The Legend
aka Pode
Stay tuned!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, se ei oo niin helppoa hommaa. Ite joskus 05-06 aloitin tekemään ja melko kuraa tuli väännettyä Vaikka se silloin omaan korvaan saattoi kuulostaa hyvältä. Nyt jäänyt vähemmälle, mutta aina joskus jotain ajan kuluksi. Treeniä vaan, niin kyllä se siitä lähtee muotoutumaan vieläNo joo, oon aika newbie näissä musantekohommissa. Eli suomeksi sanottuna intoa on enemmän kuin taitoa. Täytyy vaan harjotella vielä lisää ja hioa skillseja.
Joo dj-hommia eli levynpyöritystä on tullut tehtyä vuodesta 2006, mutta näitä omia kappaleita vasta 2021 joulukuun alusta, eli olen ihan keltanokka vielä tässä vaiheessa, mitä tulee säveltämiseen ja sovittamiseen.Joo, se ei oo niin helppoa hommaa. Ite joskus 05-06 aloitin tekemään ja melko kuraa tuli väännettyä Vaikka se silloin omaan korvaan saattoi kuulostaa hyvältä. Nyt jäänyt vähemmälle, mutta aina joskus jotain ajan kuluksi. Treeniä vaan, niin kyllä se siitä lähtee muotoutumaan vielä
Minä ajattelin että oot enemmänkin tehnyt, mutta ne taisi olla nuita sinun mixejä joita kuunnellut.