillä kuulokkeilla. Sais edes kunnon hifit hankittua autoon niin pääsis ns "avoimesti" kuulemaan ja tuntemaan biisit :)

Siis Dubstep on aivan älytöntä kamaa klubissa.. Jos jo nyt tykkäät siitä niin suosittelen tosiaan. Ehkä auto on ihan kiva paikka popittaa, mutta ei silläkään paljon tekemistä ole oikeesti kunnon ympäristön kanssa.

Ois siistiä päästä johki klubille dubsteppiä kuuntelemaan mut ei hajuakaan mihin mennä. Muutenkin vähän sellanen fiilis että sielä ei olis mun lisäks kun jotain alamaailman huumehörhöjä :D Vasta muutamia kuukausia genren parissa ollut niin on kaikki vähän pimennossa. Käsittääkseni kuitenkin dubstep nousemassa koko ajan entistä enemmän pinnalle. YleX:lläkin oli viime perjantaina tunnin setti Muffleriä vissiin.

Kannattaa varmaan Klubituksen foorumilta tulevia tapahtumia selailla, jos on jotain isompaa tulossa. Muuten dubia suht usein löytää ainakin club playgroundista Helsingistä. Pieni ja ihan mukava ug-mesta. Kyllä tuola on ihan kaikenlaista porukkaa, jos hirvittää niin ota tuttuja mukaan.
Nyt viimevuosina on dub ja house noussut aikalailla tietoisuuteen. Etenkin trancemaailmaan on ruvennu iskemään housea jokapuolelta väliin niin että välillä meinaa jo ketuttaakin moinen.

Ja Muffler on kuulemma aikamoinen livenä. Itse en ole vielä nähnyt, mutta miksaileva kaveri muutamaan kertaan. :)

Ja Muffler on kuulemma aikamoinen livenä. Itse en ole vielä nähnyt, mutta miksaileva kaveri muutamaan kertaan. :)
Muffler on kovaa kamaa livenä. Mulla on sen nimmari. ;) Mutta Muffler ei kyllä yleensä soita mitään paskasteppiä vaan drum 'n' bassia.

Tästä ei psy trance juuri parane.

Tänään SÄDE NEW BREED Playgroundissa. En ookaan tuos venues koskaan käyny, mutta laatua luvassa, Jinks kirjotti klubbarille soittavansa freeformia ^^

Electro House tjsp.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom