Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dj Proteus - panasonic, joskus kaverin autossa soi ja soittimessa näkyi tuo nimi, sen tiedän että oli proteus, mutta biisin nimestä ei varmuutta, oon koittanut ettiä pitkään mutta ei ole osunut silmään, ootko kuullut vastaavasta tai mistä löytyisi?Jaa että tällainenkin lanka täällä.
Olen ollut konemusa only vuodesta 1990 asti. Vanhan koulukunnan reivari.
Kolunnut bileissä, soitellut kotona dj:nä ja tehnyt itsekkin musiikkia jostain 1997 asti vaihtelevän usein/harvoin.
Jos etsit suosituksia tai päässä on joku biisintunnistus on niin vanha ettei säsäämit löydä niin vapaasti kysy pois.
Erityisosaamista techno, trance (golden years only), hardhouse, hardtrance, hardstyle, hardcore, hardenergy, drum n bass ja rave
Dj Proteus - panasonic, joskus kaverin autossa soi ja soittimessa näkyi tuo nimi, sen tiedän että oli proteus, mutta biisin nimestä ei varmuutta, oon koittanut ettiä pitkään mutta ei ole osunut silmään, ootko kuullut vastaavasta tai mistä löytyisi?
Paha sanoa oliko oma vai mix, sellainen perus nopea, tästä n. 9 vuotta kun kuulin niin ei tarkempaa muistikuvaa. Itsekin veikkaan ettei se Panasonic liity kyseiseen kappaleeseen, kiitos kuitenkin!hmmm..
Väitän että vuosituhannen vaihteen tienoilla AIKA tarkkaan seurasin proteusta eikä kyllä tuollaista kappaletta ole koskaan kuullut. Oliko siis kyseessä biisi vai dj mix? Oliko proteuksen omatekemä, soundin kyllä tunnistaa niissä (tönkkö industrial). Osaatko kuvailla vähän kappaletta? Nopea, hidas, tasabiitti, oliko kitaroita, muita tunnistettavia piirteitä, selkeä melodia?
Panasonic -> pansonic oli kyllä suomalainen electropoppoo samoilta ajoilta, mutta tyyli on ihan eri maailmasta.
Olisiko mahdollista että kyse on vain laitteen nimestä jolla cd poltettiin?
Paha sanoa oliko oma vai mix, sellainen perus nopea, tästä n. 9 vuotta kun kuulin niin ei tarkempaa muistikuvaa. Itsekin veikkaan ettei se Panasonic liity kyseiseen kappaleeseen, kiitos kuitenkin!
Kyllä samankaltaisia on jos nyt lonkalta muistan niin 2&4, oon joskus koittanut kahlata noita läpi, mutta rupeaa keskittyminen vähän herpaantumaan kun liikaa kuuntelee. Pitäisi olla myös kunnon kajarit ja kuunnella kovalla että pystyisi tunnistamaan paremmin.Itse biisiä tai samankaltaista ei satu löytymään mistään sen hardngr mixistä?
http://www.djproteus.com/mixes.php
Ei ole jokainen tämän vuoden julkaisuja mutta laitellaan nyt kuitenkin paljon soitossa olleita.Laittakaas muutkin vuoden 2017 kuunnelluimmat helmet jakoon.