Kone ei tunnista CD-asemaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eebou
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tarvis kiireistä apua. Pitäis polttaa yks CD. Mutta mun kone ei tunnista CD-R(W) asemaa. Se on temppuillu aikasemminki, välillä se tunnistaa sen ja pystyy polttaan mutta nyt ei auta mikään. BIOSissa ei näy mitään vaan unknown device. Nerossaki ku choose recorder niin siellä on vaan image recorder. DVD aseman se tunnistaa muttei sillä voi polttaa. Kone on tällanen vanha Dell Dimension 4550.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja Cd asema on H-L data stogare eli vissiin Hitachi LG. Jostain luin että ei tarvi mitää ajureita että jos vikaa on niin on fyysinen vika sitten. Mut johdot pitäis olla kunnolla kiinni, en kyl oo varma.

Son rikki, osta uusi, samantien polttava DVD.

Jos et siis jaksa kikkailla.

Polttavat DVD-asemat ovat jotain 50 euron luokkaa, ellei jopa alle.

Mars Mars verkkokauppaan.

Pakko kai sitä PRKL! (Rahat lopus). Pakko varmaa ostaa tollanen halpa polttava
Liteon 16x IDE DVD+/-RW Dual Layer (DRW-6S160P) 31 €

Aatteli vähä ittekki et cd asema vetää viimeisiään ku kerran on nii vanha koneki.

Nyt kun kerran jutellaan tässä cd-asemista, niin kyselisin sellaista, että miksi mun cd/dvd asema ei pysty boottaamaan asemalta? Toimii muuten hyvin, mutta en saa koneen käynistettyä niin, että lähtis ajamaan cd-asemalta...

Nyt kun kerran jutellaan tässä cd-asemista, niin kyselisin sellaista, että miksi mun cd/dvd asema ei pysty boottaamaan asemalta? Toimii muuten hyvin, mutta en saa koneen käynistettyä niin, että lähtis ajamaan cd-asemalta...

Onko Biosin asetuksissa boottausjärjestyksessä cd/dvd-asema ennen kiintolevyä?

Suositut

Back
Ylös Bottom