Kommenttia ruokavaliosta/treeniohjelmasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnttiO
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Noniin, kun nyt itsekkin olen aloittelija enkä viitsisi searchilla katsoa miten TOISET treenaa/syö niin kysyisinkin mielipiteitänne tämänhetkisesti treeniohjelmastani / ruokavaliostani.

Treeniohjelmani on 3 jakoinen ja teen sen neljästi viikossa. Painot noin 80% maximeista ja palautukset 60-90s sarjojen välissä. Ennen treeniä 10 min ja jälkeen treenin 15 min kuntopyörällä.

Ma: Takakyykky 2x10, 2x8
Maastanosto 2x10, 2x8
Pohkeet seisten kelkassa? 4x10
Pohkeet istualteen 4x12
Vatsat 4x12

Ke: Penkki 2x10, 2x8
Vinopenkissä käsi painoilla 4x10
Talja ristiinveto 4x12
Ojentajapunnerrus 2x10, 2x8
"Ranskalainen punnerrus" vinotangolla 4x10

Pe: Talja eteen istualteen 2x10, 2x8
En nimeä muista mutta toinen polvi penkillä toinen jalka
maassa käsipainon vedän sivulle kyljen korkeudelle? 4x10
Vipunosto sivulle 4x12
Hauiskääntö taljassa 2x10, 2x8
Eristetty hauiskääntö 4x12

Pituus 170cm, paino 68kg.

Ruokavalion lisään tähän myöhemmin, tulikin kiire =D.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ruokavalio

Eli ruokailun lisäsin tähän kun ei kyennyt enää editoimaan.
Ajat ja määrät ovat suurinpiirtein määriä eivätkä ajat ole aina samat mutta sinne päin kumminkin.

08.00 Puuroa, 2tlk sokeria, 2-3dl rasvaton maito

11.30-12.00 Lämmin ruoka koulussa

14.00 Muutama siivu tummaa leipää, banaani, mehua

16.00 Jotain lämmintä ruokaa esims. nuudeli 1 pkt, 2 prk tonnikala (300g+), 150g pakastemaissi, 150g rasvaton raejuusto

18.00-19.00 Kotiruokaa

22.00 Kulhollinen (2-4dl) valion "rasvaton" jogurtti, ja lisäksi pakastemarjoja. Muutama siivu tummaa leipää päälle juustoa (10%) ja kalkkunaleikettä (2-3%). Muutama mandariini tms.

Treenauksen tarkoituksena kehittää lihasmassaa.

Olen erittäin kiitollinen kaikille vastaajille!!:evil:

Originally posted by AnttiO
En nimeä muista mutta toinen polvi penkillä toinen jalka