Konemusa

Ja kiitos Yusulle kun jaksaa lataa tuubiin uutta matskua! :)

Eipä noita hirveesti tule latailtua, mutta joitain, joita ei tuubista löydy ja jotka putoo kunnolla. Itse asiassa just värkkään yhtä, mut menee vielä hetki. Pitää ripata miksauksesta ko biisi ja väsää siitä tuubia varten video...kohta laitan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tän biisin löysin (ja rippasin) DJ Ephexin setistä, jonka satuin kuulemaan sattumalta DI Radiosta. Pitäis vissii kuunnella enemmän hard dancea, jos uus matsku on tällästä.

Jatketaan samalla linjalla, mutta lisätään vähän pelimusasoundia.

Tän löysin itse asiassa tänään. Valerie Exclusive mix by Voltaire Records -setti, josta tää on bongattu. Aivan loistava.

ps. mun youtube videoista löytyy noita tiukempia raitoja jonkun verran

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässon kova :----D

Jos tollanen pilipalipimputus putoilee, niin Bonkersseja kannattaa ettiä. Noita kokoelmia on aika paljon. Happy hardcore/freeform/trancecore jne.

Bongasinkohan tän täältä en muista, mutta pakko laittaa uudestaan. Ihan eeppistä settiä :D

Yksi mun vuosikausia kestänyt suosikki :haart:

Suomalaista Tracker-osaamista 90-luvun alkupuolelta. Jäbä tais olla jotain 15 vuotta kun biisin sävelsi joten ei voi kuin ihailla sellaista osaamista. Muutenkin hienoja ohjelmia nuo trakkerit. Niiden avulla kuka tahansa pulliainen pystyi päästämään sisäisen säveltäjänsä valloilleen :D

[video=youtube_share;Dmhtc5S4atU]http://youtu.be/Dmhtc5S4atU[/video]

Kerta kiellon päälle. Harmi ku ei löytyny videoo käyttöliittymästä. Nuotteja on jotenki koukuttava seurata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom