Konemusa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hey, tekeekö kukaan täältä itse konemusaa? Mä haluisin lauleskella, mutta toi musantekeminen ei oikein suju. Jos siis olis jotain biisejä, johon kaipaatte laulajaa, niin saa ottaa yhteyttä!
Oon tehnyt paria houseprojektia, jotka ei oo koskaan valmistunu... En tunne oikein musantekijöitä, niin mistä sais laulettavaa :D Muusikoiden.netissä pidin ilmotusta, mutta ei kukaan ottanu yhteyttä. Ilmeisesti konemusantekijät ei lue sitä foorumia.

Hey, tekeekö kukaan täältä itse konemusaa? Mä haluisin lauleskella, mutta toi musantekeminen ei oikein suju. Jos siis olis jotain biisejä, johon kaipaatte laulajaa, niin saa ottaa yhteyttä!
Oon tehnyt paria houseprojektia, jotka ei oo koskaan valmistunu... En tunne oikein musantekijöitä, niin mistä sais laulettavaa :D Muusikoiden.netissä pidin ilmotusta, mutta ei kukaan ottanu yhteyttä. Ilmeisesti konemusantekijät ei lue sitä foorumia.
Ootko klubituksesta kyselly? Siellä luulis liikkuvan enempi konemusaporukkaa.

Laitetaan vielä biisi ettei mee offtopiciks: Proteus - Venla

http://klubitus.org/

Jaha, tunnin myöhässä ku jätin tän sivun aamulla auki...:D

Noooo, siellä tullut ahkerasti pyörittyä viimeset 5 vuotta, mutta en sieltä viitti kysyä, kun ei ole omaa threadia aiheelle ja en halua tehdä uutta :D

Nojoo, mä olen tällainen aloitteleva tuottaja. Haaveena olis joskus saada julkaistua jotain. Housea eri alalajeissaan tulee lähinnä tehtyä, electroa eniten mut vähän progea ja ehkä techiäkin. Yks hard techno / freeform / hard trance projektiki olis alkutaipaleella... :)

Eihän biiseihin välttämäti kokonaista "laulua" tarvihe. Siis ainakaan minä. Varsinkin electroon käy paljon paremmin lyhyet samplet yms. No mutta enpä minulla ole mitään studiota, joten sinällään minusta ei ole mitään hyötyä sulle. :D

Jottain pätkiä mitä on joskus tullu tehtyä löytyy tuosta..

http://www.myspace.com/diegortunes

Ihan meneviä biisejä :thumbs:
Nojoo, kiitti. :) noihinki tekis ku jaksais vaikka mitä päivitystä mutta ei jaksele.

Jottain pätkiä mitä on joskus tullu tehtyä löytyy tuosta..
http://www.myspace.com/diegortunes
Toimivaa biittiä kyllä pohjaltaan ja noista saisi kyllä makeen kuuloisia, itse en tykkää ollenkaan vain tuollaisesta säröisestä saundista..

90% musasta tässä ketjussa on kyllä ihan luokatonta skeidaa, ei jaksa kohta enään kuunnella täältä mitään.. Tulis seuraavaksi jotain Tieston tasosista kamaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom