Koneen sisästä löytynyttä

Topicin aihe on törkeästi kopioitu nesretron foorumeilta ultimaattisen tylsyyden vaivatessa:

Kertokaapa mikä on oudoin/erikoisin asia mikä on löytynyt jonkin koneen sisästä, kun olette sen avanneet. Kaikki käy: pelikoneet, elektroniikka, autot jne.

Itsellä voisi olla vanhojen videoiden sisältä löytynyt 10 markan seteli ja ja kirjastokortti koneen kotelosta, en vieläkään ole selvittänyt miten se oikein löysi tiensä tuonne. Tarinoita tulemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
12,5 kg pölyä vanhan tietokoneen sisältä. Ei ollut kuitenkaan ylimääräisiä esineitä. Uutta konetta olenkin sitten puhdistanut paineilmalla parin, kolmen kuukauden välein. :D

Vanhat videot kun avasin vuoden alussa löytyi sieltä: pala ranskanleipää, SYPin avaimenperä ja joulukortin kulma. Videot olivat jotain 10 vuotta vanhat, mutta ihmetyttää, että miten noi sinne joutuivat.

Kaveri ihmetteli kun sen korppuasemaan ei mene korput (tämä tapahtui siis joskus kivikaudella :D ) ja availin sitten sitä konetta ja katsoin mitä on syönyt. Niiden pennut oli tunkeneet varmaan kymmenkunta jotain ihme muovikiekkoja sen korppuaseman sisään. Oli ne senverran tiukassa siellä, että niitä oli tosissaan sinne saanut tunkea ja ihan pikkunatiaisia olivat.

Tällainen tuli ekana mieleen...

Kaveri sai uusia pelejä Amigalle joskus muinoin. Yks peleistä ei alkanut toimimaan ja sitten alettiin selvittämään mikä on syynä. Noh, yhdestä korpusta löytyi sisältä meetvurstin viipale. ei mikään ihmekään ettei toiminut. Peli ei siis ollut ostettu kaupasta :) .

ilmastointi koneen sisältä löyty akku käyttöset iskukone ja ruuvinväännin, ollu ilmeisesti 3 vuotta, harmi kun ei ollut kuin vääntimeen laturi

Viimeksi muokattu:
Joilla on pieniä lapsia kotonaan, voivat löytää koneiden sisältä mitä ihmeellisimpiä asioita. :D

Heh joo, pari päivää sitten piti laittaa toi vanha tietokone myyntikuntoon, olin kaupitellut muisteja siitä jo kaverille ja yksi kampa jäi minkä olin jättänyt sitten johonkin jemmaan. No käänsin koko yksiöni läpi kauheen kiroilun saattelemana ja sadattelin että mihin yksi muistikampa voi hävitä. No luovutin sitten ja päätin repiä koneesta kovon irti ja heittää roskiin, no miehän olin heittänyt sen muistikamman sinne koneen sisään mutta eihän se kotelon pohjalla paljoo auta...

No mutta insinöörin ilo oli suuri kun muistikampa löytyi :D

tiny_tinman sanoi:
Itsellä voisi olla vanhojen videoiden sisältä löytynyt 10 markan seteli ja ja kirjastokortti koneen kotelosta, en vieläkään ole selvittänyt miten se oikein löysi tiensä tuonne. Tarinoita tulemaan.

Purin junnuna sellaisen leikkiveneen ja sen sisältä löytyi kanssa 10 mk seteli. Kuka lie laittanut, mutta olipahan mukava ylläri. Täytyy pitää mielessä kun oma lapsi vielä hiukan kasvaa... :)

Linnunpesä vastahaetun avobemun moottoritilasta. Auto oli seisonut pari vuotta tallissa, olipahan ollut kallis hotelli birdyllä:)

Ja äsken siivotessa löyty mm. porkkanan ja paprikan palasia aika kivasta paikasta hyllyn takaa, papukaija jemmaillut..:D Ajatellut vissiin et onpahan ruokaa varastossa pahan päivän varalle.

500mk:n seteli vanhan eurikssonin akun takaa. Puhelin oli oma ja ollu itellä vuojen. Mistä lie olen moiset rahat saanu ja miksi olen ne akun alle kätkenyt...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom