Konemusa

Stay tuned!



 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
D'n'b tyylistä settiä, jotain erilaista kuin aiemmat tsibaleet

 
Löytyy muuten myös tubesta, sekä vanhemmat että uudemmat biisit




 
Uusi vuosi, uudet biisit



 
No joo, oon aika newbie näissä musantekohommissa. Eli suomeksi sanottuna intoa on enemmän kuin taitoa. Täytyy vaan harjotella vielä lisää ja hioa skillseja.
 
No joo, oon aika newbie näissä musantekohommissa. Eli suomeksi sanottuna intoa on enemmän kuin taitoa. Täytyy vaan harjotella vielä lisää ja hioa skillseja.
Joo, se ei oo niin helppoa hommaa. Ite joskus 05-06 aloitin tekemään ja melko kuraa tuli väännettyä :LOL: Vaikka se silloin omaan korvaan saattoi kuulostaa hyvältä. Nyt jäänyt vähemmälle, mutta aina joskus jotain ajan kuluksi. Treeniä vaan, niin kyllä se siitä lähtee muotoutumaan vielä 👍
Minä ajattelin että oot enemmänkin tehnyt, mutta ne taisi olla nuita sinun mixejä joita kuunnellut.
 
Joo, se ei oo niin helppoa hommaa. Ite joskus 05-06 aloitin tekemään ja melko kuraa tuli väännettyä :LOL: Vaikka se silloin omaan korvaan saattoi kuulostaa hyvältä. Nyt jäänyt vähemmälle, mutta aina joskus jotain ajan kuluksi. Treeniä vaan, niin kyllä se siitä lähtee muotoutumaan vielä 👍
Minä ajattelin että oot enemmänkin tehnyt, mutta ne taisi olla nuita sinun mixejä joita kuunnellut.
Joo dj-hommia eli levynpyöritystä on tullut tehtyä vuodesta 2006, mutta näitä omia kappaleita vasta 2021 joulukuun alusta, eli olen ihan keltanokka vielä tässä vaiheessa, mitä tulee säveltämiseen ja sovittamiseen.
 
Tässä olis nyt sellanen biisi joka on lähes onnistunut, eli rytmit ja melodiat menee ihan kohtalaisen kohdilleen

 
Jos omaperäinen ambient/chillout kiinnostelee niin tässä



 
sämpläystä harjoitellaan vielä...

 
Tässä oppinut matkan varrella kaikenlaisia musiikillisia kikkoja, ja tässä on uusin tuotos, joka perustuu sampleihin elokuvarepliikeistä. Tätä biisiä tehdessä oli ainakin hauskaa :LOL:

 
Didon White Flagia samplaamalla löytyi ihan uusia musiikillisia sfäärejä, käytössä oli Ableton Live ja M-audio Keystation Mini32 MK3.

 
Piti tulla hip hoppia mutta tulikin reggaeta

 
uutta matskua tulille

 
DJ Kaippa aka Mixmaster K on suomalaisen konemusiikin pioneereja. Tykkäilen kovasti.


 
Back
Ylös Bottom