Konemusa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomas Herediasta tulee vielä iso nimi. Kaverin remix Communicationista on älytön.

Ite oon hiljattain ruvennut kuuntelee Allen & Envyä entistä enemmän ja totesin, että he eivät ole tehneet yhtäkään huonoa biisia, vaan kaikki iskee. Trancen tulevaisuus piilee näissä kavereissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pakko kompata Voimasuonta. IMO tän hetken kuumin trance nimi. Kyseisiltä herroilta tullu tajuttoman hyviä biisejä/remixejä. Jos Andrew Rayel oli viime vuoden nouseva tähti niin oisko Allen & Envy tänä vuonna?

Ootteko kui paljo asennellu "ilmaisversioita" peleistä? No niissä on yleensä hyvät musat :D

Maison & Dragenilta puskee pirun kovaa edm-viisua peräjälkeen :)

Uunituoretta:

Ei voi kun toivoa että Dash Berlin tulee tänä vuonna summersoundiin! On omasta mielestä yks kovimmista dj:stä mitä tulee tunnelmaan keikalla. Aivan tautinen keikka tämä ASOT650 suosittelen katsomaan.

charlerssille helvetin suuri kiitos :thumbs: Dash Berlin on minun suosikki-DJ:ni Arminin ohella. DB on aivan helvetin kova live-esiintyjä ja kunnon showmies, sekä tuottaa myös musiikkia, josta pidän, eli upeaa vocal trancea. All of Me:n introavaus jo oli tajuttoman makea.

Ja Dashin remixit eivät voi olla huonoja. Mitä näitä hyviä nyt on If I lose myself (Dash remix), Better off alone (Dash remix), All of me (Dash remix), Find you ( Dash remix, mun lemppari tällä hetkellä ), The Funeral (Dash remix) and the list goes on..

Ja ehdottomasti Summer Soundeille tai Weekendeille, sen verran energinen ja yleisöä viihdyttävä esiintyjä hän on.

Oujee - Fragrant Radiant (progressive house) by oujee | Mixcloud

miksasin maanantain kunniaksi 128bpm progressive house -poljentoa.

träklisti (timestampit mixcloudissa):
Sergio Hernane - Anahata
Signalrunners - Meet Me in Montauk
Joonas Hahmo - Cocktail Bar (Ben Macklin remix)
Joonas Hahmo - Mojito (More Sugar Mix)
Andrew Roth - Temptation
Pierre O - Wipeout
Another Note - Unforgiven
Strigata - Finport
John Lead - Silk Circuits (Club edit)
Max Freegrant & Yuji Ono - Tokyo Drift
Morten - Perfect Dive
Lex Lara - It’s Hard to Believe

Latest posts

Suositut

Back