Konemusa

Jos tänä vuonna baarimikot ei koittas kusettaa rahastukses kauheest.

@ Daiina :

Joo toivottavasti ilmakin polttelee niin naisilla ei olis turhia vaatekappaleita päällä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jokos polttelee ajatukset Summer Sound Festivaaleista? Reilut pari viikkoa enää sinnekkään. :)

Polttelee! Viime vuonna olin yksin siellä, sama tänä vuonna. LA+SU lippu hommattu. Musa toimii varmasti ja porukka on varmasti messissä, ainoa toive on, että myös baarit ja vessat olisi järjestetty jotenkin järkevästi. Viime vuonna noissa oli kyllä ongelmia.

Puhetta vissiin ollut, että Pakkislaiset moikkais toisiaan alueella. Liekkö lauantai tai sunnuntai sitte hyvä ajankohta. Itse en paikkaa/Stadia tunne niin en osaa siellä oikein suunnistaa. Mulla myös lippu la+su-ajalle. Harmittaa vaan, että ikisuosikki ATB joutui perumaan. :itku:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Puhetta vissiin ollut, että Pakkislaiset moikkais toisiaan alueella. Liekkö lauantai tai sunnuntai sitte hyvä ajankohta. Itse en paikkaa/Stadia tunne niin en osaa siellä oikein suunnistaa. Mulla myös lippu la+su-ajalle. Harmittaa vaan, että ikisuosikki ATB joutui perumaan. :itku:

Vois olla ihan kiva kyllä, vaikka en varsinaisesti pakkislaisena itseäni pidäkään, sillä 0,13 postauksen päivävauhdilla tuskin kukaan nimimerkkiäni täällä edes muistaa :)

Joo harmi toi ATB:n peruminen, saa nähdä löytyykö jotain korvaavaa artistia tilalle. En ole ATB:ta livenä ikinä nähnyt, mutta olen kuullut, ettei se niin huikea kuitenkaan olisi...

Näitä on tullut autossa työmatkalla kuunneltua ripiitillä tällä viikolla

Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix)

Cass & Slide - Perception (Vocal Mix)

Vois olla ihan kiva kyllä, vaikka en varsinaisesti pakkislaisena itseäni pidäkään, sillä 0,13 postauksen päivävauhdilla tuskin kukaan nimimerkkiäni täällä edes muistaa :)

Joo harmi toi ATB:n peruminen, saa nähdä löytyykö jotain korvaavaa artistia tilalle. En ole ATB:ta livenä ikinä nähnyt, mutta olen kuullut, ettei se niin huikea kuitenkaan olisi...

Mä ainakin voin tulla miittailemaan joko la tai su tai molempina! :) Täytyy vaan sopia jokin hyvä paikka ja aika. Itse meen kaveriporukalla paikalle mutta joutaa sitä aina muitakin näkee.

Teen kaikkeni, että saan ton mun "esso" -paidan bileisiin! Sellanen sininen junou.

esso_paita_1002_020_orig.jpg

Tympii aika huolella kun hyvän kaverin häät on just samaan aikaan ku Summer Soundit:face:. Muuten oisin kyllä lähteny vaikka yksin!

Miks parhaan musagenren ketjus ei oo eloo!

Korjataan tilanne:

Onkos muita menos Love Music festivaaleille tänä vkl? Vielä ku kaks työpäivää jaksaa niin sitte saa vähä lämmitellä summer soundia odotellessa :dance2:
Ylihuomenna olis luvassa muun muassa
Super8&tab

Tom Fall

Lauantaina JAYTECH!! Kauan aikaa odottanu, että se tulis suomeen ja nyt se mitä luultavammin toteutuu, toivottavasti ei tuu viime hetken peruutuksia :)

Toivottavasti te onnekkaat jotka pääsette Summer Soundeille pääsette nauttimaan tästä mahtavasta kappaleesta. Laulaja on siis Owl citystä tuttu Adam Young

Tässä vähän huippu Dashia

"Suomalainen Maison & Dragen korvaa Summer Sound -festivaalilla esiintymisensä peruuttaneen ATB:n."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom