Konemusa

Tää on parasta mitä on pitkää aikaa tullu kuunneltua <3

Mieki tykkään! Jotenki niin upea biisi. Lisää tuollasta vaan Guettalta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskomatonta uutta settiä Ben Goldilta:

Kandi ei koskaan petä, aivan uskomaton tuottaja :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
-Roger Shah & Signum - Healesville Sanctuary (Official Music Video)

-Oryon Vs Ron van den Beuken - V2.0 (Music Video) Radio Edit

-Cerf Mitiska and Jaren - Beggin' You (Armin van Buuren Remix)

Huikea biisi, joka alkaa jo olla klassikkostatuksella.

Toinen klassikko, joka tuli jostain ihan vähän aikaa sitten. Aiheutti sellaisen nostalgiapuuskan, ettei mitään järkeä.

Sekalaista.. Vika listalta törkeen kova reenibiisi :D

Dokumentti Armin Van Buurenista! Itse ainakin tykkäsin.

Äärimmäisen hyvä dokkari, ja harkitsin ihan jos ostaisi DVD:llä talteen. Tuosta näkee hyvin, ettei DJ:n työ ole mitenkään älyttömän helppoa, ja muutenkin oli hieno nähdä Arminin omia fiiliksiä. Arvostus kasvoi dokkarin myötä, enkä edes tiennyt, että jätkä on nimitetty Oranje-Nassau:n officeriksi.

Pari bongausta tältä viikolta

Tästä löyty vaan parin minuutin klippi. Pirun hyvää pumppaavaa ja svengaavaa vääntöä

Pari breiksii.

Bonarina rumpubassoa

Mitä tämä tyylilaji on, vocal trancea vai? Monenlaista konemusaa tulee kuunneltua mutta tällaset rauhalliset, kauniit kappaleet jotka lepuuttaa hermoja ja sieluja, kenties saa hieman surulliseksikin on mun mielestä parhaita. Näistä kaikkein paras kappale mulle on Andain - Promises mikä omasta mielestä hakkaa Beautiful Thingsin vaikka loistava sekin :)

Tällaset biisit siis.

Ja tietysti yks parhaimmista eli Chicanen Saltwater :) Eli eikös nuo ole siis aikalailla sitä vocal trancea vai oonko erehtynyt tyylisuunnasta? En täysin perillä näistä kaikista ole :)

Tää kans hieman erilainen, mutta aivan loistava.

Sekalaista.. Vika listalta törkeen kova reenibiisi :D

Oli pakko etsiä lisää samaa tuubista. Sotkettu italoa ja retroa + kivat naisvokaalit päälle...maistuu! Vois melkein ostaa ton albumin. Hyvää musaa pitää tukea aina!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom