En tiiä onko ollu jo kuinka paljo puhetta täällä Armin van Buurenin Imagine -keikasta Utrechtissa. Oli meinaan aikamoist settiä
Meni koko keikka(2,5h) yhdessä hujauksessa kun aloin dvd:ltä kattomaan :dance2:
Tuohan helppo itse nauhoittaa koneelle tuosta talteen! Ei kyllä mikään hyvä äänenlaatu videossa. MP3 muodossa tuo särkyvä taustaääni kyllä kuulostaa varmasti huonolta jos hifistelee..
Ihaaan vituuun kova lämmitys vanhasta hyvästä Silencestä! Kantsii muuten kuunnella noi TheElectricGurun muutkin uppaamat rallit. Aika törkeen hyvää settii ainakin sen mitä sufflasin läpi.
Ihaaan vituuun kova lämmitys vanhasta hyvästä Silencestä! Kantsii muuten kuunnella noi TheElectricGurun muutkin uppaamat rallit. Aika törkeen hyvää settii ainakin sen mitä sufflasin läpi.
Jumalauta jätkä. Löysit uskomattoman loistavan version mun kaikkien aikojen lempi biisistä! Oon kuunnellu tätä kymmenniä ellen jopa satoja kertoja jo vuodesta 2006 lähtien.
Kuka tietää miten voin nauhoittaa youtuben pätkiä mp3-muotoon siirrettäväksi tietysti mp3-soittimeen. En oo nääs mikään hifistelijä.