Konemusa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt meni ohi mitä meinasit.. Tarkotitko että Guetta johtaa tällä hetkellä tota skabaa vai sitä että Avicii on kuin Guetta? o_O

En vaan sitä, että kun guettan kaltanen dj on voittanu ton äänestyksen ja näinollen ollut "maailman paras dj" niin koko lista menettää arvonsa mun silmissä, koska guetta vaihtaa tyyliään sen mukaan mikä myy parhaiten, eikä esim keskity siihen, että se musa on oikeesti hyvä kokonaisuus välittämättä siitä myykö se vai ei. Vaikee selittää mut ehkä nyt tajusit pointin. :)

Tais sitä "valtavirtaa" olla kyllä tuo sinunkin listasi?

Pitäiskö mun lopettaa sit jonkun mun listalla olevan "mainstream"- yhtyeen kuuntelu? Niinkuin wiisel sanoi, niin Avicii ei sentään vaihda musiikkityyliä niinkuin guetta , joka siis juoksee rahan perässä. Ja en mä sille voi mitään, että ihmiset alkaa yhä enemmän kuuntelemaan konemusaa. Ehkä se on vaan hyvä juttu ettei olla semmosta hevikansaa. Mutta ihan miten vaan..

Laitoin jo tän toiseen ketjuun, mut ihan paras biisi. Kuunnellu vkl aikan sen 30 kertaa. Yeahh!

EDIT: Toinen tykki

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kandi ei koskaan petä :haart:

ja enää 25 päivää Summersoundii :dance:

Jokos polttelee ajatukset Summer Sound Festivaaleista? Reilut pari viikkoa enää sinnekkään. :)

Jokos polttelee ajatukset Summer Sound Festivaaleista? Reilut pari viikkoa enää sinnekkään. :)

Todellakin! Viime vuonna oli hienoo ja tänä vuonna odotan vieläkin enemmän kun noinkin hyviä levynpyörittelijöitä tulossa. Messukeskus varmaan tekee tapahtumasta melko eri tyyppisen kuin viime vuonna, mutta toivottavasti hyvään suuntaan! :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom