Kommenttia ja neuvoja kaivataan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rujo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä mieltä olette tästä:

Treenijako:
1. Rinta
-penkki
-vinopenkki
-pec-dec

2. Selkä
-maastaveto
-ylätalja
-t-soutu

3. Jalat
-kyykky/prässi
-jalkahauis maaten
-jalkaojentaja

4. Lepo

5. Kädet
-hauis tangolla
-hammer
-ranskalainen punnerrus
-ojentaja taljassa

6. Olkapäät,pohkeet
-pystypunnerrus
-vipunostot
-pystysoutu

7. Lepo

Kaikissa liikkeissä 4 kovaa sarjaa.
Mitä parannuksia ohjelmaan?

Dieetin ajattelin pitää vähähiilarisena ja lisäravinteiden osalta kaipaisin apua.
Eli mitkä lisäravinteet ovat "välttämättömiä"??
Tarvitseeko palautumisjuomassa olla hiilareita?
Missä vaiheessa kreatiini kannattaa nauttia?

Ah, se search :rolleyes:

Noihin kysymyksiisi löytäisit helposti vastauksia selailemalla aiempia ketjuja. Ja vaikka moni ehkä pohtii, miksi ei vain kerrota miten tehdä, niin olen sitä mieltä, että etsimällä tiedon itse, sen sisäistää paremmin.

Edit: voisi joskus opetella kirjottamaan :D

1. Rinta
-penkki
-vinopenkki
-pec-dec

Kaikissa liikkeissä 4 kovaa sarjaa.
liikaa.

muista ettei kovien sarjojen määrä ole suoraan verrannollinen lihasten kehittymiseen.

joo, ei neljää kovaa sarjaa kannata mielestäni tehdä koskaan, ainakaan jos on kehoilumielessä liikenteessä. 2-3 sarjaa. Mietin tuossa, että miksi sulla on olkapäille ja pohkeille oma päivä? Eikö pohkeita voisi treenata jalkapäivänä ja olkapäitä vaikka rintapäivänä, sillä etuolkapäät saavat pec-deckissä, penkissä ja vinopenkissä jo sen verran rasitusta, että ne tulevat jo oikeastaan treenatuiksi silloin. Eli ei tarvitsisi enää tehdä kuin taka- ja sivuolkapäät.

Originally posted by Zamp
Mietin tuossa, että miksi sulla on olkapäille ja pohkeille oma päivä? Eikö pohkeita voisi treenata jalkapäivänä ja olkapäitä vaikka rintapäivänä

Ennen tuli tehtyä mut mä huomasin että jalkojen jälkeen oli voimat niin poissa että pohkeet jäi useimmiten tekemättä. Sama homma olkapäillä mut se vois korjaantua tiputtamalla rintasarjoja. Pohkeet vois siirtää vaikka käsipäivälle.

Originally posted by Rujo
Mitä mieltä olette tästä:...

Missäs välissä mahtaa olla vatsa treeni?

Kyllä mä laitaisin noi ojentajat ja hauikset rinta ja selkä päiville, mutta se nyt on vain mun mielipide.

Pohkeet voi tehdä aika hyvin vaikka hauis&selkä päivänä ja sitten vaikka kevyt pohje treeni vielä jalkapäivänä.

Edit: paitsi että sinulla ei näköjään ole hauis&selkä päivää. :david: minä

No, siinähän sitten duunailet maastavetoa ensin ja kyykkyä seuraavana päivänä. Voi olla sitten aika hiljasta että miten jaksaapi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom